פרק 2

4.1K 208 5
                                    

נכנסו למועדון והדבר הראשון ששמתי לב אליו היה זה שהשומר הכניס אותנו בלי לבדוק האם אנחנו נמצאים ברשימות, הוא פשוט הכניס אותנו ברגע שמאיה ניגשה אליו.
כאילו היא הבינה את תמיהתי השקטה היא נשענה קדימה בגלל המוזיקה הרועשת ואמרה "הבחור שם עלי עין לפני שבוע במסעדה, מפה לשם עשיתי לו טובה קטנה" היא ציחקקה וקרצה אלי בזמן שאני עיוותתי את הפרצוף שלי בגועל והסתובבתי לראות איפה ג'ייק וג'יסי.
פאק שיט! למה הסתובבתי?!
ג'ייק וג'יסי היו צמודים לקיר בזמן שג'ייק אונס את הפה של ג'יסי ודוחק בה להיות יותר צמודה אליו.
זה הרגיש לי כאילו כל העולם השתגע ואני היחידה שנשארתי נורמלית.
מאיה הסתובבה בשביל לבדוק איפה אני ומה עצר אותי מלכת, וברגע שהיא הבחינה לאן עיניי מופנות היא צעקה להם "תמצאו לעצמכם חדר!", אם להגיד את האמת זה היה קצת אירוני היא עשתה למישהו טובה בפאקינג מסעדה ופתאום היא צנועה.
"צבועה אחת" אמרתי והיא רק עשתה מבט של פני נעלבת ומשכה אותי קדימה לתוך המועדון.
"בואי לבר אני מתה לשתות!" מאיה צעקה לתוך האוזן שלי והובילה אותי לכיוון הבר. הבר היה עמוס עד אפס מקום אבל פתאום ראיתי מזווית העין שלי 2 מקומות פנויים, זינקתי על ההזדמנות כי אם אני לא אשב לפחות ל-5 דקות אני לא אשרוד את הערב. "ברמן תביא לי וודקה ואפטרשוק" צעקתי לברמן שבמקום להסתכל על פני הסתכל במעמקי המחשוף שלי כאילו ניסה למצוא את האפיקומן בפסח.
"וודקה ואפטרשוק!" הפעם צעקתי יותר חזק והברמן הרים את ראשו והמבט שהיה לו בעיניים גרם לכל עורי לסמור, זה היה מבט ממזרי נטול נחמדות, מבט שזעק 'אלוהים כמה חזק את הולכת לצרוח'. נרעדתי.
מאיה הרגישה מה קורה איתי ושלחה את הברמן להביא לנו את המשקאות וזיכתה אותו באצבע שלישית.
"בבקשה, הנה המשקאות שלכן" הברמן נשען קדימה מהרעש ששרר במועדון ועל הדרך התחכך בחזה שלי, בטעות כמו שהוא טוען. "טוב בואי, לחיי התחלות חדשות והרפתקאות חדשות" מאיה קרצה כיודעת דבר, השקנו את הכוסות ורוקנו את תכולתן בשלוק אחד.
הרגשתי את הוודקה עוברת במעמקי גרוני והחום המתפשט, זה ישר שלח אותי לרקיע השביעי.
מאיה הביטה בי והנהנתי, זה היה הסימן שלנו לכך שאנחנו מוכנות לפעולה.
מאיה פילסה לנו דרך המון האנשים ולבסוף הגענו לרחבת הריקודים.
Kings of Leon של Sex on fire
התנגן ברקע והתחלתי לזוז, מצאתי את עצמי משוחררת למדי והתחלתי לזוז לפי הקצב.
"תגידי מותק באלך לרקוד איתי?" הגיח מאחורי איזה בחור לא הייתי אומרת נאה אבל היה לו איזה קסם "לא תודה אני מסתדרת" הוא החליט להקשיב לי ועבר למאיה "כן אני אשמח" שמעתי את מאיה צועקת לבחור ליד האוזן וככה רקדנו במשך השעה הקרובה. מאיה באמצע אני בצד אחד והוא בצד השני.
" אני כבר באה אני צריכה לשירותים" צעקתי למאיה אבל היא נראתה עסוקה מידי עם הבחור ככה שאני לא בטוחה שהיא שמעה אותי. התור לשירותים היה אין סופי ככה שהחלטתי לפלוש לשירותי הגברים שהיה פנוי.
אלוהים איזה שחרור זה אחרי לילה כזה פשוט לשבת, בדקתי בפלאפון שלי את השעה, 3 לפנות בוקר. עברו רק שעתיים מאז שאנחנו פה, אני מרגישה שעברו 5 שעות!.
"שמע אחי הייתי דופק אותה" שמעתי גבר נכנס ובעקבותיו עוד אחד, הם התקדמו לכיוון התאים הסגורים בדיוק איפה שאני.
"אחי לא יודע באתי היום בשביל לשחרר קצת לחץ אחרי האקסית המפגרת שלי" אמר הבחור השני.
"הלוו בואו כבר המסיבה בחוץ מטורפת!!" שמעתי עוד קול שלא שמעתי עד עכשיו. לאחר מכן קרה הדבר שבחיים לא הייתי חושבת שיקרה לי, נפל לי הפלאפון ועשה את הרעש הכי חזק בעולם. כל הקולות נפסקו, "מי פה?" אחד מהם שאל.
מזל שהייתי סגורה בתוך תא כי אם הייתי בחוץ הם היו רואים כמה מובכת אני.

אטומהWhere stories live. Discover now