Mommy kink -Sen ona diyorsun-
Most
Seonghwa
Mingi
Hongjoong
Wooyoung
Yunho
San
Yeosang
Jongho
--
Yani açıkçası, Seonghwa'nın doğal olarak üyeleriyle "anne" rolüne girdiğini ve insanlarla ilgilenmeyi sevdiğini görüyoruz. Sanırım bu anlamda, o seni mahvederken ona mommy demene bayılırdı.
"Merak etme tatlım, mommy seninle ilgilenecek."
Mingi ve üyeler daha önce ona prenses denilmesinden hoşlandığını söylediler, bu yüzden bir dom olarak ona mommy denilmesine çok açık olacağını ve aslında bundan çok hoşlanacağını düşünüyorum! Muhtemelen ona daha çok seslenmeni isterdi ama bunu dile getirmekten çekinirdi-
Seonghwa'ya benzer şekilde, bence Hongjoong seninle ilgilendiği o rolde olmayı seviyor. Kişiliği çok açık ve anlayışlı biri, bu yüzden ona mommy demek isteseydin hiç aldırmazdı.
Ona mommy deseydin, Wooyoung muhtemelen biraz kıkırdar ve şaka yaptığını düşünürdü ama sonra gerçekten içine giriyor ve geri döndüğünde ona anne demeni duymayı sevdiğini fark ediyor. Kesinlikle yatak odasının dışında konuşmayacak çünkü utanıyor 🤫
Yunho'nun yatak odasındaki favori ismi muhtemelen mommy olmazdı - bence muhtemelen "bebeğim, aşkım, tatlım, meleğim" gibi yumuşak ve sevimsiz romantik isimleri tercih ederdi, ama ona mommy demek isteseydin kesinlikle yapardı karşı gelme!
San, tersindense sana mommy demeyi tercih eder. Ona mommy deseydin, muhtemelen "Ha?? Ben mi?
Aniden ona mommy deseydin, Yeosang'ı kesinlikle hazırlıksız yakalardı. Muhtemelen "...herneyse, sevişmeye geri dön" gibi garipleşirdi. Bundan sonra kesinlikle seninle konuşacaktı ve eğer gerçekten istersen mommy olarak adlandırılmayı denemeye istekli olurdu~
Nasıl tepki vereceğini bilmeden ona mommy deseydin, Jongho muhtemelen kızarır ve utanırdı. "Bana daddy demeye ne dersin?" gibi bir şey söyleyerek sorunsuz bir şekilde iyileşmeye çalışırdı.
Biliyorum tuhaf ama manyağın biri istemiş
Yazdığı da şey "Herkesin daddy kinki var onlara mommy desek ne olur?" AND I UOPP-
Bir bölüm sonra kitabı bitireceğim
03.11.21