. Okuyacağınız karakterler, SON OF A DEVIL dünyasının gerçekleri. Lütfen oy verip yorum yapmayı unutmayın <3
İblisler ve Yeraltı Şehri Halkı
*Behemoth(Koruyucular): En güçlü iblislerin başında yer alıyorlar. Darbeleri öldürücü etkiye sahip. Sarayın korunmasından sorumlular.
*Lucifer: İblislerin efendisi. İblislerin dünyadaki hakimi. Kendisi efsaneyi gerçekleştirerek Lilith'i sürgün edildiği yerden kurtarmak ve dünyanın hakimiyetini ele geçirmek istiyor.
*Belia: Saray halkı. Prens ve prenseslerin oluşturduğu bu grup.
*Beelzebub: Baş Şeytan. Pisliğin efendisi. Tüm şeytanlar ona bağlı. En güçlü şeytan. Efsaneye göre onu öldüren, Beelzebub'un gücüne sahip olur. Bu güç, Lilith'inkiyle birleşirse durdurulamaz.
*Belphegor: Şeytanların insan vücudu bulmuş hali. diğerleri de birer insan bedeni içinde gözüküyorlar ama onlar saraydan çıkamazken bunlar insanların arasına karışabilirler. İşleri, evleri hatta aileleri olan iblisler.
Cadılar
*Kara Kraliçe: Cadıların As'ı. Tüm cadılar ona bağlıdır.
*Kaftar: Yaşlı cadı soyu. Kayıp Dil'i bilenler, lanetli büyüleri yapanlardır. Ölüleri mezarlardan çıkarabilir, onları diriltebilir, onların ölmüş bedenlerini kendi çıkarları için kullanabilirler.
*Kuşkaftarlar: Kaftar'ların daha güçlüleridir. Geceleri ormanlarda uyar, küçük çocukları ve bebekleri kaçırırlar. Bir zamanlar Lilith'in emrinde olan bu Kuşkaftarlar, şimdi büyüler ve yeni nesil cadılar için insan kaçırırlar.
*Mayısalar: Sonradan cadı olanlara denir. İnsanların içinde yaşayabilirler.
*Cazılar: Cazılar, cadıların en güçsüzleridir. Bunun yanında birçok hayvana ve böceğe dönüşebilme yeteneğine sahiptirler.
Düşmüş Melekler
*Nefilim
Büyük Melekler ve Aydınlık Şehir Halkı
*Uriel
*Michael
*Gabriel
*Camael
*Raphael
*Jophiel
*Zadkiel
*Vretil
*Phanuel
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON OF A DEVIL | Rosékook
Fanfiction"Şeytanın oğlu, meleğin kızına aşık oldu." Kayıp taş, çember ve cehenemin tüm dengesini bozmaya başlamıştır bile. Artık yedi ölümcül günah normal karşılamaya, şeytanlar ve melekler iç içe yaşamaya, melekler kötülüğe, şeytanlar ise iyiliğe başlamışt...