6. Bölüm

3.7K 238 42
                                    

Jimin aşağıdan gelen çatal bıçak sesleriyle açtı gözünü. Neden bu kadar çok gürültü vardı? Dün çok geç uyumuş bütün gece dans etmişti.

Yavaş adımlarla aynanın karşısına geçti ve görünüşüne göz gezdirdi.Sarı saçları hafif dalgalı olmuş dün geç yattığını belli edercesine göz altları morarmıştı. Tam anlamıyla berbat görünüyordu. Yine de bunu önemsemedi ve üstüne uygun bir şeyler giyip aşağı indi.

Aşağıda gördüğü insanlarla gözleri kocaman açıldı. O gün yemekte Jungkook ile kavga eden çocuk ve ailesi kendi ailesiyle oturmuş gülerek kahvaltı ediyorlardı. Herkes halinden memnun gözüküyordu. Oysa Jimin çocuğun adını bile unutmuştu.

Gözler Bay Park'ın baktığı tarafa çevrilince Jimin'in geldiğini anladı davetliler. "Merhaba Jimin." Neşeyle konuştu Kai. " Merhaba? " "Kai." " Merhaba Kai." Kai bozulsa da çok belli etmedi.Annesine döndü Jimin. "Anne okula yetişmem gerekiyor kantinden atıştırırım bir şeyler." " Ben bırakırım Jimin'i " Jimin gergince nefes verdi ve Kaiye baktı." Yok siz devam edin kahvaltınıza ben bölmeyeyim şimdi." " Ne bölmesi canım? Bitmişti zaten. Hadi hazırlan çıkalım."Jimin mecburen kafasını salladı ve odasına çıktı. Hemen telefonunu buldu ve Jungkook ' a yazmaya başladı.

Minnie🍑
Jungkook .
O gün yemekte ki çocuk ve
ailesi buradalar.
Beni okula bırakacağını söyledi.

Kook💦🤤
Ne demek seni bırakacak.
Jimin nasıl kabul ettin bunu.

Minnie🍑
Kook mantıklı düşün biraz!
Onu ilk görüşmemizde kızdırdın.
Sebebini az çok tahmin edebiliyorum.
Ona biraz yakınlaşsam ne olduğunu anlayabilirim.

Kook💦🤤
Jimin.
Böyle bir şey yapmayacaksın.
Sakın.
Duydun mu beni.
Güzelim onunla aynı yerde bulunmayacaksın bile.
Anladın değil mi?
Jimin cevap ver!

Minnie🍑
Biliyor musun kook
Seni ilk defa dinlemeyeceğim.
Neler olduğunu öğrenmeliyiz!
Tanrı aşkına bizim sevgili olduğumuzu
biliyor olabilir.
Ya yayarsa???
O zaman napacağız?
Biraz bana güven .

Kook💦🤤
Yaptığın her şeyden haberim
olacak.
Anladın mı beni??

Minnie🍑
Tamam.
Şimdi gitmem lazım.

Kook💦🤤
Seni çok seviyorum Jimin.

Minnie🍑
Bende seni.

Jimin hazırlandı ve olabildiğince yavaş bir şekilde Kai'ye doğru gitti. Ondan hiç hoşlanmamıştı. Sürekli karşısına çıkacak mıydı böyle?

"Şey ben hazırım." Kai Jimin' e birkaç saniye baktı. "Tamam çıkalım o zaman." Arabaya bindiklerinde ortamda çok gerici bir hava vardı. "Jimin iyi misin? Çok iyi gözükmüyorsun." "Dün çok iyi bir gün yaşamadım. " Kai aslında Jimin'in neden böyle olduğunu çok iyi biliyordu.Ama sarışın çocuğu sevmişti ve onunla olmasını istiyordu. "İstiyorsan bir yere oturmaya gidebiliriz. Hem kahvaltı da yapmadın. Sana ısmarlayabilirim."

Jimin bir süre düşündü. Eğer o kişi Kai ise onunla yakın olmalıydı.
"Aslında olur. Tae ye yazıyım o zaman beklemesin beni." Kai gülümsedi. Jimin onabir adım atmıştı.

Minnie🍑
Kahvaltı yapacağız bir yerde
Şuana kadar şüphe edilecek bir
şey bulamadım.

Kook💦🤤
Jimin kahvaltı da nereden çıktı.
Kararların hiç hoşuma gitmemeye başladı.

Minnie🍑
Kook her dediğimi kabul etmezsen
sana ne yapacağımı söylemem. Umarım anlamışsındır.

Kook💦🤤
Endişeleniyorum Jimin.
Onla aynı yerde olman bile eziyet bana.

TENDERNESS~Jikook ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin