8.Bölüm

3.2K 213 77
                                    

Saat 12'ye yaklaşırken daha yeni uyanmıştı Jimin. Dün onun için çok güzel bir gündü. Artık bir şey saklamayacağı içinse ayrı bir mutluydu. Jungkook bugün onu stüdyoya götürecekti ve uzun zamandır yapmaya çalıştığı dansın pratiğini izleyecekti. Jimin bunun için hiç heyecanlı değildi çünkü birçok kez Jungkook'a karşı dans etmişti.
Her anlamda.

Duşa girip kendini sıcak suyun kollarına bıraktı ve bugünün iyi geçmesini umdu. Duştan çıktıktan sonra kendine güzel bir kahvaltı hazırladı ve karnını doyurdu. Saate baktığında sevgilisinin gelmesine az bir zaman kaldığını gördü. Hemen yukarı çıktı ve dişlerini güzelce fırçaladı.

Kook💦🤤
Geldim.

Gelen mesajla gülümsedi ve boy aynasından kendisine son kez baktı. Aynadan kendisine bir gülümseme verdi ve evden çıktı.

Arabayı gördüğünde biraz daha hızlandı.

"Günaydın sevgilim." "Günaydın bebeğim." Jungkook Jimin'e yaklaştı ve dudaklarını nazikçe yakaladı ve emdi.
"Hmm" Jungkook dudaklarından ayrıldığında kocaman gülümseme verdi Jimin.

"Stüdyoya değil mi aşkım?" "Evet sana, hazırlandığım gösterinin dansını yapacağım." Jungkook Jimin'in bacağına elini koydu. "En iyisini yapacağına eminim." Jimin memnun bir gülümseme yerleştirdi yüzüne.Jungkook her zaman onun en iyisi olduğunu düşünürdü.
---
Stüdyodan içeri girdiklerinde Jimin önce Jungkook'u bir odaya bıraktı ardından üstünü değiştireceğini söyleyerek yanından ayrıldı. Jimin tekrardan odaya girdiğinde Jungkook aklını kaçıracağını hissetti. Kalçasının hemen altında biten bir şortla ve neredeyse belini açık bırakan bir üstle geri gelmişti.

"Ben yokken böyle giyinmiyorsundur umarım güzelim." Jungkook küçük bir sırıtmayla söylendi.
"Hayır sadece kookie için." Jungkook memnun bir şekilde sevgilisine uzandı dudaklarına kısa bir öpücük bıraktı." Eee göster bakalım marifetlerini"
"Tabiki." Jimin arkasını dönüp hoparlöre yürüdüğünde Jungkook sevgilisinin kalçalarına baktı ve dilini yanağının içine bastırdı.

Jimin sonunda dansına başladığında Jungkook nasıl onun gibi birine sahip olduğunu düşündü. Jimin dans ettiğinde etkileyemeyeceği hiçbir şey yoktu. Jungkook onu alıp sadece kendisinin görebileceği bir yere koymak istiyordu.

Jimin dansını bitirdiğinde sevgilisine döndü ve sordu."Nasıldı? Doğruyu söyle." "Büyüleyici. Sana neden aşık olduğumu bir kere daha anladım." Jimin sevgilisinin kucağına oturdu.Jungkook onu belinden tuttu ve tam sertliğinin üstüne oturttu. Jimin kollarını Jungkook'un boynuna doladı ve kafasını omzuna koydu. "Artık sana bıraktığım izleri kapatman gerekmiyor." Jimin nefes verdi." Baştan beri istediğinde buydu zaten." Jungkook başını salladı."Evet sana bıraktığım izleri kapatman hiç hoşuma gitmiyor bebeğim."

"Jungkook tek aile arasında biliyorlar sevgili olduğumuzu." "Öyle mi? Hiç sanmıyorum. Sen üstünü giyerken ben fotoğraf paylaştım bile!" Jimin şaşkına kafasını kaldırdı.
"Ne? Ne demek paylaşım?" Ayağa kalktı ve çantasına yöneldi. " Of şarjım bitmiş ya!" "Al benimkinden bak." Kendi telefonunu Jimin'e uzattı. Jimin hızla telefonu aldı ve hesaba girdi.

 Jimin hızla telefonu aldı ve hesaba girdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
TENDERNESS~Jikook ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin