11. Bölüm

2.3K 181 21
                                    

Jungkook üstündeki ağırlıkla uykusundan uyandı.Henüz gözlerini açmamıştı."Jungkookie uyan,acıktım."Jungkook tek gözünü açtı ve sevgilisine baktı.Bacaklarına oturmuş sevgilisi ona dudağını büzmüş bir şekilde bakıyordu.Jungkook onu tutup biraz daha üstüne çekti."Saat kaç?" "On bir buçuk" Jungkook sarışını tuttu ve yanına nazikçe bıraktı."Tamam biraz daha uyuyalım." "Acıktım amaaa" son kelimeyi uzatarak söylendi Jimin ."O halde bende gidip aşağıda kendi kahvaltımı yaparım tek başıma." Jimin zaten giyili olduğu için direkt odadan çıktı.Kapının çarpma sesini duyan Jungkook ofladı ve üstünü giyinmek için yataktan kalktı
---------------------
Jimin yemek katına gelmişti.Önce etrafına baktı ve sonra krep verilen yeri gördü.Eline bir tabak aldı ve soluğu yaklaşık 15 kişilik sırada aldı.Kreplere o kadar odaklanmıştı ki sıranın ilerlemediğini göremedi ve yine de adım attı.Önündeki kişiye çarptığında hemen kafasını önüne çevirdi."Ben çok özür dilerim."arkasını dönen çocuğa baktığında hayatının şokunu yaşamıştı. "Jimin?"

"Minho?" Minho sıkıca Jimin'e sarıldı."Yazlıktan taşınınca hiç aramadın!Arkadaş olduğumuzu sanıyordum Jimin."Şakayla karışık söylendi Minho.Jimin samimi bir şekilde güldü."Unutmuşum tamamen.Sen neden aramadın ki?" "Bir daha görmek istemezsin bizi diye düşündüm.Neyse sen onu bunu boşver de tek misin?" "Ah hayır." "O zaman haberler doğru." Jimin başını utanarak yere indirdi."Evet." "Şuradan krep alalım bir masa bulup oturalım." "Tamam."

Jimin ve Minho çocukluktan beri arkadaşlardı ve yaz tatillerinde az da olsa konuşabilirlerdi.Jimin Lisenin ikinci yılına kadar Minho'dan hoşlanmıştı ama yazlığı satıp orayla bağını kestiklerinde onu bir şekilde unutmuştu.Zaten sonra da hayatına Jungkook girmişti.Minho'ya olan ilgisini tek Tae ye anlatmıştı ve arkadaşı bu sırrı onunla seve seve paylaşmıştı.
Yemekleri alıp masaya geçtiklerinde yan yana oturdular.Bugüne kadar ne değiştiğinden bahsetmeye başladılar.Özlemişlerdi birbirlerini.
------------------
Jungkook yemek yerine indiğinde gözlerinle sarışını aradı.Bulduğunda yanında biriyle konuştuğunu ve gülüştüğünü gördü.Hemen yan taraftaki çileklerden bir tabağa koydu ve sarışının olduğu masaya gitti.Sevgilisinin boynuna eğildi ve öpücük kondurdu.Jimin korkuyla arkasına baktı ve Jungkook'u görünce rahatladı."Bebeğim?"

Jungkook Jimin'in yanındaki yerini aldığında sandalyesini ona doğru döndürdü.Elindeki masaya Jimin'e doğru koydu."Çilek seversin." Bir tane çilek aldı ve kendi yedi Jungkook."Arkadaş kim?" "Ah bu Minho sattığımız yazlığın oradaki arkadaşım.Bu da Jung-" "Ben zaten tanıyorum Jiminie gerek yok tanıtmana." Jimin Minho'ya baktı."Ah tamam." Jungkook hafifçe Jimin'in kulağına eğildi ve sadece onun duyabileceği şekilde söylendi."Jiminnie."

"Sen kahvaltı yapmayacak mısın?" Minho Jungkook'a sordu.Jimin onun yerine cevap verdi."Jungkook kalkar kalkmaz yemek yemeyi sevmez aradan yarım saat geçtiğinde yer." "Hm anladım.Jiminie kahvaltı yapmayı sever ama,ayrı ayrı mı yiyorsunuz yani." Jimin tam konuşacakken Jungkook söze girdi."Sabah spor yapmak için erken kalkıyorum.Jimin de yorgun olduğu için erken kalkmıyor anlarsın?"Minho hafifçe öksürdü ve Jimin'in kulağına kalkması gerektiğini söyledi.Bunlar olurken Jungkook sadece sırıtıyordu ta ki Minho Jimin'in yanağından öpüp masadan kalkana kadar.

Minho'nun uzaklaştığını gören Jimin ona sinirle bakan sevgilisine döndü."Çok kabaydın!" "Ben mi kabaydım!O niye sana bu kadar yakındı Jimin.Bence hakketti." "Jungkook bunu tatilden sonra konuşacağız.Bu tatili güzel geçirmek istiyorum." Jungkook tamam anlamadında kafasını salladı ve ıslak mendil paketine uzandı. Bir tane açtı ve Jimin'in yanağına uzandı."Bir diğer yanağını getirsene. Yemek olmuş." Jimin elinle yanağını sildi. "Geçti mi?" "Yok ben sileyim dur. Dön." Jimin diğer yanağını çevirdiğinde Jungkook Jimin'in yanağını sildi ve öpücük kondurdu.

"Bugün napıyoruz?" "Hmmm aslında bugün alışveriş yaparız diye düşünmüştüm. Yarın içinde bir planım var ama onu son güne saklayacağım.Yemek alıp geliyorum.Burada uslu uslu tek başına otur sevgilim." Jungkook yemek almak için kalktığında Jimin Taeyi aradı. 2. çalışta açılan telefonla gülümsedi.

"Jiminie!" "Tae fazla zaman yok kapatmam lazım ben şey diyecektim." "Ney diyecektin." "Ben Minho yu gördüm! " "Yazlıktakini miii?" Kelimenin sonunu uzattı Tae."Evet onu gördüm. Hiç değişm- kapatmam lazım Jungkook geliyor." "Tamam chim."

Jimin telefonu kapattığı sırada Jungkook da karşısına geçti."kimle konuşuyorsun." "Tae ile." Eğer başkasıyla konuştuğunu söyleseydi Jungkook son arayanlara bakıp kim olduğunu öğrenirdi.Bunu bildiği için direkt kiminle konuştuğunu söyledi.

Bunu bildiği için direkt kiminle konuştuğunu söyledi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Chimj: kookie bana bunu da alll

JeonJK:Alacağım güzelim.

Chohee:Bence Jungkook sadece Jimin'i kullanıyor.Jungkook daha iyilerine layık

Jungkook daha iyilerine layık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

K.taehyung:Jiminie yi beklerken🐥

Chimj: Tae...

Jensi:Herkes Jimin'i seviyor ama bence o haketmiyor.
>k.taehyung: Sana mı sorduk severken
>Jensi:O kendini koruyabilir.Sana demedim?
>k.taehyung:Nasıl olsa bulurum ben seni.
>jensi:Buldun mu napacaksın?Sen bana hiçbir şey yapamazsın lfkdpwndpnaldp bulmaya uğraşma zaten yakında sınıfında sürekli göreceksin.
>k.taehyung:Gel gel bekleriz.

665 kelime
Malum okullar açıldı bu yüzden bölümleri 2 günde veya 3 günde bir atmayı düşünüyorum. Onun dışında taslaklarımda 5 bölümü hazır olan bir Jikook kurgusu var onu biraz daha ilerletip yayınlayacağım Şimdilik görüşürüz.

Bölümü kontrol etmedim.yanlışlarım olabilir.
Oy atarsanız sevinirim 🥺💜

TENDERNESS~Jikook ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin