-bölüm 6-
Siz: Kaç kez diyeceğim seninle davete gelmeyeceğim diye, hediye yollayıp durma!
Ekin Soner: Kabul edene kadar yollayacağım.
Siz: Desene o zaman paran bitecek.
Ekin Soner: Bitmez.
Siz: Her şeyin bir sonu vardır, Ekin.
Siz:
Siz: Ayrıca bu ne?
Ekin Soner: Yaz sezonunda olmadığımızı biliyorum ama modelde çok güzel duruyordu.
Siz: Geri al bunları.
Siz: Sapık olduğunu düşünüyorum artık.
Ekin Soner: Ne sapıklığımı gördün?
Siz: Sayayım mı?
Siz: Ayakkabı numaramı ve kıyafet bedenimi bildin. Evimi biliyorsun.
Siz: Yeterli değil mi?
Ekin Soner: Öyle gözükebilir ama
Ekin Soner: Öyle değil yani şimdi
Ekin Soner: Yanında bir kadın olduğu zaman bir kadına ayakkabı ya da elbise almak kolay oluyor.
Siz: Yanında bir kadın?
Ekin Soner: Ablam.
Ekin Soner: Markalarda hangisi iyi çok anlamıyorum. Bir kadını en iyi kadın anlar bu yüzden ablamdan yardım istiyorum biraz. Mesela bir şey seçiyorum daha sonrasında ablama atıyorum. Ya da ona seni tarif ediyorum ve o bana sana uyabilecek bedenleri gösteriyor.
Siz: Neden inanayım?
Ekin Soner: Çünkü inanmaman için neden yok.
Ekin Soner: Instagramını verebilirim sana.
Ekin Soner: @selinsoner
Ekin Soner: Instagram hesabı bu ve gizli değil
Siz: Pekala, bakacağım.
Instagram'da hesabı arattığımda gerçekten de çıkmıştı ve herkese açık bir hesaptı. Ablası çok güzel bir kadındı. 36 yaşında falandı sanırım. Ailesi olduğunu söylediği bir fotoğraf vardı ve fotoğrafta 4 kişi vardı. Annesiyle babası olduğunu düşündüğüm bir kadın ve adam. Ve yanında duran bir adam daha vardı. Ya kocası ya da Ekin. Hangisi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Davet |Texting|
Romanzi rosa / ChickLitMelin; Kaç kez diyeceğim seninle davete gelmeyeceğim diye, hediye yollayıp durma! Ekin Soner; Kabul edene kadar yollayacağım. Melin; Desene o zaman paran bitecek. Ekin Soner; Bitmez.