Bu kurgunun her bölüm başlığı bir marka adına sahip olacak ve o markalarda bölümde geçen markalar olacak.
Bölümü okurken umarım keyif alırsınızzz 💋
-bölüm 1-
Siz: Herhangi sapıkça bir fotoğraf göndermenizden korkarak size yazıyorum.
Siz: Lütfen atmayın ama ciddiyim arkadaşım çok iyi bir avukat.
0537 *** ** **: Yüzük eline ulaşmış!
Siz: Evet lütfen yüzüğünüzü geri alabilir misiniz?
Siz:
Siz: Keşke içine numaranızı yazdırtmasaydınız.
0537 *** ** **: Biliyor musun, hiç sorun değil. Sadedimize gelecek olursak...
Siz: Sakın evlenme teklifi etme.
0537 *** ** **: Etmeyecektim ama düşüncen buysa,
Siz: Hayır.
Siz: Lütfen artık amacınıza gelir misiniz? Yabancılarla konuşurken rahat değilim.
0537 *** ** **: Aslında tam olarak yabancı sayılmam ama tanışmadığımıza göre sayılabilirim.
0537 *** ** **: 6 ay sonra bir davet var benimle katılmanı istiyorum. Lütfen.
Siz: Sormanız bile hata. Yapmayın lütfen yabancının teklifini neden kabul edeyim? Belki kötü bir insansınız? Ya da organ mafyası?
0537 *** ** **: Beni kan tutuyor o yüzden organ mafyası olamam.
0537 *** ** **: Kötü bir insan tanımı sana göre ne bilmiyorum ama bana göre baya yüksek seviyede ya da suç işleyen insanlar.
0537 *** ** **: Sabıka kaydım hiç yok çıktısını alıp sana gönderebilirim. Ayrıca kötü bir adam olsam sence bu yolla konuşur muyduk?
0537 *** ** **: Tam evlenilecek adamım!
Siz: Adınızı ve adresimi nasıl bulduğunuzu söyler misiniz?
0537 *** ** **: Adım Ekin.
0537 *** ** **: Bence adresinizi nasıl bulduğum kısmına girmeyelim?
Siz: Mafyasın değil mi?
0537 *** ** **: Mafyalara merakın mı var? Varsa olabilirim ama değilim maalesef.
0537 *** ** **: Ayrıca sende bana adını söylemelisin.
Siz: Mafyalara merakım yok fantezi dünyasında yaşamıyoruz.
Siz: Ayrıca adresime sahipsin ama adımı bilmiyorsun?
Siz: Soyadın nedir acaba?
0537 *** ** **: Şimdi ben senden korkmaya başladım.
0537 *** ** **: Soyadım Soner.
Ekin Soner: Eğer şimdi sana adresini nasıl bulduğumu söylersem korkabilirsin.
Siz: Lütfen yazmayın.
Ekin Soner: Sarışın, lütfen!
Siz: Nerede gördün beni?
Ekin Soner: Şimdi söyleyeyim ve her şeyin sürprizi kaçsın mı?
Siz: Biliyor musun, Ekin bana bu gizemli adam şeyleri hiç çekici gelmiyor.
Ekin Soner: Sana ne çekici geliyor mesela?
Siz: Şimdi ne yapalım hiçbir şey olmamış gibi standartlarımı mı konuşalım?
Ekin Soner: Bence bunu yapalım kesinlikle...
Siz: Hayır.
Siz: Yazma.
-Bölüm Sonu-
Umarım beğenmişsinizdir ilk bölümü
Özellikle istediğiniz bir ürün varsa yazabilirsiniz bölüme koyabilirim.
Sosyal medya hesaplarım:
•Twitter: cigrttsafterhim
•Tiktok: .starashes
•Instagram: _starashes
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Davet |Texting|
ChickLitMelin; Kaç kez diyeceğim seninle davete gelmeyeceğim diye, hediye yollayıp durma! Ekin Soner; Kabul edene kadar yollayacağım. Melin; Desene o zaman paran bitecek. Ekin Soner; Bitmez.