Bir önceki bölümün son fotoğrafını wattpad kaldırdı... AĞLAWAK
Neyse başlıyoruz
Bugün 2 bölüm attım biri gece biri şimdi.
WİNX SALLA SİHİRLİ DEĞNEĞİİİİĞĞ
- - -
Pencereden dışarı bakarken oynayan çocuklara gözüm çarptı.
Üçü top oynarken biri oturuyordu. Kaşlarım çatılırken çocuklarda biri oturan çocuğun üstüne topu atıp, üstüne yürürken aşağı inecektim ki görüş açıma başka bir çocuk girdi.
Elindeki telefondan kulağıma dolan sesle tiktok çektiklerini anladım.
Allah'ım nereden geldim ben buraya yarabbim? Beni kim getirdi buraya salak salak...
Oflayıp, perdeyi çekerken kendimi koltuğa atacaktım ki çalan kapıyla Dante'nin geldiğini anlayıp, kapıya adımladım.
Şimdi sorgu vakti!
Kapıyı açmamla bana bakmadan ayakkabısıyla içeri girmeye çalışan Dante'yi ceketinin arkasından tutup, kendime çektim.
Üstten üstten bana anlamaz şekilde bakarken kaşlarımı çattım.
''Usmanım nereye gidersin?'' Bana kaşlarını çatıp, şaşkın balık gibi baktığı zaman oflayıp;
''Ayakkabıları çıkar.'' diyerek yanda duran terlikleri önüne attım.
Bana bir şey demeden ayakkabısını çıkartıp, terlikleri giydi.
Ulan Dante! Seni hanımcı yapardım da neyse. Hanımcılık kazanacak.
Ben salona geçerken Dante'de arkamdan geliyordu. Kendimi dönen koltuğa atarken Dante de normal bir koltuğa geçerken bana dönüp, beni bir süzdü.
''İyisin?'' Mükemmelim ama bunu senin bilmene gerek yok.
''Seninle bir şey konuşmam lazım.'' dediğim şeyle elini salladı. Bunu devam et olarak algılayıp;
''Konu Odel.'' Oped gibi biri benzin markası diğeri ton balığı markası. Bu ne?
''Dinliyorum.'' Anlatamayacağımı anlayıp, ofladım. Kendimi toparlayıp;
''Odel, tarif defterinin ilk kaybolduğu gece bana karakolda ne yaptığımı mesaj yoluyla sordu. Daha sonrasında seninle arkadaş olduğunu fakat sevmediğini söyledi. O defteri de onun çalışanı çalmıştı ama düşürmüştü ve başka bir arkadaş-'' Cümlemi tamamlamadan elini kaldırdı.
''Biliyorum.'' dediği şeyi ilk baş algılayamazken kaşlarım çatıldı.
''Nasıl biliyorsun? Bildiğimiz biliyorsun yani?'' Ulan o zaman neden bunca zaman saklıyordun?
''Biliyordum susmanım bir sebebi var.'' dediği şeyle gülümsedi. Ulan nasıl bir sebebin olabilirdi? Bu hikayede yanan ben oldum.
''Neden sustun?'' Dante oturduğu yerde biraz dikleşip;
''Bildiği tek doğru bizim ortak olmamız ve defter kaybolduğunda şirketle anlaşmamız vardı her ne kadar ben şikayetimi geri alsam da o öyle bilmiyordu. Sana ders vereceğimi sanıyordu eğer öyle bir şey yapmasaydım kendi yaptığını örtmek için suçu sana atacaktı ve hapse girecektin sadece benim şikayetimi geri çekmemle olacak şey değil.'' Bozuk türkçesiyle konuşurken yorulmuş olacak ki derin bir nefes aldı.
''Senin hapse girmemen için benimle birlikte geldin o defteri asıl çalan daha doğrusu çaldıran kişi Odel ve o benim kuzenim veya yakın bir arkadaşım değil, öyle biliniyoruz.'' Boşa boşa mı düzenim bozulmuştu?
Yok ben bunların anasını si-
''Sırf senin iyiliğin için seni yanımda götürmüştüm ama geri döndün şimdi geri gitmemiz lazım. Sana mutfakta öyle davrandım çünkü oradaki diğer şef Odel'in baş şefi.
''Şimdi ne olacak peki? Daha fazla uğraşmak istemiyorum.'' dediğim şeyle Dante gülümsedi.
''İstersen benimle İtalya'ya gelip stajını tamamlarsın o sıra sana söz veriyorum ki bu durumu halledeceğim.'' dediği şeyle ona baktım.
Stajımı aldıramazdım eğer orada halledersem iş bulurdum üstelik yapmazsam bir staj yeri için sınıfta kalmam gerekcekti.
Derin bir nefes alıp, Dante'ye baktım.
''Tamam gidelim.''
Bölüm sonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tarif Defteri - Yarı Texting - Tamamlandı ✔️
Chick-LitTamamlandı Siz: Sen sanıyorsun ki zengin olduğun için Siz: Yakışıklı olduğun için Siz: Güzel yemek yapabildiğin için Siz: İtalyada bana hayat verebileceğin için dediklerini yapacağım? Siz: Medyum musun be abicim? Siz: Nokta atışı yapmışsın. Siz: Se...