2

44.7K 3.3K 373
                                    

Hoş geldiniz

Başlıyoruz

---

Elimdeki mesaja kaşlarım çatık bakıyordum. Onun yalanının bedelini ben mi ödeyecektim? Asla! Bu olanları Danteye anlatsam inanmazdı biliyordum.

Başım eğik bir şekilde havalimanına nasıl gideceğimi düşünüyordum. 

Hızlıca telefonumu çıkartıp, çevirmeyi açtım. O sıra karşımdan gelen taksiyi durdurdum. Umarım Türk parası geçiyordur.

Hızlıca çevirmeden havalimanının İtalyancasına baktım. 

''Aeroporto.'' Adam başını sallayıp, onaylarken İtalyanın para birimine baktım. 

Has...

Euro mu? O ne yeniliyor mu? Euro ne kadardı lan? Hızlıca ona da baktım. Hoay maşallah on lira olmuş.

Neyse buranın insanları düzgün kazıklamaz. 

Kafamı koltuğun arkasına yaslayıp, yola baktım. Pasaport işini sonradan halletmişti. Tek sorun bu adam yüzünden ihtiyaçlarımdan bayağı kısacağımdı.

Ama olsun en azından yurtdışına çıkmadım demem. 

Taksi yaklaşık on dakika sonra durunca adam beni turist sanmış olacak ki eliyle 10 yaptı. Cüzdanımdan yüz lira çıkartıp, adama verdim.

Hay ananı sikeyim ya.

Oflaya puflaya çantamı alarak havalimanına geçtim. Zaten bavulumu da almamıştım. 

Eşyalarımı müsanip bir yerine ...

Güvenlik kontrolünden geçince  gişe tarafına adımladım cebimden telefonu çıkartıp, yine çevirmeye girdim.

Beni bu hale düşürenler utansın.

---

Şansıma Türkiye için bir uçak bulmuştum. Sırtımı yaslayarak, dışarı baktım. Aileme ne diyecektim bilmiyordum.

'Anne hani ev almak için biriktirdiğim para vardı ya... Artık yok.' 

Aynen böyle derdim değil mi? 

Telefonumu uçak moduna  alacağım zaman Dante denen adamdan mesaj geldiğini gördüm. Kaşlarımı çatarak mesajı üstten okudum.

GavurDante: Hızlıca konuşmamız lazım, bu ülkenin dilini bilmiyorsun.

GavurDante: Bana konum atar mısın Nar?

Siz: nerede olduğumu mu merak ediyorsun?

Siz: Sana nerede olduğumu söyleyeyim.

Siz: Cudayım.

Bölüm sonu

Tarif Defteri - Yarı Texting - Tamamlandı ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin