İtiraf
Hongjoong - Angst, Fluff
Sinir bozucuydu, sen de bir idoldün ama bu kadar sıkı çalışmadın. Sadece en iyi arkadaşınla takılmak istedin, bu çok fazlaydı. Ama hayır, her zaman stüdyosunda ya da grubuyla birlikteydi. İzin günlerinde kimse onu bulamazdı. Sanki herkesten, çoğunlukla senden kaçıyor ve sadece bir sonraki en iyi müziği yapmaya odaklanıyor gibiydi.
"KİM HONGJOONG!!" Kapıyı açıyorsun, bir görevde onu izin gününde stüdyodan çıkarıyorsun (çünkü diğeri onu nerede bulacağını söyledi).
"Oh y/n, meşgulüm lütfen...beni rahat bırak." Kulağa yorgun, hatta üzgün geliyor. Burun kemerini sıkarak, ellerini önündeki masaya dayayarak.
"Hayır, benimle bu odadan çıkana kadar gitmiyorum. Haftalardır tuhaf davranıyorsun, üyelerin bile endişeli. İşkoliksin anlıyorum ama bu bir sonraki çılgınlık!" Ona bağırıyorsun, kızgın ama her şeyden daha endişeli. Odaya daha fazla girersin, bulmak için yaklaşırsın, bir süredir uyumamış gibi görünüyor.
"Joong... korkunç görünüyorsun." konuştun.
"Teşekkürler, kesinlikle duymaya ihtiyacım vardı."
"Şey d-demek istemedim, hadi bir şeyler yiyelim, belki duş da al." Biraz kıkırdayarak odaya biraz kahkaha getirmeye çalışıyorsun ama Hongjoong cevap olarak sadece inledi.
"Bana ne yapmam gerektiğini söylemene gerek olmadığını biliyorsun. İsteseydim annemi arardım. Ve biliyor musun, buraya gelebileceğini bile söylemedim, o yüzden neden kendin alıp gitmiyorsun? Git başkasını rahatsız et, tanrım neden arkadaşız." Ellerinin bir hareketiyle masadan birkaç şarkı yaprağını yere attı. Onu daha önce hiç bu kadar üzgün görmemiştim. Kalbin kırılıyormuş gibi hissetti, az çok uykusuz saçmalıktan başka bir şey ifade etmeyen bu sözleri duydun.
"Joong...ben-ben üzgünüm. Gideceğim." Yavaşça geri çekiliyorsun, sadece döner sandalyesini açtı, bileğini tuttu ve seni kendine çekti.
"Üzgün olan benim...sadece, ne yapacağımı bilemedim, Nasıl senin yanında olacağım, çünkü sana çok aşığım ama sen beni sevmiyorsun..." Onun kelimeler kulağa bozuk geliyordu, seni kucağında tutarken gözünden yaşlar süzülüyordu.
"Hongjoong. Sen bir aptalsın." Sen gülüyorsun. Sana bakmasını sağlamak. Gözleri kırmızı ve şişmiş, biraz burnunu çekiyordu. Gülümseyerek yüzünün her iki tarafını tutuyorsun.
"Seni tanıştığımızdan beri seviyorum, sadece zorlamak istemedim çünkü beni böyle görmeyeceksin sandım." Kalbi durmuş gibi hissetti. Arkadaşı, en yakın arkadaşı itirafını itiraf etti mi?
"S-seni öpebilir miyim?" O fısıldar.
"Evet Joongie."
Seonghwa - Lot of Angst, Kinda fluff, Sad hour
Yatak odasında amaçsızca dolaşan Seonghwa, Hongjoong'un o günün başlarındaki sözlerini düşündü. Randevunu aldığını söyledikten ve neredeyse onu dövdükten sonra aptalca senden sonsuza kadar kaçabileceğini düşünürken, aniden yatak odasının kapısına yüksek sesle atıldığını duyduğunda kalbi göğsünden fırlar. Fark edilmemek için nefesini tutuyor, onu rahat bırakabilirsin diye kendi kendine küfrediyor.
"Seonghwa! Kapıyı aç yoksa yemin ederim tekmeleyeceğim!!" Her zamanki sakin dış görünüşünü giyip kapıyı açmadan önce gözlerini sımsıkı kapatırken ahşap yapının içinden boğuk sesinizi duyuyor.