~25~

2.3K 25 0
                                    





Love language -aşk dilleri-




Hongjoong 

Kaliteli zaman

Aylarca senden uzak kaldıktan sonra, yeni melodileri indirirken bacakların kucağında onun yanında oturmanız için heyecanlı. İkinizi çevreleyen sessizlik bile rahat - havada sıcak bir his. Kahkahalarınla birlikte gülüyor, neyin bu kadar komik olduğunu bilmese bile, nefesin kesildiğinde nefesi kesiliyor ve drama ile ilgili özetlerinizi dikkatle dinliyor. Ona göre, ikiniz de loş stüdyoda kendi dünyalarınızda oturmaya devam ederken, havada süzülen karşılıklı sevgiyle bir araya geldiğinden, saatin üzerindeki sayılar hiçbir şey ifade etmiyor. Önce sessizliği bozar. Alnını öpmek için eğilir, seni yaklaştırır ve bir sonraki büyük hitini dinlemek için kulaklıkları kulaklarına yerleştirir. 

Seonghwa 

Hizmet eylemleri

Dudaklarından biraz fazla "Sana küçük bir şey yaptım" sözlerinin döküldüğünü duyarsın. O her zaman taze meyve kesip, siz çalışırken atıştırman için bir tabağa koyar, çıkarken yanağınıza bir öpücük bırakmayı asla unutmaz. Ne zaman iş veya ders çalışma nedeniyle çok geç kalsan, seni güne hazırlamak için sana yakıt dolu bir kahvaltı hazırlamak için çok erken kalkar. Sık sık sizin için yapmaktan nefret ettiğiniz işleri/görevleri yapar, böylece strese girmenize gerek kalmaz. O, kış aylarında sizden önce uyanıp arabanızın ısıtıcısını açan türden bir partnerdir. Aklında aşkla yaptığı günlük eylemlere rağmen size aşkının gerçek olduğunu göstermeye hazır. 

Yunho

Hediyeleşme

Sözlerinden biraz utangaç ve kendisine ilgi gösteren herkese fiziksel olarak şefkatli davranarak sevgisini hediye verme eylemiyle ifade edebilmektedir. Bazen gösterişli hediyelerdir, örneğin sana göz rengine uyan gerçek bir değerli taşlı güzel bir altın kolye aldığı zamanki gibi ya da kalbini ısıtan zanaat hediyeler, uzun bir aşk mektubu olan bir rulo kağıt. Sana her zaman en pahalıdan bedavaya bir hediye veriyor. Tura çıktığı zaman, ziyaret ettiği her ülkeden/eyaletten size bir hayvan alır. Şehirde ya da kırsalda yapacağın basit bir yürüyüşte bile sizi düşünüyor ve karşılaştığı tüm minik çiçekleri toplayarak size özenle seçilmiş bir buket getiriyor. Hediye vermek özel tarihlere mahsus değildir, spontanedir ancak beklenen bir durumdur. 

Yeosang

Kaliteli zaman

Seninle yatakta yatıyor, yüzüne sarkan parmaklarıyla oynarken başın göğsüne yaslıyor. Kulakları dik ve gözleri sana sevgiyle bakarken, senin ona günün hakkında söylenmeni dinler. Tüm anlamsız detayları ekliyorsun, ana noktadan sapıyorsun, konudan konuya atlıyorsun ve yine de, hepsini oturuyor ve yaptığın her yüz ifadesini inceliyor. Sonra roller değişir, antrenman gününden ve günlerini nasıl daha iyi hale getirdiğinden bahsederken, başı kucağındayken saçıyla oynarsın. Yanaklarına sürünen allık yüzünün pembeye dönmesine neden olur. 

San

Onaylama sözleri 

Bazen insanın ihtiyacı olan tek şey birkaç cesaretlendirme ve güvencedir. Kendini cep telefonunu eline alıp, sırf sevgi dolu bir şarkı sesiyle sizi övdüğünü duymak için çekinerek ona bir projeden ya da belirli bir nottan bahsetmek için erkek arkadaşını ararken buluyorsun. Asla bir şey varsaymaz; seni sevdiğini bildiğini biliyor ve seninle her zaman gurur duyuyor ama seni oturup anlatmak için zaman ayırıyor. Bazen rastgele yüzünü kapar ve sevgi dolu bir bakışla gözlerinin içine bakar ve "Senin için ne kadar deli olduğumu asla anlamayacaksın" der. Bu çocuk sana o kadar derinden aşık ki günün her saniyesinde sana söylemesi gerekiyor. 

Mingi

Fiziksel dokunuşlar

Ellerin... oh ellerin. Onları tutmayı, öpmeyi, onlarla oynamayı, üzerlerinde çizim yapmayı, ellerin tarafından sevilmeyi seviyor ve kendi ellerini de sever. Ellerinin seni tutmasını, seni korumasını, sana mutluluk ve zevk getirmesini seviyor, sözleri yetersiz kaldığında elleri seni ne kadar sevdiğini söyleyebilir. Sana dokunmak onun sana tapma şeklidir. Gece geç saatlerde kanepede yanına yattığında kollarını vücudunu okşuyor, sabahları ona kahvaltı hazırlarken omzunuza dayamış çenesine. Seni öpmeyi de seviyor, gözlerinin altındaki yumuşak öpücükler ya da ateşli tutku dolu bir öpücük olsun. Ne olursa olsun, dokunuşu önümüzdeki günlerde vücudunuzda yankılanıyor, her dokunuş sizi nefessiz bırakıyor. 

Wooyoung

Fiziksel dokunuşlar

Her kucaklama şekli özeldir. Dokunuşları sürekli aldığın bir şey olsa da, her bir eylem bir öncekinden farklıdır. Dudakların merhaba demek için her buluştuğunda, bir dahaki sefere dudakların bir gün vedalaşacağı için seni heyecanlandırır. Kollarının seni vücudunuza nasıl hapsettiği, kendini tamamen sıcak ve rahat hissetmeni sağlıyor. Elini masaların altından sıkar ve toplum içinde sinirlerini hissettiğinde her zaman elinin arkasına hızlıca bir öper. . Kucağına yattığında yüzündeki her özelliğin izini sürmeyi sever. Fiziksel dikkati bazen başkalarına karşı kaba olabilir ama size karşı çok nazik davranır. 

Jongho

Hizmet eylemleri

Sana uzaktan bakmak, sevgisini gösterme şeklidir. Dışarı çıkıp senin için yaptığı her şeyi size söylemiyor ve hizmet eylemlerini açıkça ortaya koymuyor. Omuzlarınızdan büyük bir yük kaldıran küçük şeyler yapar. Bunun yerine senin için randevular almak, yiyecek ve içecek ısmarlamak, en sevdiğin battaniyeyi eve geldiğinde sıcak ve güzel olacak şekilde kurutucuya koymak ya da akşam yemeğini serinletmek için yeni aldığın içecekleri buzdolabına koymaktır. Zamanı varsa, odanı temizleyecek ve tüm eksik eşyalarını olması gereken yere yerleştirecektir. Tüm bunları herhangi bir övgü ya da hediye beklentisi olmadan sevgiden yapıyor. Belki başkaları için fark edilmeden gitmek berbat bir şey ama istediği bu, senin için yaptığı türden şeyleri abartmaz çünkü "Bu şeyleri birini gerçekten sevdiğinde yapıyorsun".




Date: 16.10.21

Ateez reactionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin