İyice derinlere geldiklerinde Jungkook Jimin'i kendine çekti.Jimin bacaklarını sevgilisine doladı.Jungkook yavaş yavaş ileri geri gitmeye başladı.Jimin kollarını sevgilisine doladı ve kafasını omzuna koydu."Jungkook hiç gitmek istemiyorum.Burası çok güzel." Jungkook sevgilisinin ıslak yanağına öpücük kondurdu."Biliyorum bebeğim bu yüzden güzel bir tatil sonu hazırladım bize."
Jimin kafasını kaldırdı ve cilveli bir şekilde söyledi"Çok düşüncelisiniz bay Jeon.""Hmhm öyleyimdir." Jungkook Jimin'i kafasından hafifçe bastırdı suyun altına soktu ve geri çıkardı.Jimin gözünün önüne gelen ıslak saçları eliyle ittirdi ve derin bir nefes aldı. "Napıyorsun ya!Söyleseydin!" Jungkook sevgilisinin komik haline kıkırdadı ve konuştu"Islakken daha bir sexy oluyorsun." Muzipçe gülümsedi.Jimin sevgilisinin sözlerine karşı yumruk yaptığı elini omzuna vurdu."Jungkook!" "Ben ne dedim ki şimdi?Sen ne anladıysan artık." "Sen cidden-" Jungkook sevgilisinin dudağına öpücük bıraktı."Ben ne?" "Jungkook-ah seninle baş edemiyorum." "Hmm kim kimle baş edemiyor acaba?" "Ne demek istiyorsun Jungkook?Beni sevmiyor musun artık." Dudağını büzdü Jimin."Sevmediğim birinin vücudu benim tarafımdan böyle olmaz Jimin-shi." "Doğru.Sende tek bunları bana yapacağına göre?"
Jimin Jungkook'un kucağından hafifçe aşağı doğru kaydı ve isteğini belli etti.Jungkook ondan beklenmeyecek bir şekilde sevgilisini kalçalarından tuttu ve yukarı çekti."Akşam güzel ve ağrısız bir anı olsun istiyorum.Anlıyorsun değil mi?" Jimin anladığına dair bir şeyler mırıldandı.
Bir süre daha yüzdükten sonra eşyalarını bıraktıkları şezlonga geldiler. İkisi yan yana uzandıklarında Jimin gözlerini kapattı Jungkook ise ,o, sevgilisine bakan olup olmadığına karşı gözlerini açık tuttu.Her ne kadar önlem alsa da çevre güvenilmezdi.Yarım saat güneşlendikten sonra çoktan kurumuş olan ciltlerini havluya sardılar ve arabaya ilerlediler.
Jungkook güneşlendikleri süre içerisinde araba ayarlatmıştı.Araba gelince anahtar ona ulaştırılmıştı.Taksi kullanmak vakit kaybıydı ona göre.Akşam için bol bol vakitleri olsun istiyordu.
Arabaya geldiklerinde köşede olan birkaç tane olan gazetecileri gördüler.
Gazeteciler hazır başka yöne bakıyorken malzemeleri hızlıca bagaja yerleştirdiler ve aynı hızda arabaya bindiler.Şuan gazeteci gibi belalarla uğraşmak istemiyorlardı.Emniyet kemerlerini bağladıklarında Jungkook arabayı çalıştırdı ve otele sürmeye başladı.
"Ne zaman gideceğiz?" "Nereye?" "Süprize sevgilim." "Ah,evet.Akşam hava kararmaya yakın çıkarız otelden." Jimin başını cama çevirdi ve dışarıyı izlemeye başladı.
Otele geldiklerinde beraber duş alıp aileleriyle konuştular.Sonunda telefonu kapadıklarında kendilerini yatakta sarmaş dolaş buldular. Jungkook Jimin'in kalçasına birkaç kere hafifçe vurdu ve"Hadi yemeğe gidelim.Gittiğimiz yerde acıktım Jungkookie demeni istemem." Jimin dudağını büzdü ve söylendi "Hm söylemem bundan sonra o zaman." Jungkook da doğruldu "Ben öyle mi demek istedim bebeğim?" Jimin birkaç saniye karşısındakine baktı ve kıkırdadı."Bazen cidden ergenler gibi davranıyoruz.Neyse ben hazırlanayım çıkalım." "Desene yarım saat daha buradayız." "Jungkook!"
Sonunda arabadan inip yemek yerine geldiklerinde Jungkook elini tutması için Jimin'e uzattı.Sevgilisinin elini uzattığını göre sarışın kendi minik elini büyük eller ile birleştirdi ve mutlulukla gülümsedi.
İçeri geçtiklerinde cam kenarındaki masaya geçtiler.Jungkook Jimin'in oturması için sandalyesini çekti ve Jimin'e bakarak gülümsedi. Bu Jimin'in gülmesine sebep oldu "Teşekkürler Bay Jeon." Diyerek sandalyeye oturdu."Rica ederim Bay Jeon." Jimin oyuncu bir şekilde kaşlarını çattı ve dudaklarını araladı"Soyadımın Park olduğunu bildiğinizi sanıyordum efendim." Jungkook aklına gelen anıyla gülümsedi.
Flashback
"Bu taraftan Bay Jeon." Jungkook uzun zamandır görmediği sevdiğini görmek istediği için Park ailesinin evine gitmişti ama pembe saçlı çocuğun babasının yanında şirkette olduğunu öğrenmişti.
Jungkook Jimin'i sevdiğini-hatta çoktan aşık olduğunu- yakın zamanda anlamıştı. Bu yüzden her zaman çocuğun yanında olmak istiyor taze duygularının sağlam bir hal almasını istiyordu. Tamam belki Jimin onu sevmiyordu ama onun için önemli değildi.
Bay Parkın odasına geldiğinde önce kapıyı çaldı fısıltıyla karışık gelen gel sesinden sonra içeri girdi.
"Uh Bay Jeon?Hoşgeldiniz."
Jungkook koltuğa oturmuş önündeki bilgisayardan bir şeylere baktığı belli olan pembe saçlı çocuğa baktı ve iç çekti.Ne kadar çok isterdi o pembe saçları öpüp koklamayı.
"Hoşbuldum Bay Park.Babanız burada değil galiba?" Tabikide burada olmasını istemiyordu şuan ama yine de pembe saçlı çocuk için burada olduğunu söyleyemezdi ki!
"Ah babam acil bir toplantı için gitti.Yarım saate burada olur.İsterseniz sizde benimle bekleyebilirsiniz."
Jungkook her ne kadar cevabı belli olsa da düşünüyormuş gibi yaptı ve konuştu."Um sanırım bekleyebilirim." "O zaman şöyle oturun.Lütfen rahat olun."
Aradan geçen dakikalarda Jungkook'un tahminince Jimin bilgisayardan izlediği filme devam etti ama Jungkook'un istediği bu değildi.O pembe saçlı çocukla yakın olmak,konuşmak istiyordu! Bunun için bir şey yapmalıydı anlaşılan.
"Bay Park?" Jimin hemen izlediği diziyi durdurdu ve karşısındaki adama baktı.Dinliyorum anlamında kafasını sallayınca Jungkook daha fazla beklemeden konuştu."Film mi izliyorsunuz?" "Ah hayır.Dizi izliyordum.İstiyorsanız sizde gelin beraber izleyelim." Jungkook'un gözleri parladı."Olur!"
Jimin yaşça büyük olanın bu kadar hızlı kabul edeceğini düşünmediği için birkaç saniye afallasa da hemen toparladı ve bilgisayarını alıp Jungkook'un oturduğu koltuğa oturdu.Burada oturmak daha rahat olurdu onlar için."Başlatıyorum." "Başlat."
Dizinin ilerleyen dakikalarında ikili yakınlaşmış beraber gülmeye başlamışlardı.Jungkook gelen telefon sayesinde keyfini daha fazla yaşayamamış kalkmak zorunda kalmıştı."Görüşürüz Bay Jeon." Jeon ne kadar da yakışıyordu ağzına ama."Size de görüşürüz Bay Jeon." Jungkook dediğini anladığında dondu.
"Soyadımın Park olduğunu bildiğinizi sanıyordum efendim." Jungkook ensesini kaşıdı. "Karıştırdım.Pardon Bay Park" "Sorun değil." Jungkook odadan çıktığında kendi kendine mırıldandı.
"İleride kendini Jeon Jimin olarak tanıttığın zamanlarda gelecek nasıl olsa"
Hırs yapmıştı.Bu güzel çocuk onun olacaktı.
------
"Odadan çıktığımda seni Jeon yapacağımı düşünmüştüm." "O kadar emindin yani?" "Tabiki!benim kadar yakışıklı bir insana karşı koymak zor olsa gerek." "Hmhm." Beraber yemeklerini yediler ve tekrar arabaya bindiler.831 kelime
Ah diğer kurguya yazmaktan bu kitaba bölüm yazamıyorum.Kitaplarda Flashback yapmayı seviyorum. Hem de birbirlerine karşı önceki davranışları da öğrenmenizi istiyorum. Neyse şimdilik hoşçakalınnn.
Oy atarsanız <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TENDERNESS~Jikook ✔️
Fanfictionİki aile dostunun sevgili olan oğulları. Bakalım gizli ilişkileri ve gizlice girdikleri ilişkiler nereye kadar devam edecek. Tenderness:Hassasiyet Rahatsız edici içerikler bulundurulur. Yazarın ilk kitabı