Anna's P.O.V:
Ik sta weer recht
"wat bedoel je we gaan Zayn zoeken?" Zeg ik hem terwijl ik hem vragend aankijk.
"Je weet goed genoeg wat ik bedoel!"
Hij neemt mijn hand in de zijne maar net zo snel dat ik zijn huid de mijne voel aanraken trek ik terug.
"Ik weet niet wat je bedoel en wat doe je met mijn gsm!"
Dit keer staat hij recht en legt hij zijn hand tegen mijn wang.
"Ik weet dat dit verkeerd gaat overkomen maar ik heb net in je gsm gezien... ik moest weten wie er belde. En toen pakte Ben op en ik moest de waarheid weten! Ik moest het wel doen."
Ik kijk van hem weg.
"Anna zeg iets."
Woeden begint zich diep binnenin me op te hopen...
"Ga weg."
Een scheurend gevoel begint zich in mijn lichaam te verschijnen.
Vanuit mijn ooghoeken kan ik zijn gezichtsuitdrukking zien veranderen.
"Wat bedoel je?"
Het gevoel verspreid zich over mijn hele lichaam als een slang in het water.
"Wel is dit niet aandoenlijk."
Hij kijkt me verward aan.
"Je weet goed genoeg wat ik bedoel...Luke."zeg ik met een grijns.
De worden vallen uit mijn mond voordat ik het weet...het is alsof ik mezelf niet meer kan bedwingen.
Diep vanbinnen ben ik aan het schreeuwen maar langs buiten is het enige wat ik uitstraal woeden.
Ik krijg het gevoel dat Zayn naast me staat, het gevoel dat hij nu mijn hand zachtjes in de mijne neemt en in mijn oor fluistert dat alles goed gaat komen.
Ik kijk naar hem maar hij staat er niet en net na dat stuk krijg ik een pijn die ik nooit iemand wil schenken.... een pijn zo fors dat mijn longen geen zuurstof meer konden oppakken.
Het prachtige gezicht van mijn soulmate begint wazig te worden en de wereld rondom mij begint te draaien.
Het laatste wat ik kon doen voordat alles zwart werd was hem in de ogen kijken en zeggen:
"Ik wordt gek Luke."
JE LEEST
Tattoo (Zayn Malik & Luke Hemmings fanfic)
Fanfiction"Nee dit kan niet!" zeg ik tegen mezelf met tranen in mijn ogen. Mijn 16de verjaardag hoorde speciaal te zijn... niet mijn leven te veranderen.