İtiraf
Diğer bölümün devamı
San - Slightly drunk, Fluff, Suggestive
İkiniz de içtiğiniz küçük alkol yüzünden kıkırdıyordunuz. Mutfağın tezgahında otururken, biraz minnettardın, çocukların düzenlediği etkinlik partisi bitmişti, seni ve San'ı etrafta kimse yokken sohbet etmeye bıraktın.
"Tamam izle o zaman." Bir kase kiraz alırsın.
"Bir tane al, ağzına sok ve sadece..." konuşmayı kesiyorsun, dilin düğüm atabilmek için kirazın sapını ayırmakla meşgul. Bitirdikten sonra ağzını açıyorsun, şaşırmanın ötesinde olan San'ı gösteriyorsun ve sana arsız bir alkış veriyorsun.
"Tanrım bu çok havalı." "Bana öğretebilir misin? Wooyoung'u korkutmak istiyorum, aklını kaybedecek." dedi. Gülüyorsun, kaseden başka bir kiraz alıp San'ın kapalı dudaklarına koyuyorsun.
"Aç." kıkırdarsın. Ağzını açarak, kirazı ağzına koymana izin vererek emirlerine uydu, dili başparmağını hafifçe kaydırmadan önce değil. Ona tekrar nasıl yapacağını açıklamaya çalıştın ama sabırsızlığı onu yendi, sapı tükürdü ve onun yerine kirazı yedi.
"Yapamam." "Bana bir daha göster lütfen" diye iç çekiyor. Gülüyorsun, onun istediğini yaparak, istendiği gibi ona işini göstermeden önce bir sap düğümü oluşturuyorsun.
"Tanrım, yemin ederim." Başını sallıyor. "Ve bunu yaptığında da çok seksi görünüyorsun...Muhtemelen aptal görünüyorum." Bu seni başka bir kahkaha krizine soktu ve ciyaklayarak dengeni korumak için omzuna tutunmak zorunda kaldın, "Daha çok kendi dilini keşfeden kafası karışmış bir köpek yavrusu gibi."
"Özür dilerim," dedi San, elini omzundan çekip parmaklarını birbirine kenetleyerek, "Ben bir köpek yavrusu gibi değilim. Haydi şimdi, benim için bir daha yap." Gülmekten gözyaşlarını sildin, elini hafifçe sıktın.
"Bana bunu daha kaç kez yaptıracaksın?" diye soruyorsun, başını iki yana sallayarak.
"Gerçekten dudaklarına bakmam için bir bahane," dedi dikkatsizce ağzına bir kiraz daha koyarak. Odanın havası bir anda değişti. Kafan karıştı, daha önce sahip olduğun Soju mu yoksa onun sözleri mi?
"Gerçekten yapmak istediğin tek şey bakmak mı?" Sen sordun.
"Hayır," diye yanıtladı. "Yapmak istediğim daha çok şey var ama korkarım aynı hissetmeyeceksin."
"Ya hislerin karşılıklı olduğunu söylersem?" Elini daha sıkı sıkıyorsun.
"Ciddi misin?" O sordu.
"Gerçekten," diye onayladın. Bedenleriniz arasında neredeyse hiç boşluk kalmayana kadar sana bir adım daha yaklaştı. Onun yakınından nefesin kesiliyor. Gözlerinin içine bakıyor, zihni alkolden çok fazla başı dönüyordu. Bir anlık tereddütten sonra sonunda dudaklarını seninkilere bastırdı.
Öpücüğü nazik ve tutkulu arasındaki mükemmel dengeydi ve kendini ellerini saçlarına dolarken buldun, vücudunu onunkine bastırdın. San dilini alt dudağının üzerine getirdi, sen dudaklarını ayırdığında derin bir iç çekti, dilinin seninkine değmesine izin verdi, öpücüğü derinleştirdi.
"Siktir," diye inledi, aniden geri çekildi, "Kiraz gibi tadın," Dudaklarına bir öpücük daha bastırdı, dili hemen seninkiyle birleşti.
Mingi - Fluff, Crack