9. Bölüm

2.9K 205 43
                                    

Jungkook Jimin'in ailesiyle ön koltuklara yerleştiğinde sahnede hazırlıklar sürüyordu."YETİŞTİM Mİ!" adete bağırarak salona girdi Taehyung.

Tabikide arkadaşının gösterisini kaçırmayacaktı.

Jungkook onun bağırarak gelmesine göz devirdi."Yetiştin.Ayrıca bağırma herkes bize baktı." Tae Jungkook'un yanına oturdu."Aman sen ne anlarsın ki.Ben Jiminie'nin özel davetlisiyim bir kere!" Jungkook alayla güldü."Hmhm kesin tek sen özel davetlisindir." Tae gözlerini devirdi."Senle de konuşulmuyor.Jimin nasıl seninle birlikte olduysa!" Jungkook yanındaki çocuğa baktı ve sırıttı."Ne kadar iyi olduğumu gördüyse demek."

Tae anlamaz gözlerle ona baktı."Nasıl yani?" Jungkook güldü ve önüne döndü.Tae biraz düşününce ne demek istediğini anladı ve gözleri büyüdü "Seni sapık!" Jungkook muzipçe gülümsedi"Ben ne dedim ki? Sen ne anladıysan artık."

Sahne kurulup müzik başladığında Jungkook etrafındaki herkesi unuttu ve büyük tülün altından çıkan sevdiğine baktı. Bembeyaz kıyafetler içinde adeta bir meleğe benziyordu.Şuan ona gidip saatlerce onu öpmeyi o kadar çok isterdi ki!

Sevgilisi dans ederken çok esnek görünüyordu. Dans bittiğinde Jungkook ayaklandı ve kulise adeta koştu. Onu bir an önce görmek istiyordu.Kokusunu içine çekmeliydi yoksa ölecek gibiydi. Kulise geldiğinde bir çalışana Jimin'in odasını sordu. Çalışan Jungkook'u zaten tanıdığı için hemen odayı gösterdi. Jungkook içeri girdiğinde aynadan kendi üstüne bakan sevgilisini gördü.Hemen arkasına yerleşti ve beline sarıldı.

"Jimin acaba sen evden çıkmasan mı?" Jimin sevgilisinin söylediği cümleye güldü." Niye ki?" Aslında çok iyi anlamıştı sevgilisinin ne demek istediğini ama onunla oynamak çok hoşuna gidiyordu. "Sana aşık olacaklar diye çok korkuyorum!Baksana herkes sadece sana baktı." Jimin güldü ve Jungkook'a doğru dönüp kollarını boynuna sardı. Kendini hafif Jungkook'a bastırdığında Jungkook onu hafif zıplatıp kucağına aldı.

"Sahnede tek ben olduğum için herkes bana baktı Jungkook-ah" "Hayır sen etkileyici olduğun için herkes sana baktı. Ayrıca bir karar aldım."

Jimin Jungkook'un gözlerinin içine baktı."Ne kararı aldın?" "Çarşaflarım siyah olacak bundan sonra." Jimin neden diye sordu. "Bembeyaz teninin siyah çarşaflarımın içinde mükemmel duracağına eminim bebeğim."

Jimin'in midesi kasıldı. Jungkook çok arsız konuşmuştu ve bu Jimin'in en sevdiği şeylerden biriydi."Hmm?
Peki Bay Jeon ben sizin yatağınıza niye geleyim?" Jungkook Jimin'in dudağına yaklaşarak fısıldadı."Şuan neden kucağımdaysınız aynı sebepten Bay Park." Jungkook sarışının yumuşak dudaklarına kendi dudaklarını bastırdı. Sevgilisini kucağında biraz aşağıya kaydırdı kalçasından tutup kendine bastırdı. Jimin odaya bir inleme bıraktı.

"Jiminie benim Taehyung" Jungkook kapıdan gelen sese aldırmadı ve Jimin' in boynuna eğildi. Emmeye başladı."Jungkook dur Tae geldi." Fısıldadı Jimin. Jungkook sarışının boynundan ayrıldı. "Şu çocuğu bir gün güzelce döveceğim Jimin." Jimin Jungkook'un kucağından indi ve kapıyı açtı.

Tae üstü başı dağılmış ikiliye baktı ve eliyle ağzını kapattı."Jiminie bu adam seni bozmuş." Jungkook onu takmayıp koltuğa oturdu. Taehyung üstü değişmemiş arkadaşına baktı ve konuştu. "Üstünü değişte gidelim artık. Bunu kutlamalıyız!Hoseok ve Yoongi'yi de çağırdım.Hem de tanışmış olurlar."Bunları söylerken koltuğa oturdu Tae. Tae aval aval ona bakan Jimin'e baktı"Ne bakıyorsun değişsene.Sanki ilk defa üstünü yanımda değiştiriyorsun.Benden mi utanıyorsun Jimin?" Jimin arkadaşının yanında oturan sevgilisini gösterdi.Tae gergince gülüp ayaklandı." Ben çıkayım sen giyin o zaman ." Odadan kendini dışarı attı Tae.

TENDERNESS~Jikook ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin