"Awak sure ke nak jual building ni dekat saya? Dengan tingkap tak pasang lagi. Saya masuk tadi mana pintu masuk mana pintu keluar pun saya tak tahu" bebel Uzmar.
Dia meneliti pelan bangunan yang bakal menjadi milik nya nanti.
Staff di situ semua menundukkan pandangan."Make sure check everything about this building. Baru bagitau saya faham?" Semua pekerja nya mengangguk.
Uzmar berjalan keluar dari bangunan tadi dan menjawab panggilan Anaf.
"Hello bro. Ha aku dah settle dah. Okay, jumpa kejap lagi"
Dia menghidupkan enjin kereta dan memandu ke rumah Addle dan Anaf.Sebulan berlalu.
Uzmar dan Anaf berjaya mematikan business mereka dahulu dan memulakan business yang baharu.Atas persetujuan semua, Uzmar bercadang untuk membuka sebuah restoran makanan Itali halal.
Di atas kepakarannya dalam masakan Itali,Anaf bersedia untuk menjadi business partner nya.Qaseh kini mula menunjukkan tanda-tanda morning sickness dan Uzmar sentiasa periksa tarikh appointment Qaseh untuk check up.
Tengah hari ni Addle dan Anaf mengajak mereka berdua untuk ke rumah. Addle menyediakan beberapa hidangan makanan untuk mereka.
Qaseh yang kebetulan mengidam nak makan nasi minyak, Addle terus masakkan untuk nya.
Dia menarik handbreak dan keluar dari kereta. Qaseh yang baru keluar dari rumah sedang mengunci pintu dipeluk dari belakang.
"Sayang..." Qaseh tersenyum.
Dia menghulurkan tangan untuk bersalam dengan Uzmar dan Uzmar membalas dengan mencium dahi nya."Ready nak makan banyak-banyak?" Usik Uzmar. Qaseh mendengus.
Dia memukul lengan Uzmar.
Uzmar ketawa.Pipi Qaseh dipicit.
"Okaylah, janji tak cakap macam tu dah" Qaseh ketawa bila Uzmar memuncungkan bibirnya."Eiiiii,emo nya dia! Sepatutnya saya yang emo. Bukan Abang!" Uzmar mengelipkan mata banyak kali.
Betul ke apa yang dia dengar?"Abang?" Qaseh mengangguk.
Dia tersengih-sengih.
"Comelnyaaaa diaa" Uzmar terus mencium bibir nya.
Qaseh menolak perlahan badan Uzmar."Nanti orang nampak lah! Jomlah!" Qaseh berjalan ke arah kereta.
Uzmar ketawa melihat pipi Qaseh yang sudah merah.~.
"Assalamualaikum oooi assalamualaikum!" Jerit Uzmar.
Qaseh menepuk bahu Uzmar.
"Astaghfirullahalazim sabar lah Abang!"
Qaseh menggelengkan kepalanya.Uzmar tersengih-sengih.
Dia sengaja nak mengusik Anaf.
Anaf membuka pintu dan menyarung selipar nya."Amboi kau mentang-mentang lah aku ni duduk dekat hujung sekali kau main jerit je kan bagi salam" Anaf berkata sambil memeluk Uzmar.
Uzmar ketawa.Memang sengaja dia menjerit. Sejak Anaf kahwin ni makin pekak kawan dia ni!
Anaf menjemput Qaseh dan Uzmar memasuki apartment nya."Masuklah. Sorry lah rumah saya tak besar macam encik husband awak Qaseh. Biasa-biasa je" kata Anaf.
Qaseh duduk di sofa.
Lenguh kaki dan pinggang nya membawa kandungan nya yang sudah berusia 2 bulan.Qaseh tersenyum.
"Alah, asalkan selesa sudah. Ni pun okay apa. Luas jugak" dia melihat sekeliling rumah Anaf.Cantik. Simple dan moden.
Kemas setiap sudut di rumah Anaf.
"Adik!" Suara Addle kedengaran dari belakang nya.Qaseh berpaling lalu tubuhnya di peluk oleh Addle.
"Rindunya dekat mom to be ni!" Usik Addle.
Qaseh ketawa.
"Haish apa kurangnya dengan mom to be sorang ni lagi. Akak nampak cantik!"
YOU ARE READING
My Husband Bad Boy 🖤 [C] ✓
RomancePertemuan Uzmar dan Qaseh di Itali menjadi kan hidup mereka huru hara! Syed Uzmar seorang Mafia pergi ke Itali atas sebab menjejaki girlfriend nya yang dikatakan diculik oleh sekumpulan mafia yang merupakan musuh kepada Uzmar. Qaseh Camelia seorang...