Ma nem Charles ordibálására keltem hanem arra hogy valami,inkább valaki nyomja az oldalamat.
-Arthur.Vedd ki a könyököd a bordáimból!-szóltam neki.
-Jó van már.Hol vagyunk?-pattan fel gyorsan.-Ja,csak a nappali.
-Elaludtunk szerintem filmnézés közben.-kelek fel a kanapéról.
-Hány óra van?
-Fél 10.
-Oké,akkor még van időm.-dől vissza a kanapéra.
-Mire van időd?-ülök le én is.
-Hát ma 5-re megyek Carlaékhoz meg majd ott is alszok,de a futamra itthon leszek.
-Akkor egész hétvégen odaleszel.-állapítottam meg.
-De a futamra hazajövök.-mondja el másodjára is.Örülök Arthurnak és Carlanak,meg imádom a lányt,de most mi a rákot csinálok egyedül?Oké,anya.Ő ilyenkor bevonul a szobájába és onnan nézi a fiát hogy minden versenyhétvégén kockára teszi az életét.
-Oké,persze.Na de én megyek csinálni kaját.-majd átmentem a konyhába.
Ebéd után ahogy pörgettem az instát megakadt a szemem egy storyn.
lizzie_leclerc:Alex Albon!Itt vagy Monte-Carloban és még szólni se szólsz?
alex_albon:Szervusz Lizzie!
lizzie_leclerc:Csak ennyi?Szervusz Lizzie?Egy éve nem találkoztunk.Lily is itt vaan?
alex_albon:egy óra múlva gyere a golfpályához,és igen Lily is itt van
Válaszolni már nem is válaszoltam hanem egyből felugrottam a kanapéról és a szobámba szaladtam készülődni.
Alexszel még a 2020-as szezonban lettem jóba,az olasz nagydíjon.Éppen indultam a Ferrari boxba és jött velem szembe Alex és annyira nekem jött hogy hátsóra estem,én meg csak röhögtem egyet magamon.
Felvettem egy sima fekete szaggatott rövidnadrágot és egy fehér trikót.Egy táskába bedobtam pár fontosabb dolgot,sminkeltem gyorsan,megfésülködtem és indultam is.
-Hova mész?-kérdezi Arthur a kanapéról.
-Sétálni.
-Azt látom.De kivel?
-Oh Arthur neked mindent tudni kell.Amúgy meg Alexszel és Lilyvel.
-Alex?-néz rám érdeklődve.
-Albon.-majd a válaszát meg sem várva indultam a golfpályához.
•••
-Alex,Lily!-intettem nekik mikor megláttam őket az út túl oldalán.
-Fel se ismertelek.-néz rajtam végig Lily majd gyorsan megölel.
-Albon.-fordultam felé.-Szervusz.
-Szervusz Leclerc.-majd ő is megölelt.-Szerintem sok mindent kell mesélned.
-Például Lando Norrisról.-mondja Lily.
-Mivan?
-Ahj,a cikkek gyorsan terjednek drágám.-majd elindultunk hárman egymás mellett.
CZYTASZ
Korlátok Nélkül || Lando Norris
FanfictionElisabetta Caterina Leclerc.Valakiknek Lizzie,Liz,Cate.Valakiknek Charles Leclerc idegesítő húga. 4 év alatt rájöttem hogy mennyire szerencsés ez a Lando Norris-tartalék versenyző a F1-ben,tesztpilóta,Formula 3 /2 ,ez mind 18 éves koráig-és hogy men...