Korku filmi seviyorsun
Hongjoong
İlk başta şok olacak, ama bunun gerçekten harika ve ilginç bir şey olduğunu düşünecek.
Seninle bir ya da iki korku filmi izlemeyi kabul edecek, ama sadece sonra ona sarılıp uyursun
Sırf senin için biraz araştıracak, bu yüzden ona anlattığında o kadar da bomba biri değil.
"Adı neydi biliyor musun? Katil Jeff? O havalı"
Seonghwa:
Hobiler gerçekten önemli, seni %100 destekler
Seninle bunun hakkında konuşur ve nelerden hoşlandığını merak ederek sorular sorardı.
"Vay gerçekten mi? Bu çok havalı Y/N, bu kadar çok şey biliyor olman etkileyici"
Sizinle bu konuda konuşabilmek için kendisi hakkında daha fazla bilgi edinmeye çalışacak.
Yunho
Kolay kolay korkmaz, bu yüzden ara sıra seninle korku filmi izlemekten çok mutlu olacaktır.
Muhtemelen ekranda bir jumpscare olduğunda gülecek tip
"Bu çok havalı bebeğim!"
Onun hakkında konuştuğunuzda sevecek, buna ayak uyduramasa bile
Yeosang
Gerçekten ilgisini çekecek, daha fazlasını öğrenmek isteyecek.
"İstersen birlikte bir şeyler izleyebiliriz. Gerçek bir suç belgeseli kulağa oldukça hoş geliyor~"
İlginizi sizinle paylaşabilmesi için karanlık temalarda da sevdiği bir şey bulmaya çalışacaktır.
Gerçekten okumaya değerse, bu kitap/film iyi mi gibi, sizden tavsiyeler isteyecektir.
San
Sevebileceği yeni şeyler keşfetmeyi ve bulmayı sever.
Yüzüne dikilecek, sana bunu soracak
"Bu kulağa oldukça eğlenceli geliyor! Birlikte bir şeyler okuyabilir miyiz? Lütfen?~"
Karanlık şeyler okuduğunda veya izlediğinde, onu dahil etsen iyi olur yoksa oğlum üzülür
Mingi
Biraz endişelenecek ve çok somurtacak (iri gözlerin tanımı yine somurtkan emoji) -galiba bu 🥺-
"Seri katiller..? Bu biraz fazla değil mi.. bilirsin, ciddi..?"
Onu onunla tanıştırdıktan sonra, onunla gerçekten ilgilenecek.
Utanarak sana gelecek ve onunla korku filmi izleyip sarılmak isteyip istemediğini soracak.
Wooyoung
Bu konuda sizi rahatsız edecek, ilginizi onunla paylaşmanızı isteyecek.
"Seninle korku izlemek istiyorum! Korktuğunda bana sarılabilirsin~"
Ama aslında sana sarılacak ve zıplamalara çığlık atacak kişi o olacak.
Sonra korkunun ne kadar komik olduğu ve hiç korkmadığı hakkında övünmeye devam ediyor.
Jongho
İlgilendiğiniz şeyler, filmler, şovlar, kitaplar, herhangi bir şey soracaktır.
Ve ertesi gün atıştırmalıklar ve battaniyeler aldı.
"Önce bu belgeselle başlayalım mı? Güzel görünüyor~"
Sizi yumuşacık battaniyelerin altında rahat bir şekilde kucaklarken, sizinle korku filmi izleyecek.
Date: 04.09.21