Sevgilin olsaydı
Dünyanın en tatlı çocuğu.
Yunho kendini çok adamış bir erkek arkadaş
Ne zaman üzülsen seni mutlu hissettirir. Eğer çok yorgunsan sana yemek yapacak ve sana masaj yapacak. Evi seninle temizler.
İhtiyacın olan her şeyde yardımcı olacaktır.
O senin sol elin, en iyi arkadaşın.
İkiniz arasındaki canlılık harika olurdu.
Çünkü çok önemli bir şeyiniz vardı, iletişim.
Hoşuna gitmeyen bir şey olursa ona söylersin, hoşlanmadığı bir şey olursa sana söyler.
Ayrıca ikiniz de birbirinize çok güveniyorsunuz, bu etkileyici.
Ama boo onu test etme.
Yunho seni oldukça kıskanabilir.
Biriyle çok uzun süre konuştuğunu görürse, bu konuda kendine güvensizlik duyacaktır.
Yunho yapışkan, kıskanç biri olabilir.
Biri onun önünde seninle flört etmeye başlarsa, kesinlikle kollarını beline dolayacak ve yanağını falan öpecek. Ayrıca size tatlı takma adlar da diyebilir, böylece kişi onun erkek arkadaşınız olduğunu anlar.
Çoğunlukla diğer insanlar yüzünden kıskanıyor çünkü niyetlerini bilmiyor.
AYRICA YUNHO, BÜYÜK BİR SARILMA HAYRANIDIR.
Sana sarılmak isterken çok şirin
Yunho çok enerjik bir insan, bu yüzden sürekli randevular bir zorunluluktur.
Plaja, parka, dağa, her yere gidersiniz.
Yunho seni arkadaşlarına göstermekten utanmazdı. Kelimenin tam anlamıyla seni çok seviyor ve herkesin bilmesini istiyor.
Ondan ailenle tanışmasını istersen, çok memnun olur. Ve kesinlikle iyi bir ilk izlenim bırakacaktı. Annen baban onu SEVİYOR.
Ve ailesi de seni seviyor merak etme.
- Samimi/özel zaman
İster sert ister yumuşak.
Bir dansçı olarak kalçaları konusunda çok yetenekli.
Ayrıca onun bir verici olduğunu hissediyorum.
Ondan sert olmasını istiyorsun, yapacak, eğer yeni bir şey denemek istersen yapacak.
Senin için her şeyi yapmaya hazır.
Ayrıca dom Yunho ÇOK ATEŞLİ.
Ellerini nasıl kullanacağını çok iyi biliyor (hepimiz bir tik tok gördük)
Hayatınızın en iyi orgazmını yaşamaya hazır ol.
Daddy modunda birçok tura hazır olun.
AYRICA BAKIM EN İYİSİDİR.
Sana en değerli şeymişsin gibi davranıyor.
Sana karşı çok dikkatli :(
Nasılsın diye sorar, banyoyu hazırlar ve seni özenle temizler :(
O zaman ikiniz de uyursunuz.
Date: 16.10.21