10.BÖLÜM: "HİÇLİK"

27 1 0
                                    

Yazmakta olduğum hikayeyi beğeniyorsanız lütfen desteklerinizi esirgemeyin. Keyifli okumalarr..


Ölsem Yeridir- Yüzyüzeyken Konuşuruz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




Ölsem Yeridir- Yüzyüzeyken Konuşuruz



10.BÖLÜM: "HİÇLİK"

🕸

Devranın döndüğü zaman.

Ya da intikam alma şansının karşına hiç beklemediğin bir anda karşına çıkması mı demeliydim ?

Hayır, ikincisi benlik değildi. Ben intikam insanı değildim.

O halde kader, benim intikamla işimin olmadığını bildiği için intikam bedelini bizzat kendisi mi ödetecekti ?

Bu düşündürücüydü.

Sanki çevremdeki tüm sesler susmuştu. Herkes durmuştu. Zaman işlemiyor gibiydi. Garipti, bu duygu nasıl tarif edilirdi tam olarak, bilmiyordum.

Hiçlik noktası olarak bahsedilen o nokta tam da şu an, içinde bulunduğum bu zaman olabilir miydi ?

Gözlerim geleceğe dalıp gitti, belki de hayallere demeliydim. Şu an yaşadığım her şeyden kurtulmuştum, yine eskisi gibiydi hayatım. Normaldi, sıradandı. Olması gerektiği gibiydi.

O gelecek yüzlerce kez düşüncelerimden akıp giden hayallerin birebir aynısıydı ama bu kez durum farklıydı. Bu sefer ki gelecekte bu oyundan kurtulma ihtimalim var olabilirdi ve bu ihtimal de içimde filizlendirmekten özenle uzak durduğum o çiçeklere ister istemez su vermiş, sınırları fazlasıyla aşmıştı.

Bu benim için alışılmadık bir durumdu, hâla daha bendeki yerini tam anlamıyla oturtamamışken üstelik.

Peki bu mesaj Alparslan'ın bana oynadığı bir oyunuysa o zaman ne olacaktı ? Çok dikkatli olmalıydım. Hata yapma lüksüm yoktu. Daha iki gün öncesine kadar anlaşma imzalamışken şu an bu mesajın karşıma çıkması körü körüne inanıp tutunabileceğim bir dal değildi.

Suladığım ve henüz filizlenmemiş çiçeklerime o suyu vermeyi kestim çünkü tekrar aynı umutsuzluğa düşmekten korkuyordum, o yüzden de kendimi heveslendiremedim.

Ama ya Alparslan'la alakası yoksa ve böyle bir şey mümkünse ?

Kendi oyunumu kendim kurmak.

Gayet cazip bir teklif gibi görünen ama altında da gizli tuzaklar yatan bir teklif olma ihtimali tüm ihtimallerin üstünü bastıran bir durum gibi görünüyordu.

Mesajı Alparslan arabaya gelinceye kadar tekrar tekrar okuyarak hafızama kazımaya çalıştım. Alparslan arabaya binmeden hemen önce ise acele ile silip telefonu tekrar cebime koydum.

HEYELANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin