deel 17

290 7 0
                                    

"Oke, dus normaal gezien moet het er nu zo uitzien..." Ik zet de video op pauze en kijk in de spiegel.

Ik begin te schreeuwen door het zicht en draai me meteen weer om.

"Nope, nope, nope, geen youtube videos voor mij." Ik begin te zoeken naar de make-up wipes, maar ze zijn nergens te vinden.

"Maar natuurlijk moet ik weer dat meisje zijn dat haar make-up niet alleen kan doen!-" ik duw al mijn spullen van mijn bureau. "-Natuurlijk moet ik dat meisje zijn dat geen vriendinnen heeft voor het voor haar te doen!?"

Ik trek al mijn kleren uit mijn kast.

"Natuurlijk heb ik geen vrienden ik bedoel kijk naar mij!" Ik kijk weer in de spiegel. "Oeh" en kijk weer weg van afschuw.

"Hebbens jullie misbaksels!" Zeg ik met een grijns als ik het pakje vanuit het hoekje van mijn kast haal.

"Ik moet echt een leven vinden." Zucht ik terwijl ik de dikke laag cake van mijn gezicht wrijf.

Dus hier zit ik dan...op mijn bed...en aan het denken 'wtf waar ben ik toch mee bezig' ik gooi het doekje richting maar natuurlijk is het er naast. Ik trek aan mijn haar uit frustratie totdat ik besef wat ik aan het doen ben, kijk weer in de spiegel en maak een nietzovrouwlijk geluid.

"WAAROM NIET!?" En kijk naar mijn net geruïneerd haar.

"Anna?" Ik kijk door mijn raam naar buiten. Mijn buurvrouw staat op straat. Ik open mijn raam en roep terug:" Hallo mevrouw Hooybergs! Wat is er?" Ze kijkt me raar aan.

~

Ik kan niet geloven dat ik dit aan het doen ben.

"Auwtch stop het!" Kreun ik. Mijn hoofd doet zoveel zeer.

Het gevoel komt weer terug. "Ik meen het als je dat nog 1 keer doet heb ik geen haar meer..."

Ze begint te lachen en zegt: "komop Anna we hebben nog 13 minuten dus sush en laat me doen." Ik kijk door de spiegel naar mevrouw Hooybergs waarvan ik nu weet dat ze suzzy noemt.

Ze had het goede idee om alles voor mij te doen.

"Bedankt dat je me wilt helpen suzzy..." zucht ik maar het verandert naar een klein gilletje als ze weer trekt.

"Altijd Anna oke draai je nu om zodat ik je make-up opnieuw kan doen want wat jij hebt gedaan trok op niets."

"Ha...ha wat grappig! Ik steek de schuld op youtube." Ze kijkt me raar aan. "Wat is youtube?"

~

"Ok doe dit aan en kom weer naar mij!" Zegt ze opgewekt.

Ik pak het pakje kleren aan en wandel in de badkamer.

"Serieus suzzy?" Zeg ik maar het enige wat ik terug krijg is een giechel.

Alle spiegels zijn bedekt met lakens zodat ik mezelf niet zou kunnen zien.

Ik trek de ripped jeans aan samen met het green day t-shirt.

Ik kijk naar de schoenen die ze heeft klaargezet.

"Oh hell no" mompel ik tegen mezelf.

"SUZZY NEE!" Roep ik tegen haar terwijl ik naar de zwarte pumps kijk.

~

"Hoeveel keer moet ik nog vallen voordat je begrijpt dat dit niet gaat lukken?!?" Grom ik tegen haar.

"Dat maakt niet uit...je hebt nog exact 2 minuten dus val hoeveel je nog wilt."Ik kijk in de spiegel en mijn mond valt open.

Ben ik dit? Ik draai me om naat suzzy...

"Bedankt." Zeg ik met een glimlach.

Een geluid echoot door het huis en mijn ogen worden groter.

"Was dat de bel?"

"Oeps toch minder dan 2 minuten." Is ze serieus?

"Probeer nog even en ik laat hem wel binnen." Zegt ze terwijl ze uit de deur loopt.

"Ha...ha...nope." zucht ik als ik me op mijn bed laat vallen.

Tattoo (Zayn Malik & Luke Hemmings fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu