Sevişmek
Seonghwa
Seonghwa ile sevişmek genellikle yıldönümleri gibi özel günlerde olur.
Her şeyin mükemmel olduğundan emin olmak için elinden geleni yapar - birkaç mum yakar, en sevdiğin çalma listeni açar, en sevdiğin içeceğin şarap kadehlerini hazırlar ve belki de yatağın üzerine gül yaprakları serper. Birlikte böylesine samimi bir anı paylaşırken her şeyin mükemmel olmasını istiyor.
Hongjoong
Hongjoong'la sevişmek genellikle onun stüdyodan eve döndüğü nadir anlarda veya onu stüdyoda ziyaret ettiğinde olur.
Sürekli elini tutmayı ve gözlerinin içine bakmayı seviyor - yaptığın her ifadeyi görmek istiyor, seni ne kadar iyi hissettirdiğini bilmek istiyor çünkü onu en çok bu etkiliyor.
Yunho
Yunho, harika bir gün geçirmediğini hemen anlayabilir. Onun anlık önceliği, seni mümkün olan her şekilde neşelendirmeye başlar.
Çok geçmeden yorgun bedenini gevşetmeye gerçekten yardımcı olan bir masaj yapıyor. Elleri karnına ulaşana kadar aşağı ve aşağı hareket eder, sana dokunmasıyla ıslandığını fark eder.
"İzin verirsen?" Ona daha kolay erişim sağlamak için bacaklarını ayırır
Sonunda seni sırtına alır, seni tekrar tekrar doldururken dudaklarına, yanaklarına ve boynuna nazik öpücükler verir.
"Seni çok seviyorum bebeğim." işiniz bittiğinde diyor.
Yeosang
Yeosang ile sevişmek en beklemediğin anda olur.
Uyanıp boynunu nazikçe öpmesini beklemiyordun - bunu sadece ihtiyacı olduğunda yaptığını biliyordun.
Uyku şortunu çıkararak vücudunu usulca öperken, ikinizin arasında hiçbir kelime alışverişinde bulunmaya gerek yoktu.
Çok geçmeden, eli senin içinde seni dolduruyor, kulağına ne kadar iyi hissettiğini ve her sabah seninle geçirmeyi ne kadar çok sevdiğini fısıldıyordu.
San
San ile sevişmek %100 saatlerce sürer ve son derece romantiktir. Kendini iyi hissetmen için yapabileceği her şeyi yapacağından emin olur. Ön sevişmeye çok önem verir ve genellikle o senin içine girmeden önce en az iki kez boşalmanı sağlar.
Mingi
Mingi, sevişirken ne yapacağınız konusunda ona rehberlik etmenden hoşlanır. En sevdiği şey, onu sürdüğün zamandır - yaptığın her ifadeyi net bir şekilde görebilir ve isterse seni öpmek için oturabilir. Bunu sever, yastık prens olmayı sever ama kesinlikle bu iyiliğin karşılığını verecektir.
Wooyoung
Wooyoung ile sevişmek genellikle çok hafif, ama kesinlikle kötü bir şekilde değil. Yani vücudunun her yerinde çok yumuşak öpücükler ve seni doldururken öpücükler arasında kıkırdamalar gibi. İkiniz için de gerçeklikten güzel bir mola <3
Jongho
Jongho ile sevişmek, ikiniz için de stres atmanın etkili bir yoludur, ama aynı zamanda onun programı nedeniyle birlikte geçirdiğiniz nadir anlardan biridir - bu yüzden kesinlikle bundan en iyi şekilde yararlanmaya çalışır. Genellikle senin için elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışır, birkaç dakikada bir yaptığı şeyi beğenip beğenmediğini veya kendini iyi hissedip hissetmediğini sormak için araya girer.
Then making lot love on a Sundayy
07.11.21