Chapter 19 ( My heart is for you) Z/U

1.5K 222 8
                                    

Zawgyi

ကြစ္ဒစ္ကစားပြဲႀကီး စတင္ကတည္းက အံု႔မည္းေနေသာ တိမ္စိုင္မ်ားသည္ တျဖည္းျဖည္း မိုးစက္မ်ားအျဖစ္သို႔ အသြင္ေျပာင္းလာသည္...

"မိုးရြာလာၿပီပဲ!"

ဟယ္ရီ႕စကားေၾကာင့္ ဒေရကို ဟယ္ရီ႕ကို လွည့္ၾကည့္မိလိုက္တယ္...
မိုးေရေလးေတြကို လက္နဲ႔ခံကာ ကစားေနေသာ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ေၾကာင့္ ပတ္ဝန္းက်င္ကိုေတာင္ ေမ့လုနီးပါးျဖစ္ေနသည္...ဘယ္လိုေတာင္ လွပလိုက္တဲ့ ျမင္ကြင္းလဲ?..ဒီအသည္းယားစရာေကာင္ေလးကို ရင္ခြင္ထဲမွာ တစ္သက္လံုးသိမ္းထားခ်င္မိတာ အျပစ္လား...

ဝွီး....

ၾကည့္ေနရင္းက ျဖတ္ခနဲ ထြက္သြားသည့္ ဟယ္ရီ႕တံျမက္စည္းပ်ံေၾကာင့္ ဒေရကိုေတာင္ လန္က်ေတာ့မလိုျဖစ္သြားသည္...

"ဟယ္ရီ!မင္းညစ္တယ္"

"ဘာလဲ?ငါဘာညစ္လို႔လဲ?"

မိုးေရေတြၾကားထဲမွာေတာင္ ဒေရကို႔ရဲ႕ အသံကို ၾကားျဖစ္ေအာင္ၾကားလိုက္ေသးတဲ့ ဟယ္ရီက သူ႔ကို လွည့္ၾကည့္ၿပီး ဘာညစ္လို႔လဲ..လို႔..ေအာ္ေမးႏိုင္ေသးတယ္..

"ငါ့ႏွလံုးသားကို ကစားၿပီး ထြက္ေျပးသြားတယ္ေလ .."

ဒီစကားကိုေတာ့ ဟယ္ရီၾကားေတာ့မည္ မဟုတ္..သူ႔တစ္ကိုယ္စာ အသံေလးနဲ႔ ေျပာလိုက္တဲ့ စကားတစ္ခြန္း...ျဖစ္ေနေသာေၾကာင့္္..ဒါေပမယ့္ ၾကားေစခ်င္မိတယ္..

ဟယ္ရီတစ္ေယာက္ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ ေရႊေဘာလံုးကို လိုက္ဖမ္းရာက ေရာက္မွန္းမသိ..ေရာက္လာေသာ အျမင့္ဆံုးေနရာ..ေအာက္ကိုလွမ္းၾကည့္ေတာ့လည္း ဘာမွမျမင္ရ..ေဘးကို လွည့္ၾကည့္ေတာ့လည္း ဘာမွမျမင္ရ.. ဒီၾကားထဲ မိုးက သည္းသည္းမည္းမည္းရြာေနေသာေၾကာင့္ မိုးသံမွတစ္ပါး အျခားအသံေတြလည္း မၾကားရ...ဒေရကို႔ကိုလည္း မေတြ႔..

႐ုတ္တရက္ ေဘးနားကေန ေပၚလာေသာ အမည္းေရာင္ရိပ္မ်ားေၾကာင့္ ဟယ္ရီ တံျမက္စည္းကို မနည္းထိန္းထားရသည္...ဒီမန္တာေတြ..!!

ဒီမန္တာေတြက ပြဲအတြင္း ဝင္လို႔မရဘူးေလ..ဘယ္လိုျဖစ္လို႔...??

"အား......!!"

ဟယ္ရီ၏ကမၻာသည္ အား..!ဆိုတဲ့ အသံႏွင့္အတူ လံုးဝေပ်ာက္ကြယ္သြားသည္...

It's called Drarry ✔✔ ( completed)Where stories live. Discover now