Hoş geldiniz :)
-
-
-
Günün 5. Bölümü.
Final :')
Fazla konuşmak istemiyorum fazla uzatmak falan da istemedim.
Her güzel şeyin bir sonu var bu kitabın da var
Aklınıza takılan kısımlar varsa özel bölüm de açıklarım.
Yeni kitabımı bu kitabın sonunda tanıttım :)
-
BİR AY SONRA
Sue teyze ayak ayak üstüne atmış şekilde otururken elindeki kahveyi dudaklarından çekti.
''White Chocolate Mocha yok muydu?'' dediğinde gülecek gibi olsam da durdum.
''Bende matematik çalışırken anca o şekilde kendimde kalabiliyorum.'' Dediğimde babam boğazını temizledi.
Annemle babamın arası eskiye göre daha iyiydi.
En azından eskisi gibi annesine düşkünlüğü yüzünden annemi kırmıyordu.
"Ay zihin açıyor o kahve biliyorum." dediğinde Sue teyzenin 'mahalle yanarken orospu saçını tararmış' hareketlerinde göz devirdim.
Annem boğazını temizlerken bende yerimde kıpraştım.
"Konuya biz mi gireceğiz? Anlamadım ki!" annemin kültür karmaşası yaşadığını fark ederek sırıttım.
Sue teyze aklına yeni bir şey gelmiş gibi kolunu Dante'nin büyük bir tanıdığı olan adama vurdu.
Bu adam durakta gördüğüm, tarifi tadından anlayan hain dayıydı.
Dante'nin babası olmadığı için o gelmişti.
Ayrıca adam Müslümandı o yüzden sorun yaşamayacaktık.
Tamam her şey hızlı gelişmiş olabilir ama gelişmişti.
Hatice değil yoo neticede değil ben önemliydim.
"Sebebi ziyaretimiz bellidir." Evet sevenleri kavuşturmak.
Babam kafasını salladığında gözünün dolduğunu fark ettim.
Kızımdan ayrılıyorum şovu yapma baba, çok düşünseydin zamanında öz güvenim kırılırken yardımcı olurdun.
"Allah'ın emri, Peygamberin kavliyle kızınız Nar'ı oğlumuz Dante'ye istiyoruz." tamam şimdi düğün.
Dante yanımda otururken elindeki tuzlu kahveyi yanıma bıraktı.
"Nar benim kahvem neden tuzlu?" dediğinde yüzümü buruşturdum.
"Bırak sen ben içerim." dediğime itiraz etmeden bırakmıştı.
Keşke biraz naz yapsaydın ya?
"İsteme falan tamam adetlerimiz ama farklı inançlara sahip olduğumuz için ve verdim, aldım alışverişi gibi olduğu için çocuklara bırakalım bu konuyu." annemin dediği şeyle ona baktım.
Hem güzel hem zeki hem de düşünceli.
Seni yerim kadın yer!
O halde konu bize kalmıştı.
"Dante'yle birkaç dakika konuşabilir miyim?" diyerek ayaklandığımda Dante'de benimle birlikte ayaklanmıştı.
Annem eliyle kapıyı gösterince oraya doğru adımladım, balkona çıkınca Dante'de arkamdan gelip, kapıyı kapatmıştı.
Hafif gözleri kısılırken sessiz ve anlayışlı ses tonuyla:
"Nar? Vaz mı geçtin?" dediğinde kafamı iki yana salladım.
"Asıl sen emin misin?" dediğimde yanıma gelip, kolları arasına aldı bedenimi.
"Benim, seninle ilgili konularda hiç tereddütüm olmadı ki!" dediğinde derin bir nefes aldım.
"Eğer hazır değilsen iptal edebiliriz, hiçbir şey senden önemli değil." dediğinde ona baktım.
Her şey çok çabuk olmuştu.
"Sen mükemmel birisin, eminsin değil mi?" dediğimde derin bir nefes aldı.
"Her şey hızlı gelişmiş olabilir ama bu mutlu olmayacağız anlamına gelmiyor. Ben eğlenebileceğim, kendi gibi davranan birini istiyorum ve o sensin Nar."
gözlerim hafif yanarken aslında herkesle mizah amaçlı, arkadaşça yaşasamda bunun arasından bir sevginin doğacağını öğrenmiştim.
''Gerçekten benimle olmak istiyor musun?'' bunu son kez sormuştum.
Bundan sonrasının dönüşü olmazdı.
''Ben bundan eminim Nar.'' diyerek elini uzattı.
''Bu elimi tutup, içeri ailemizin yanına gidersek bu soruyu bir daha sormayacaksın ama elimi tutmadan bu soruyu tekrarlarsan hayatın boyunca sadece seni seven en iyi arkadaşın olarak kalacağım.'' uzattığı eline baktım.
Gözlerimi kaldırıp, gözlerine diktim.
Yaşantımız film şeridi gibi gözlerimin önünden geçerken derin bir nefes alıp, gülümsedim.
Güzel bir kadındım.
Kendimi seviyordum.
Başarılıydım.
Dante'yle mutlu olacaktık.
Düşünmedim.
Düşünmeden Dante'nin elini kavradığımda gülümseyerek dudaklarını alnıma bastırdı.
''Elimi tutarak yeni bir hayata giriş yaptınız Nar Hanım.'' dudaklarımı çenesine bastırdım.
''Zaten demiştim ki ben.'' dediğimde sırıttı.
''Evet demiştin.'' dediğinde kafamı kaldırdım.
''Ne demiştim?'' derken oyunuma ayak uydurdu.
''Bir yer bulalım Türkiye'den uzak.'' Gülümsedim.
Mantık evliliğini siktir edin, ben aşk evliliği yapıyorum.
- - -
Bölüm sonu.
Sizinle burada ayrılıyorum :)
Daha fazla uzatmak istemedim hem bu kitabı yazamıyordum hem de bu kitap 2 yıldır yazılır haldeydi daha yeni bitiyor.
O yüzden bana uzun geldi.
Hızlı ilerleyişler için üzgünüm.
Sizi seviyorum 💕
Yeni kitabımız :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tarif Defteri - Yarı Texting - Tamamlandı ✔️
ChickLitTamamlandı Siz: Sen sanıyorsun ki zengin olduğun için Siz: Yakışıklı olduğun için Siz: Güzel yemek yapabildiğin için Siz: İtalyada bana hayat verebileceğin için dediklerini yapacağım? Siz: Medyum musun be abicim? Siz: Nokta atışı yapmışsın. Siz: Se...