"Damn it!" Mr. Rico mengetuk meja dengan kuat. Hatinya panas. "You lose!" Dipandang wajah Qasar yang tersenyum puas kerana dapat mengalahkan dia di dalam casino.
"You just lucky dude" dia menyerahkan beberapa keping wangnya. Menyesal dia bertaruh. Qasar agak licik di dalam pertaruhan casino.
Qasar memerhati riak wajah Mr. Rico.
"You okay? You look fine" dia tahu Mr. Rico ada melaksanakan sesuatu tanpa dia diberitahu.Mr. Rico tersenyum sinis.
"Uzmar." Telinga Qasar terasa meremang mendengar nama hebat lelaki itu.Uzmar. A man full with mystery. Semasa dia berkenalan dengan Uzmar buat pertama kali,dia terkejut bahawa di usia yang sangat muda Uzmar berjaya menjadi supplier pil seks dan dadah terbesar di Itali serta beberapa negara.
Dia sangat hormat dengan Uzmar yang sangat profesional di dalam tembak menembak serta pandangan nya yang sangat tajam dalam menangani musuhnya.
Kini hati nya dirundung benci kerana Uzmar yang dia sangkakan hebat dan berani menutup business nya serta merta.
"I don't want talk about him. You know what his do to my company?" Mr. Rico mengangguk. "I know. That's why I kill them" mata Qasar terbuka luas.
~.
Qaseh menggeliat. Dia meraba-raba sebelah nya. Kosong? Mana Uzmar?
Dia baru teringat yang Uzmar dah pergi ke Mr. Rico pagi tadi.Dia tersenyum gembira. Setelah kejadian malam tadi,dia merasakan Uzmar kini sangat menerima dirinya dari luar dan dalam. Dia bangun dari katil.
Selesai mandi dia turun ke bawah. Meja makan penuh dengan makanan dan dia terlihat seorang lelaki tinggi, berkulit sawo matang dan bermata sepet. Wajahnya seperti fox. Comel bila lelaki tadi mengukir kan senyuman kepada nya sehingga tidak nampak mata nya.
"Hi? Saya I.N." Qaseh menepuk dahi nya. Dia betul-betul terlupa yang Uzmar ada maklum kan tentang I.N. semalam.
Qaseh membalas senyuman I.N.
"Hi I.N. Sorry saya lupa yang Uzmar ada bagitau pasal awak semalam. Duduklah." I.N. duduk di sofa."Awak memang sorang je ke dekat sini dari tadi? Tak nampak sesiapa?" Matanya mencari mana Aunt Jennifer,Alice dan Uncle Smith?
Senyap je rumah ni. "Ada,tadi ada Aunt Jennifer. Saya dah banyak kali dah datang rumah Uncle Smith. Do saya main redah je" I.N. cuba bercakap dalam bahasa normal. Walaupun ada dengar jugak slang Terengganu dia!
Qaseh menahan ketawa melihat I.N. yang cuba bercakap dalam bahasa normal. " I.N., awak cakap je macam biasa. Saya faham loghat Terengganu" I.N. menarik nafas lega.
"Terimo kasih lah Cik Qaseh. Kito ni dok reti nok kabo dalam bahasa biasa. Mintak maaf deh" Qaseh tersenyum. "Haha tak apa saya okay je. Awak duduk dekat sini berapa lama?"
Dia nampak luggage I.N. dia tepi sofa. "Sampai Tuan Uzmar royak dia nok balik lah. Selagi tu saya dok tubik dari rumah ni" dia ketawa.
Qaseh mengangguk. "Okay. Buat lah macam rumah sendiri. Bilik awak saya tunjuk kan. Jom" I.N. mengikut langkah Qaseh yang memanjat tangga.
~.
Di sesuatu tempat yang tidak diketahui.
4.00 a.m.Uzmar duduk di dalam kereta. Dia mendengus perlahan. Disandarkan badan ke kusyen kereta.
Kenapa? Kenapa Qaseh ada tanda lahir dekat bahagian dadanya sama..............
Sangat sama.....dengan....
YOU ARE READING
My Husband Bad Boy 🖤 [C] ✓
RomancePertemuan Uzmar dan Qaseh di Itali menjadi kan hidup mereka huru hara! Syed Uzmar seorang Mafia pergi ke Itali atas sebab menjejaki girlfriend nya yang dikatakan diculik oleh sekumpulan mafia yang merupakan musuh kepada Uzmar. Qaseh Camelia seorang...