deel 2

943 21 0
                                    

Anna's P.O.V:

Morgen is de dag... mijn 16de verjaardag.

Ik heb geen idee of ik blij moet zijn of niet...ik bedoel ik ga weten wie mijn soulmate is?

"ANNA!" ik draai me om en kijk naar Zayn die me raar aankijkt.

"Wat?" vraag ik hem.

"Je bent al een tijdje naar je tattoos aan het kijken en het lijkt alsof je niet luisterde naar wat ik je vertel!?" zegt hij plagend.

Zayn is mijn beste vriend sinds het middelbaar is begonnen... mijn enige vriend. Niet dat ik daar problemen mee heb...Maar soms praat hij gewoon te veel.

"Sorry Zayn, ik was gewoon aan het denken over morgen." zucht ik.

Hij kijkt me begrijpend aan.

"Wees blij! Ik moet nog wachten."

Het zit zo... meisjes krijgen hun tattoos op hun 16de verjaardag. Beide jongens hebben hun eigen tattoo al sinds hun geboorte. Net zoals ik heeft iedereen zijn eigen tattoo...ik heb een zwarte roos.

Deze nacht om 12 uur stipt betekent het dat ik 2 extra tattoos krijg een rode en een blauwe... de tattoos die waarschijnlijk mijn hele leven gaan veranderen.

De jongen krijgt mijn tattoo maar dan in een andere kleur wat betekent of ik nu hun krif ben of hun soulmate...

Ingewikkeld... weet ik maar zeg dat maar tegen onze leerkracht godsdienst Mvr.Vangevel.

Iedere dag probeert ze ons iets bij te brengen van de tattoos, maar er zijn maar een paar mensen die luisteren.

"Stel nu voor dat ik geen van beide leer kennen! Dan zijn de tattoos gewoon extra sieraad op mijn arm!?" Zeg ik hopend.

Ik kijk naar mijn rechter arm.

"Ik bedoel het gaat niet opvallen..." ik voel zijn zachte hand over mijn arm wrijven.

"Moet ik bij je blijven deze nacht?"

"Nee ik moet dit alleen doen." zeg ik terwijl ik van mijn bed afspring en richting mijn badkamer loop met zayn achter mij.

Het is even stil terwijl ik mijn bruin haar in een dot doe, maar natuurlijk moet Zayn die weer breken...

"Ik ben blij dat het eindelijk zomervakantie is." hoor ik hem achter mij zuchten.

Ik draai me naar hem toe...

"Zayn, lig je nu echt in mijn bad?" Vraag ik hem lachend.

"Je bent alleen voor de komende 2 maanden. Kom op Anna leef een beetje!" zet hij met een knipoog.

"Als jij leven in een bad gaan liggen noemt, oke dan." zeg ik terwijl ik mijn schouders ophaal en naast hem ga liggen.

Wel naast nu ook niet weer, meer op want zo'n groot bad is het nu ook weer niet.

~~~

"Pizza of chinees?" Hoor ik hem van de keuken roepen.

"Doe maar pizza!" Ik kijk voor me naar de tv terwijl ik een film opzet.

"Welke gaan we zien?" Vraagt Zayn terwijl hij naast me in de zetel komt zitten.

"The lord of the rings!" zeg ik met een grijns.

"Hoeveel keer hebben we die film al wel niet gezien?" Zeurt hij.

"Blijkbaar niet genoeg." probeer ik te zeggen maar het gaat moeilijk door hoe hard ik aan het lachen ben.

Zayn haat die films...

"Kom op Zayn leef een beetje." antwoord ik met een grijns.

payback is a bitch!

"Stil de film gaat beginnen..."

In het midden van de film kijk ik naar Zayn... het kan zijn dat hij mijn soulmate is... iedereen denkt het behalve ik.

Begrijp me niet verkeerd ik hou van hem maar niet op die manier!

We hebben 2 jaar geleden wel eens geprobeerd om te daten maar dat liep niet zo goed af...

Ik geef toe hij ziet er niet verkeerd uit donkerbruin haar, bruine ogen, veel tattoos en zijn lippen omg zijn lippen...laten we daar niet mee beginnen...

Tijdens het staren had ik niet gemerkt dat hij naar me keek alsof ik gek was.

"Is er soms een vlek op mijn gezicht?" Vraagt hij beangstigd... dit gaat leuk worden!

"Ja een hele grote boven je rechter oog." zeg ik fake bezorgd.

Hij kijkt me aan met grote ogen terwijl hij begint te wrijven op de plek waar ik zei dat de vlek was.

"Is hij weg?!"

Net als ik wil antwoorden hoor ik de bel gaan.

Ik kijk terug naar Zayn maar ik zie dat hij er niet meer zit.

Ik draai mijn hoofd maar stop met zoeken als ik de kraan hoor lopen.

"IK DOE WEL OPEN!" Roep ik, maar ik weet toch dat het hem niks kan schelen.

Al lachend open ik de deur.

"Hallo!" zeg ik casual als het lachen gedaan is, waardoor de jonge me raar aankijkt.

We staan daar even zonder iets te zeggen...

Hij heeft donker blond haar, blauwe ogen, piercing in zijn lip en is helemaal gekleed in het zwart behalve een rode pet die zijn haar verbergt.

"Is er iets?" Vraag ik voor de stilte te breken.

"Uim... ik heb de pizza!" Ik kijk achter hem en zie daar een rood busje staan... dat verklaart.

Buiten is het nog steeds licht dus ik denk dat het rond 4 uur is.

"Bedankt, wacht ik ga even het geld halen..." zeg ik als ik de pizza uit zijn handen neem en het op het kleine tafeltje in de hal leg.

"Anna wie is dat?" vraagt Zayn die achter me staat terwijl ik geld uit mijn tas haal.

"Pizza bezorger."

"Hier" zeg ik tegen de jongen die nog steeds op dezelfde plaats staat.

"Wat is je naam?" Vraagt hij.

"Anna"

"Heey ik ben Luke" zegt hij met een brede glimlach.

Ik zwaai naar hem en stap een beetje naar achter zodat ik de deur kan dichtdoen.

"Bye Luke" zeg ik nog als de deur dicht gaat.

"ANNA IK HAD HELEMAAL GEEN VLEK!" Roept een semi-boze Zayn aan de deuropening van de badkamer.

Ik pak de pizza en ga naar de sofa.

"ik heb pizza?"

"zo kan ik ook nooit boos op je blijven." zegt een lachende Zayn als hij weer naast me in de zetel gaat zitten.

Tattoo (Zayn Malik & Luke Hemmings fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu