~22~

2.2K 33 0
                                    




Onlara ismi ile hitap ediyorsun




Hongjoong:

"Hey Hongjoong, o mağazadan daha fazla oje almak ister misin?"

Hongjoong sallanan sandalyesinden arkasını dönerek sana tek kaşını kaldırdı. "Az önce bana ne dedin?" Sinirli bir şekilde kıkırdar. "Bana asla Hongjoong demiyorsun" Huzursuzca gözlerini kırpıyor. "Başım belada mı?"

Başını sallayarak hafifçe güldün. "Hayır değilsin-"

"Hayır. sana güvenmiyorum." Hongjoong, sandalyesinden kalkıp stüdyonun köşesinde senden saklanırken sırıtarak diyor.

Seonghwa:

Ona adıyla hitap ettikten sonra muzlu sütünde boğulur.

"Bir şey mi yaptım?" Seonghwa gergin bir şekilde sorardı, gözleri asla yüzünüzden ayrılmazdı.

"İyi misin?" diye sordu, gergin bir şekilde kıkırdayarak.

"Elbette öyleyim." Gülmemek için kendini zorlayarak savundun. "O jöleleri alabilir miyim, Seonghwa?"

Seonghwa'nın gözleri genişler ve gergin bir şekilde etrafa bakar, sana vermeden önce jöleleri yavaşça alırdı. Ellerini beline dolayarak diz çökerken onu tekrar geri almak ve bolca "Özür dilerim" demek için.

Yunho:

Yunho oldukça iyi bir ruh halindeydi ve dışarı çıkıp zamanının bir kısmını Mingi ile geçirmeye hazırdı ama o senin önünden yürürken, onu çağırmak zorundaydın.

"Yunho, paketimi bana verir misin?"

Aniden Yunho olduğu yerde durur ve gözleri büyümüş ve dudakları ince bir çizgi halinde büzülmüş halde size bakardı. "Paketimi alabilir miyim, Yunho?"

Yunho yavaşça masadan paketini alacaktı. "Başım belada mı?" Alçak sesle sorar. "Bana neden Yunho diyorsun?"

"Çünkü adın bu?" Sen onun ifadesine gülmemek için dilini ısırarak sordun. "Naneli çikolatadan nefret ettiğimi söylediğim için mi?"

"Hayıır. Lütfen paketimi alabilir miyim, Yunho?"

Yunho yavaşça sana doğru gider ve kapıdan dışarı fırlamadan önce paketini sana bırakır.

Yeosang:

"Yeosang, biraz dondurma alabilir miyim?"

"Bana ne dedin?" Yeosang sırıtıyor, küçük bir dondurma fıçısını açıp tahta kaşığını kazıyor, sizi cezbetmek için lezzetli bir şekilde yiyordu.

"Yeosang" diye sızlandın

"Bana ne dedin?" Yeosang, dondurmadan bir ısırık daha alarak tekrar sordu.

"Bebeğim, biraz dondurma alabilir miyim?"

"Tamam" Yeosang, size diğer küçük kaşık vermeden önce en küçük ve en tatlı tonda cevap veriyor.

Mingi:

"Akşam yemeği için ne istersin Mingi?"

Mingi aniden donar ve sonra yavaşça başını sana çevirir. "Kim?"

Yumuşak bir şekilde kıkırdarsın. "Mingi?"

Mingi kaşlarını çattı, kulaklığını çıkardı ve sallanan sandalyeyi sana bakacak şekilde salladı. "Neden?"

Cevap vermeden önce Mingi hemen yanına gider ve elini tutarken en büyük köpek yavrusu gözleriyle sana bakar.

San:

"Hey San, akşam yemeği için yemek mi yapmak istersin yoksa sadece internetten mi sipariş vermek istersin?"

San bir anda görevlilerden birinin sahip olduğu köpekle oynamayı bırakır ve kocaman açılmış gözlerle sana bakar. "Az önce bana ne dedin?"

"...San? Bu senin adın"

"Benim adım" San alay ederek sizi güldürür. Küçük köpeği kollarında taşımasını ve yüzünü size doğru çevirmesini izlemek. "Benim adım bebeğim!!"

Wooyoung:

"Wooyoung, aslında sana söylemeliyim -"

"'Wooyoung' derken ne demek istiyorsun?" diye sorar Woo, dans etmeyi bırakırken sana gergin bir şekilde kıkırdayarak. "Ben senin erkek arkadaşınım" dedi Wooyoung, gözlerini büyüterek. "Ben senin bebeğinim" Yanına gidip kucağına yatmadan önce gülümsüyor.

Jongho:

"Jongho, bana bir içki ısmarlar mısın?"

Jongho, bir kağıt parçasında satırlarını vurgulamayı bırakmadı, nefesinin altında repliklerini uygulayarak yaptığı şeye devam etti.

"Jonghoooo" diye ona seslendin ama hiçbir şey.

"Bebeğim, bana bir içki ısmarlar mısın?"

"Tabii!" Jongho gülümsüyor, fosforlu kalemi ve kağıdını bırakıp istediğin şeyi sana almak için koltuğundan ayağa kalktı.




Bu Mingi,,, Bu Mingi neden böyle

Date: 10.10.21

Ateez reactionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin