12.BÖLÜM: "YENİ YIL"

26 1 0
                                    

Cigarettes After Sex, Apocalypse
Adele, Skyfall
Carmen. Habenara, Georges bizet

 Habenara, Georges bizet

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


12.BÖLÜM: "YENİ YIL"

31 Aralık 2025

TÜRKİYE, İZMİR

Gerçeklikle düş arasında ki o ince çizginin ortasında duruyor olmak oldukça tehlikeliydi.

Gerçek sanırdın düş çıkardı. Düş sanırdın gerçek çıkardı.

Anlaşılması güç paradokslardan bir diğeri de buydu.

Şehir ışıkları yüzüme vururken o an düşündüğüm tek bir kişi vardı. Bu kişi ile aramızda geçenler gerçek miydi yoksa sadece bir düşten mi ibaretti bilmiyordum. Bana kalırsa bir gerçekti ama bundan emin olamazdım çünkü gerçekliği onun dudaklarından hiç duymamıştım.

Görkem.

O karoke gecesinin sonlarına doğru yanıma gelmiş benimle konuşmuştu.

Evet, konuşmuştu. Bunu ondan hiç beklemezken gelip bunu yapmıştı.

Bunu beklememiştim çünkü daha önce hoşlandığım hiçbir erkek bana ilk adımı atmamıştı. Hepsi uzaktan uzağa beslediğim duygulardan ibaret olarak kalmışlardı.

Ama Görkem...

O hepsini geçmişti bana gelmiş benimle konuşmuştu. Bu bile ona olan hislerimin artmasına yeterli bir sebep gibiydi.

Bu tanışmanın ardından birbirimizi sosyal medya üzerinden takip ettik. Sonrasında telefonlaştık. Sonra buluştuk, defalarca kez. Ve en son, beni düşten ayırıp gerçekliğe kavuşturan o hamleyi yaptı.
Biz sevgili olduk.

Ne kadar da romantik değil mi !

Peki sonra ne oldu ?

Bu peri masalı kısa bir süre sonra birden bire bitti. Bitmesine sebep de gayet haklı bir nedendi.

Daha önce kimseyi böylesine sevmediğimi düşündüğüm kişi beni aldattı.

Evet, kötü bir bitiş. O zamanlar canım çokta yanmıştı kabul ama artık bir önemi yoktu çünkü zamanla anladım ki aslında onu gerçek anlamda sevmemişim.

HEYELANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin