~45~

2.3K 31 10
                                    






Başka bir bebek istiyor




𝓚𝓲𝓶 𝓗𝓸𝓷𝓰𝓳𝓸𝓸𝓷𝓰

"Hongjoong!" Sürekli olarak sert bir şekilde kolunu dürttün, onun elindeki telefondan başka yöne bakmasını sağlamaya çalıştın.

"Ne-ne?!" Korktu ve yanlışlıkla telefonunu yere düşürdü.

Onu neyin bu kadar ilgilendirdiğini görmek için baktığını görünce, kucağına saklamadan önce hızla almak için çabaladı. Bu seni daha da şüphelendirdi.

"Ne saklamaya çalışıyorsun?" Ona gözlerini kısarak baktın.

Hongjoong gergin bir şekilde yutkundu, bu da endişeni artırdı.

"Hiçbir şey..." Ama belli ki gözleri sana bakmayı reddederse bir şeyler vardı. Ona ne kadar uzun süre bakarsan, Hongjoong o kadar çok sandalyesinde geri tepiyor, sanki suçluymuş gibi görünüyordu.....? Utanmış?

Çatalını masaya bırakarak ona suçlayıcı bir parmak kaldırdın.

"Seni hemen uyarıyorum Kim Hongjoong, eğer beni aldatıyorsan, sen uyurken penisini keserim!" Onu tehdit ettin.

Hongjoong'un yüzünün rengi çekildi ama yine de yanına gidip seni sakinleştirmek için ayağa kalktı.

"Hayır bebeğim! Seni aldatmıyorum! Yemin ederim." Sana söz verdi, hatta önünde diz çöktü.

"Öyleyse görmemi istemediğin neye bakıyordun?"

Yumuşak bir şekilde iç çeken Hongjoong telefonunu çıkardı ve baktığı resmi çıkardı: pembe yataklı, gerçekten sevimli ve kız gibi bir beşikti. Bu kadar dikkatle baktığı bir şey olmasına şaşırdığını kabul etmelisin.

"Ve bana neden bu kadar dikkatin dağıldığını söyler misin? Bunu kime almayı planlıyordun? Oğlumuz zaten 3 yaşında ve odasındaki fırfırlı pembeyi beğeneceğini sanmıyorum." Onunla akıl yürütmeyi denedin.

"Hayır, onun için değil. Kız bebekler için o kadar çok kreş fikri görüyorum ve bu beni biraz düşündürdü..." Durdu ve elini karnına koydu, dudağını ısırırken senin de umut etmeni umuyordu. ne demeye çalıştığını anlayacaktı.

Ve kesinlikle yaptın.

"Hongjoong- bana gerçekten başka bir bebek istediğini mi söylüyorsun?" Bu fikirden vazgeçmedin ama o kadar ani ve beklenmedik oldu ki nasıl tepki vereceğini bilemedin.

Dik dururken, Hongjoong yanaklarınızı sıktı ve dudaklarını yumuşak bir şekilde öptü.

"İstiyorum. Sevimli ve güzel bir kız istiyorum... tıpkı senin gibi." Yanağına daha fazla öpücük kondururken, seni evet demeye zorlamaya çalışırken hayranlıkla kıkırdadı.

𝓟𝓪𝓻𝓴 𝓢𝓮𝓸𝓷𝓰𝓱𝔀𝓪

"Dang, 6 çocuk yetiştirmeyi hayal edebiliyor musun?" Seonghwa'ya daha da yaklaşıp televizyonunuzda eski sitcom The Brady Bunch'ı izlerken elinle pijama gömleğinden görünen küçük deri parçasını okşayarak sordun.

Ateez reactionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin