"Siktir!" Jungkook hafif olan uykusundan kalktı ve kapıdan onlara bakan kuzenini gördü. Hızla sarışının üstünü görünmeyecek şekilde kapadı. Eunwoo gözlerini hızla kapattı ve odada çıktı. Jungkook Jimin'in alnını öptü ve üstünü giyip lanet ederek kuzeninin yanına indi. "Sikik herif yatak odamda ne işin var?" "Nereden bileyim ben yatakta o halde olacağını? Ayrıca siz ne ara barıştınız ya?" Jungkook sırıttı ve mutfağa yöneldi. "Barıştık işte. Hem belliydi barışacağımız." Kahve makinesine gerekli malzemeleri koydu ve kahvenin olmasını beklerken buzdolabına kahvaltı hazırlamak için yöneldi. Eunwoo da arkasından geldi ve sandalyeye yayıldı. Diğer sandalyeye ayaklarını uzattı.
"Azıcık saygın olsun azıcık. İndirsene oğlum ayaklarını!" Eunwoo kafasını hayır anlamında salladı. "Sen napıyorsun orada. Kahvaltı mı hazırlıyorsun. Sen, Jeon Jungkook cidden inanılmaz! Sana en son bana kahvaltı hazırla dediğimde siktir git kendin hazırla kölen miyim ben senin demiştin." Jungkook güldü. "Sende içerlemişsin anlaşılan. Hem ayrıca sen benim evime nasıl girdin?"
"Anahtarla. Sen cidden unuttun mu bunu? Geçen sene yazı ,annem beni evden kovmuştu ya sende kalmıştım sende evin anahtarını vermiştin ben yokken gir diyip." "Şerefsiz, insan giderken anahtarı bırakır." Jungkook tabağa koyduğu malzemeleri masaya yerleştirmeye başladı.
"Oğlum git şu boynuna falan bir kapatıcı sür lütfen. Gözüm sürekli kayıyor. Lan yoksa altta mısın!"
" Jimin uyanacak ne bağırıyorsun! Ayrıca tabiki altta değilim. Bunun iki katı Jimin de var." Eunwoo sırıttı. "Yalnız seninki de güzelmiş." "Sus sikmiyim belanı." "Tamam ya demedik bir şey!"
Eunwoo zaten Jimin'in sadece üst tarafını görmüştü bu yüzden Jungkook konuyu uzatmadı. Merdivenlerden ayak sesi geldiğinde Jungkook ve Eunwoo merdivenlere baktı. Sarışın üstündeki Jungkook'a ait tişört ve baksırla gözlerini kaşıyarak aşağı iniyordu. Jungkook sarışına yöneldi. Jimin Jungkook'un önüne geldiğinde boynuna sarıldı. Jungkook da karşılık olarak sarıldığında sarışının kulağına eğildi. "Kuzenim geldi. Eunwoo geçen sene evime geldiğinde saklandığın." Jungkook güldü. Jimin gözlerini büyüttü ve vücutlarını ayırdı. Üstüne baktı. "Tanrım neden önce söylemedin! Üstümü değiştirip geleceğim." Jungkook sarışını belinden tuttu ve durdurdu. "Gerek yok. Kuzenimden seni kıskanacak değilim ama sen yine de yanımda dur. En kötü sana değiştir derim." Jimin emin olamayarak Jungkook'a baktı ama onun belindeki tutuşundan ciddi olduğunu anladı. Beraber mutfağa geldiklerinde Jimin ensesini kaşıdı.
"Hey sen Jiminsin. Bende Eunwoo. Tanıştığıma memnun oldum Jimin." Jimin gülümsedi. "Bende memnun oldum Eunwoo."
"Jimin sende otur kahve koyacağım." Jimin oturmadan Jungkook'un yanına geldi ve kulağına fısıldadı. "Jungkook şey ben yani sen krem sürsen olur mu ağrım var biraz." Jungkook sarışına döndü ve sırıttı. "Tabikide. Eunwoo sen burada otur. Bak dikkatini çekiyorum odaya gelme ve burada otur biz geliyoruz hemen." "Tamam kuzen." Jungkook Jimin'i kucağına aldı ve odasına gitti. Odaya geldiğinde çekmeceleri karıştırarak kremi aramaya başladı. Kremi bulduğunda yatağa yüz üstü yatmış sarışına döndü. "Duş aldın değil mi?" "Jungkook tabiki aldım!" "Tamam ya kızma. Kalçanı kaldır biraz." Jimin kalçasını kaldırdığında Jungkook iç çamaşırını sıyırdı ve soğuk kremi deliğe yedirmeye başladı.
---------------------------
"Dur tamam karnım ağrıyor!" Jimin gülmesini durduramayarak söyledi. Eunwoo ile geçen birkaç saatin ardından iyi anlaşmışlar ve birçok ortak yönlerini bulmuşlardı. Şimdi ise Eunwoo ona Jungkook'un yaptığı salaklıkları anlatıyordu. Jungkook ise bu durumdan memnun olmayarak somurtuyor arada sarışının gülümsemesini görünce istemsizce gülüyordu. "Sonra Minji bunu babasına şikayet etmiş işte. Benim babamla onun babası arkadaştı o zamanlar. Geldi işte bana yalvardı. Eunwoo lütfen babana söyle halletsin bunu falan diye." Jungkook kaşlarını çattı. "Öyle bir şey olmadı. Babasıyla ben konuştum Minji'nin. Sonra babası bana hak vermişti." Eunwoo göz devirdi. Jungkook asla kendisiyle dalga geçilmesini sevmezdi. Jungkook ayağa kalktı. "Kahve istiyor musunuz?" İkisi de olur dediğinde Jungkook mutfağa gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TENDERNESS~Jikook ✔️
Fanfictionİki aile dostunun sevgili olan oğulları. Bakalım gizli ilişkileri ve gizlice girdikleri ilişkiler nereye kadar devam edecek. Tenderness:Hassasiyet Rahatsız edici içerikler bulundurulur. Yazarın ilk kitabı