-Szabad!-szólt ki Zak miután kopogtam a motorhomeban berendezett irodája ajtaján.-Szervusz Elisabetta!Köszönöm hogy megkerestél.-Nehezen de idetaláltam.-mondtam kuncogva nem-e oldanám a feszült hangulatot.
-Arról szeretnék beszélni ami a pályán történt.
-Tudom és nagyon sajnálom.Nem voltam a formámban.-szakítottam félbe.
-Hát én azt akartam mondani hogy elképesztő volt.Sose láttam még ilyen teljesítményt lánytól,pedig hidd el sokat megkellett néznem..-mondja nevetve.
-Hogy tessék?
-Elsőnek ültél F3-as kocsiban,nem?-válaszként bólintottam.-Egyszerűen elképesztő.Ahogy vetted a kanyarokat és amikor gyorsítottál.Milyen érzés volt?
-Mármint?
-Milyen érzés amikor vezetted a kocsit?
-Felemelő.Az adrenalinom az egekben volt.Szabadnak éreztem magamat.Ilyenkor minden gondom,bajom eltűnik.
-És eléggé rossz hogy amikor mennél versenyekre nem engednek nevezni csak mert lány vagy?
-A legrosszabb érzés,főleg amikor már teljesen rá vagyok készülve..-gondolok vissza arra versenyre amikor sírva könyörögtem a vezetőségnél de nem engedték.
-Biztosan hallottál már a W Series-ről.
-Persze.Mindig próbálom őket is nézni,de nehéz összehozni mert 2 testvér akik szintén mennek a tv-ben.
-Teljes mértékben megértem.Hisz a család az első,ez nem is kérdés.Így bizonyára azt is tudod hogy Formula 3-as autókkal mennek.-megint csak bólintással válaszoltam.-Jó,már nem tudom ezt jobban körül írni.Megnézzük statisztikai szempontokból a teljesítményedet,meg még szeretnénk látni ezen a versenyhétvégén ahogy megint vezetsz.Természetesen ha Arthurt és a csapatát nem zavarja.És ha minden úgy megy ahogy mennie kell a következő szezonban szeretnénk indítani téged mint támogatott versenyzőnket.
-Engem?
-Igen,téged.
-Félre értés ne essék.Nagyon örülök és nagyon boldog vagyok már a lehetőségnek is.Csak tudja nagyon meglepett ez az egész.Arthur meg biztosan engedné.
-A holnapi napon,az idő mérő után megfelel magának?
-Megfelel.Viszont én megyek,nem zavarom mert ahogy látom sok dolga van még.-célzok az előtte álló papírokra.-Köszönöm ezt a lehetőséget!De azt megtenné hogy a többiek előtt nem említené?Nem szeretném hogyha bezsongnának és utána pofára esés lenne..
-Persze,ez a dolog a kettőnk titka.-majd belemélyedt a papírokba ami előtte álltak,én meg kimentem az ajtón egyenesen a friss levegőre.
Nem tudom hogy sírjak vagy nevessek.Zak Brown most közölte velem hogy eszméletlenül jól vezetek és meg szeretne nézni megint hogy kielemezze nem tudom kikkel a statisztikám,hogy jövőre, ha minden úgy megy bekerülhessek a W Seriesbe.Ez azért úgy nagyon durva.De egy részt nem akarom beleélni magamat mert ha pofára esek akkor teljesen magamba fordulok. Apa,Jules,Hugo,megcsináltam!Meg fogom csinálni értetek!
YOU ARE READING
Korlátok Nélkül || Lando Norris
FanfictionElisabetta Caterina Leclerc.Valakiknek Lizzie,Liz,Cate.Valakiknek Charles Leclerc idegesítő húga. 4 év alatt rájöttem hogy mennyire szerencsés ez a Lando Norris-tartalék versenyző a F1-ben,tesztpilóta,Formula 3 /2 ,ez mind 18 éves koráig-és hogy men...