~39~

2.2K 28 3
                                    







          Ona güzel dersen         




Hongjoong

Hongjoong'a her zaman güzel de. Bu iltifatı kesinlikle seviyor. Ona güzel dediğini duymak onu çok mutlu ediyor. Aww çok gülecek ve biraz kızaracak 🥺 çok tatlı. 

Seonghwa

Bu Seonghwa'nın alacağını düşündüğü bir iltifat değil ama gerçekten hoşuna gitti. Bazı günler gerçekten çok hoş görünüyor ve ona güzel göründüğünü söylediğinizi duymak, "teşekkür ederim" diye mırıldanırken yüzünün pembeleşmesine neden oldu. 

Yunho

WOW kızarmak hakkında konuşun. Ona güzel dediğin zaman Yunho domates gibi görünecek. İltifattan kesinlikle hoşlanır ama sadece onun için kızarır. Sana sarılacak ve sana da güzel diyecek. 

Yeosang

Yeosang, ona güzel dediğinde nasıl tepki vereceğini tam olarak bilemezdi. Belli ki iltifatı kabul edecekti ama çok utanarak kabul edecekti. Sessiz olur ve kulaklarının ucu pembeleşirken küçük bir "teşekkür ederim" derdi. 

San

Oh San, ona güzel denilmesinden hoşlanacağını hiç düşünmemişti ama sen söyleyince midesinde kelebekler uçuştu. Sana sarılacak ve kocaman gülümserken güzel olanın sen olduğunu söyleyecek.

Mingi

Mingi kendini hiçbir zaman güzel bulmadı ama şimdi öyle olacak. Ona güzel olduğunu söyledin ve ona yaptığın tüm iltifatlara inanıyor. Yine de bu konuda allak bullak.

Wooyoung

Wooyoung'un bir yanı onun güzel olduğunu biliyor ama diğer yanı senden böyle bir iltifat aldığı için başı dönüyor. Sana sımsıkı sarılacak ve pembe yanaklarını senden saklamaya çalışırken her şeyi bildiğini hatırlatacak.

Jongho

Jongho nasıl tepki vereceğini bilemezdi. Evet, sizden gelen iltifatı takdir ediyor ama o iltifatı beğenip beğenmediğinden emin değil. Yine de bunun için teşekkür ederdi.






Ateez üyelerinden çeviri yaparken Mingi bana çok daha yakın geliyor

15.11.21


Ateez reactionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin