~33~

2.3K 28 1
                                    







Kavgadan sonra barışmak






Hongjoong

Stresli bir günün ardından, ikiniz için yemek hazırlarken Hongjoong sana baktı. Seni gerçekten sevmediğini söyledi. Açıkçası, hemen ardından pişman oldu, özellikle de bunun seni ağlattığını gördüğünde, ama o noktada çok geçti çünkü sen çoktan gitmiştin.

Seonghwa

Yakında bitecek bir proje üzerinde çalışırken inanılmaz stresli bir hafta geçiriyordun, bu süreçte erkek arkadaşını bir nevi ihmal ediyorsun. Rahatlamana yardımcı olacak bir randevuyla seni şaşırtmaya çalıştığında, ona sinirlendin ve tüm stresini ondan çıkardın, gözyaşları içinde evinden ayrılmasını sağladın.

Yeosang

Kabul etmek istemesen de, erkek arkadaşınla yakınlığın olmamasından rahatsız olmaya başlamıştın. Artık seni çekici bulmadığını hissederek kendinden şüphe etmeye başladın. İşleri daha da ileri götürmek için son başarısız girişiminden sonra, yatak odandan ağlayarak çıktın ve onu az önce olanları düşünmesi için orada bıraktın.

San

San kolay kıskanacak biri değildi ama işteki yeni arkadaşın yüzünden onu görmezden gelmeye başladığında kendini biraz güvensiz hissetmeye başlamıştı. Birlikte bir kulübe gittiğini öğrendikten sonra, onu aldattığınıza ikna oldu.

Mingi

Bir çift olarak birinci yıl dönümünüz yaklaşırken, Mingi kendisinden ve şimdiye kadar ilişkinize harcadığı çabadan şüphe etmeye başladı. Kendi kafasına çok fazla girmesi, endişesi o gün seninle buluşmasını tamamen engelledi. Ancak beklemediği şey, o akşam kapısında gözlerinde yaşlarla, cevaplar talep etmendi.

Wooyoung

Sırrını tüm arkadaş grubunun önüne dökmek istemediğini biliyordun, ama bu yine de eve döndüğünde ona bağırmanı engellemedi. Wooyoung'un seni sakinleştirme çabalarını görmezden gelerek, en büyük güvensizliğinden bahsederek onu ağlattığında her şeyi daha da kötüleştirmeyi başardın.

Maknae yazmamış :/ 

Hongjoong

Yatak odasına gidip kapıyı arkandan kapatalı epey zaman geçmişti.

Ancak Hongjoong hala tam olarak onu bıraktığın yerdeydi.

Kendi sözleri kafasında yankılanırken mutfağın ortasında durup senden sonra koridora baktı.

"Tanrım, tam bir pisliğim," diye kendi kendine yemin etti ve sonunda kendini donmuş halinden kurtardı.

İçini çekerek mutfak tezgahına yaslandı ve bir plan bulmaya çalışırken elini saçlarının arasından geçirdi.

Çünkü dürüst olmak gerekirse, ne yapması gerektiği hakkında hiçbir fikri yoktu.

Muhtemelen tüm normal çiftlerin yaptığı gibi, ikiniz daha önce kavga etmiş olsanız da, çoğunlukla, oldukça hızlı bir şekilde temizlenen küçük şeyler hakkındaydı.

Ateez reactionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin