~21~

2.2K 26 0
                                    





İlk defa sarılıyorsunuz



Hongjoong

Aptal gibi gülümsüyor. Bu çocuk, kolların ona dolandığında kelimenin tam anlamıyla gülümsemeyi bırakamaz. Sarılmanın son derece sevimli olduğunu düşündü. Ve belli ki sana geri sarıldı, kafanı okşadı ve oraya küçük bir öpücük bıraktı. "Çok değerlisin" dedi sana sıkıca sarılarak.

Seonghwa

Ah, çocuk çok fazla kelebek hissediyor. Dokunuşunu seviyor ve ona sarıldığında çok mutlu hissediyor. Başını seninkinin üstüne koyarken sana sarıldı. Onu da biraz gerginleştirdiğini asla kabul etmezdi. Çünkü sana ayı peluşunu aldığını söyledikten sonra ona sarılmanı beklemiyordu.

Yunho

ŞİMDİYE KADAR ŞİMDİYE KADAR GÜZEL GÜRÜLTÜLER. Kelimenin tam anlamıyla mutlu sesler çıkarır ve bu konuda çok tatlı olurdu. Sana çok sıkı sarılmak istemediği için sana dikkatlice sarıldı. Çünkü bu yüzden çok heyecanlıydı. "Bebeğim sonunda bana sarıldı!" Dedi mutlu bir şekilde seni kollarının arasına alırken.

Yeosang

Tamam, sanırım Yeosang biraz rahatsız olurdu. Senden hoşlanmadığından değil, kesinlikle öyle değil. Sadece temas ile pek ilgilenmiyor. Yani korktuğun için ona sarıldığında nasıl tepki vereceğini bilemedi. Beceriksizce kollarını sana doladı ve buna alışması için kendine bir not aldı.

San

Önce sana sarılır. Fiziksel teması sever, bu yüzden sana daha önce sarılırdı. Seni sonsuza kadar kollarında tutmak ister. "Bebeğim, bana sarılabilir misin?" Sana tatlı tatlı kollarını açarak sordu. "Elbette" gülümsedin ve ona doğru koştun.

Mingi

Utangaç Utangaç Utangaç. Orada öylece 'OMG bu gerçekten oluyor mu y/n bana sarılıyor, aman tanrım panik yapma' gibi dururdu biraz sonra sana sarılır, seni gerçekten kendisine yakın tutardı "çok değerlisin" diye mırıldandı ve sana gülümsedi "bana sarıldığın için teşekkürler y/n." Ona daha sık sarılmanı ister. Kendini rahat hissediyor, seninle kucaklaşmayı çok ister.

Wooyoung

Sizi bir yandan diğer yana hareket ettirirken sizi kolları arasında sıkıca sıkıştırır. "Bunu bekliyordum! Bundan sonra her gün sana sarılacağım ve şikayet edemezsin~" şimdi yanaklarını sıkarak, yüzüne bir sürü küçük öpücük kondurarak seninle dalga geçti.

Jongho

Utangaç bir çocuk daha. Hatta kekeleyecekti. Gerçekten beklemiyordu. Bu yüzden bu konuda kızarmak ve şaşırmak arasında bir karışımdı. Kesinlikle anın tadını çıkarır, sana sarılır ve bir süre böyle kalır.





San fav

Date: 10.10.21

Ateez reactionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin