3.5

32.9K 3K 593
                                    

hoş geldiniz hoş geldiniz.

-

-

-

''Yine günlük rutin şaka!'' Ortamda bağırarak sarf ettiğim şeyle önce Dante daha sonrada babam döndü bana.

Tam ağzımı açıp açıklama yapacaktım ki amcam...

Amca adam lütfen köyüne dön.

Tamam mizahın çok hoş tatlısın ama sırası değil anlıyor musun?

''Evin mna koydun mna!'' daha küfrü bile tam etmeyen amcamdan dolayı sinirle gülümserken ne diyeceğimi bilmiyordum.

Sözler boğazıma kadar geliyor ama susuyorum.

''Mna?'' Sue teyzen-

Sue diye teyze mi olur ya?

Ya Allah'ım nasıl bir ortamın içindeyim bilmiyorum ama ne olur al artık beni buradan ya!

''Dur Sue teyze açıklama yapayım.'' dediğimde Sue teyze içten bir gülümsemeyle;

''Sen bana teyze diyorsun Dante babana baba diyor. Sende bana anne de?'' Benden hızlısın yavaş be!

Hem senin cazgır bir kaynana olup, oğlunu bizden uzak tutman lazımdı, desteklemen değil.

''Ne annesi hanımefendi! Nar sende bana neler olduğunu açıklayacak mısın?'' diye sesini yükselttiğinde yutkunup, kafamı eğdim.

Gerçekleri olduğu gibi anlatsam babamın katil olma olasılığı yüzde kaçtı?

''Bab-'' Ben cümlemi tamamlayamadan Dante araya girdi.

''Efendim kusura bakmayın ben biraz heyecanlı davrandım galiba.'' dediğinde Dante'nin susması için boğazına yapışma isteğimi bastırmak için direndim.

Bu çocuk elimde kalacaktı yemin ediyorum ya!

Ortada mal gibi durmak istemiyordum olaya girmek amaçlı ağzımı açmıştım fakat Dante konuşmaya devam etti.

ALOOO!

Sesim geliyor mu?

"Lütfen sizinle özel konuşabilir miyiz?" dediğinde içimden mırıldandım.

Dante senin sülalen var ya... O artık yok kardeşim.

''Durun artık!'' sesimi yükselterek dediğim şeyle Dante sakince bana baktı.

''Merak etme Nar ben halledeceğim, ciddiyim.'' derken telefonunu salladı. 

Bu sanırım telefonuna bak demek oluyordu.

Son kez... Son kez susarak göz yumdum olacaklara.

Kan çıkacak haberleri yok ya!

Babam kaşlarını çatarken yutkundum. Umarım... Umarım başıma daha çok bela gelmezdi.

Tamam halimden memnunum bu gazla ben bu Dantelle evlenirdim ama işte... Aması yok mantık evliliği büyüktür aşk evliliği.

Aşk meşk zamanla hallederdim ben.

''Lütfen bana beş dakika verin.'' dediğinde babam sinirle kafasını sallayarak onayladı.

Babam benim odama doğru yol alırken orasının odam olduğunu aslında bilmiyordu birkaç odayı değişmiştim fakat Dante'nin dediği şeyle duraksadı.

''Orası Nar'ın odası, orada konuşamayız lütfen mutfağa geçelim.'' 

Babam hışımla bana dönerken bakışlarım amcama kaydı.

''Benden hızlısı mezarda sanıyordum meğer buradaymış kız.'' dediğinde yutkundum.

Allah'ım dünyayı yok et.

- - -

Soğuk hava bedenime işlerken az öncesini düşünüyordum. Ağzımdaki sakızı bomboş şekilde çiğnerken Dante'yi hangi yollarla öldüreceğimi de düşünüyordum.

Babamla Dante mutfakta konuştuktan sonra babam bana bakıp, daha sonra görüşeceğimizi söylemişti. 

Bayağı sinirli gözüküyordu. 

Dante'ye babama ne dediğini sorduğumda söylememişti. Ortamdaki gerginliğe dayanamayan Sue tey-

Sue Hanımda evi terk etmişti.

Dante'yle balkonda otururken dışarıda süslenmiş yılbaşı ağacına baktım. Noel gelmişti, yılbaşına girmemize çok az kalmıştı.

Sandalyede biraz daha geri yaslanarak kafamı Dante'ye çevirdim. Halen sinirliydim adi herife! 

''Dante biz yeni yıla gireceğiz ya...'' dediğimde bana bakarak 

'Hm' sesi çıkarttı ve bir elini yanağıma getirerek oraya yapışmış olan saçı çekti.

''İşte biz yeni yıla girerken şuradaki yılbaşı ağacı da sana girsin.'' sinirle söylenerek geri çekilirken Dante kolumdan tutarak çekilmeme izin vermedi.

''Bana bu kadar sinirli olmanın nedeni ne marul kafa?'' dediğinde kaşlarımı çattım.

Bu salak benimle alay mı ediyordu?

''Sen şaka mısın abicim?'' masterchefte ki Danilo şef gibi abicim derken sonra güleceğimi kendime hatırlatırken ona odaklandım. 

''Ne söyledin lan babama dümenci!'' dediğimle anlamaz şekilde bana baktı. Artık ona bir şeyleri açıklamak istemiyordum.

''Dümen- Her neyse! Bir şey söylemedim sadece bir ilişkimiz olduğunu ve senin bundan çekindiğini söyledim, sonuçta patronunum.'' Bunu benim babama... Kız evladı olan babaya... Türk, kız evladı olan bir babaya mı söylemişti gerçekten?

Sinirle yerimden kalktığımda Dante'nin yakasından tuttum.

''Sen beni yaktın Dante! Yaktın!'' dediğimde ellerimden kurtuldu.

''Bir süre ortamda engel olmaması için şarttı. Odel evini izletiyor o yüzden böyle yaptım, yarın tekrar defterimi aldırmaya çalışacak o zaman suç üstü yapacağız.'' derken elini yumruk yapıp, diğer elinin avucuna vurdu.

''Benden uzak yapsanıza oğlum bunları! Vallahi çok aksiyon var dayanamıyorum.'' derken omuzlarım indi.

''Haklısın ama...'' dediğinde ona baktım.

''Ama seninle olmak eğlenceli Marul, bundan zevk alıyorum.'' kafamı yan yatırarak ona baktım.

Bana yavşarsan bende sana yavşarım?

Bir elini kıvırcık saçlarıma getirip, karıştırdı.

''Genellikle bölüm sonu canavarı gibi davransan da...'' dediğinde kaşlarımı çattım. Allah için övme beni ya!

''Bazen de çok sevimli oluyorsun.''

BÖLÜM SONU

MUTLU YILLARR

Tarif Defteri - Yarı Texting - Tamamlandı ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin