~44~

2.5K 34 17
                                    










Y/N'leri {cinsel olarak} çekici olduklarına inanmıyor






Kim Hongjoong

"Söyle bebeğim, hadi." Nefesini kontrol altına almaya çalıştın ama Hongjoong'un hızı çok hızlıydı, zevk almak için çok fazlaydı. "Ben - ben, ah!" Çığlık çığlığa dayanamadın. "Yapabileceğini biliyorum, hadi." Kalçaları eskisinden daha hızlı hareket etmeye başladı ve bu senin için daha da zorlaştı. O kadar bunalmıştın ki gözlerinden yaşlar akmaya başladı. "Yapamam." Kıçına sert bir şaplak indi. "Evet, söyleyebilirsin!" Erkek arkadaşın arkadan bağırdı. Boğazından tutarak seni sertçe yukarı çekti ve aynada ikinizle de yüz yüze gelmeni sağladı. "Bana güzel olduğunu söyle, ne kadar nefes kesici göründüğünü söyle, bunu benim için yapabileceğini biliyorum bebeğim. Daddy'ne kadar iyi bir kız olduğunu göster." Gözlerini birbirine kenetledin ve bu kelimeleri ağzından çıkmaya zorladın. "Ben güzelim." Hongjoong'un boğazını kavraması daha da güçlendi. "Gözlerini aç prenses." Dediğini yaptın ve gözlerini açtın, neredeyse zirveye ulaştın. "J-Joong, sanırım ben-." "Hayır, kahretsin. Senden istediğimi yapana kadar boşalmayacaksın." Yine gözlerini kapattın tanrım. Hongjoong'un hareketleri tamamen durdu ve yüksek sesle inlemene neden oldu. "Kendine bir bak." Kaşlarını kaldırdın, gözlerin yuvarlaklaştı. "Yap!" Lanet çocuk, sakin ol. Kendine bakarken, Hongjoong yavaşça senden çekildi. Ağzından başka bir inilti çıktı, onun gözünden kaçmadı. "Şu güzel kediye bak, hepsi ıslak ve hepsi benim. Erkekler, şanslı mıyım? Oh ve... o güzel memeler, bu lanet olası tatlı kıç, aman tanrım aklımı kaybetmek üzereyim. Tüm bunlara sahip olduğum için nasıl bu kadar şanslıyım? Seni çok seviyorum Y/N. Endişelenme, sana ne kadar güzel olduğunu göstereceğim. Bu memelerin daha büyük olmasını ister misin? Oh, endişelenme, bunu senin için yapabilirim. Seni hamile bırakmak için sabırsızlanıyorum, yuvarlak bir göbekle çok güzel görüneceksin, siktir."

Park Seonghwa

Aynanın önünde durmuş, birkaç dakika önce aldığın duştan dolayı hâlâ biraz ıslak olan çıplak vücuduna bakıyordun. En azından söylemekten utandın. Seonghwa'nın vücudunda tam olarak neyi çekici bulduğunu anlayamadın. Onun için iyi görünmek istedin ama sen sadece düz bir insan parçasısın. Sen gözlerinden yaşlar akmaya başlarken erkek arkadaşın ortak yatak odana girdi. "Sorun ne bebeğim?" Neler olduğunu biliyordu, seni ilk kez kendi kendine ağlarken yakalamıyordu. Bu konuda konuşmak istemediğin için başını salladın ve kendini örtmek için havluna sarıldın. Hwa başını sallayarak yüksek sesle nefes verdi. Sonra senin itirazlarını görmezden gelerek havluyu çekti. "Bunu görüyor musun?" Göğüslerini tuttu, yavaşça onlara masaj yaptı. "Bunların ne kadar mükemmel olduğunu, ellerime ne kadar iyi oturduğunu görüyor musun?" Sonra başı sağ göğsüne gitti. Yavaş yavaş meme ucunu yalamaya başladı, hemen sertleşiyordu. Birden bir eliyle sol göğsüne vurdu. "Bunu beğendin mi?" Sessizce başını salladın, Seonghwa'nın ağzından bir alay yükseldi. "Lanet olsun çok ateşlisin. Bana nasıl hissettirdiğini anlamıyorsun. O güzel küçük memeler nasıl olur da onlara öylece dokunurken beni boşaltabilir, siktir." Seonghwa daha sonra seni kabaca yatağa attı ve soyunmaya başladı...

Ateez reactionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin