Merhaba arkadaşalar.Yeni bölüm yazamadım. Bir kaç problem oluştu.Çok yoğun bir haftaydı.Kitabımı okuyan herkese teşkkür ederim.Uzun yazmaya çalıştım.Umarım beğenirsiniz.Yorum ve votelerinizi bekliyorum. :)
Evren'in Ağzından Devam
Arkamı döndüm. Karşımdaki Burak'tı. İçimden hadi ama yine mi derken beni nasıl bulduğunu merak etmiştim.Acaba takip falan mı etti?Masal kim bunlar diye sorunca bende:
-Geçen gün tanışmıştık.Numarasını verdi ama aramadım, dedim.
-Kızım bu kadar yakışıklı çocuk aranmaz mı ? dedi. Biz Masal'la bunu tartışırken Burak yanımıza geldi ve:
-Merhaba aramadın, dedi.
-Şeyy ben arıcaktım ama- sözümü kesen Mert oldu.
-Burada dikilecek miyiz? dedi. Sizce de bu çocuk fazla öküz değil mi? Masal araya girip:
-Hadi bir yerlere gidelim dediğinde tüm gözler bana çevrildi. Onların 'hadi artık karar ver' bakışlarına daha fazla katlanamayıp''tamam '' dedim.
Bir kafeye gidip oturduk ve siparişlerimizi verdik. Herkes susuyordu.Şuan ki izlenimlerimden yola çıkarak Masal'ın Mert'ten hoşlandığını anladım. Çünkü çocuğun içine düşecek kadar yakın oturuyordu. Ölüm sesssizliğini bozan Burak oldu.
-Hangi okula gidiyorsun?
- Kurtuluş Anadolu Lisesi diye lafa atladı Masal. Burak sanki cevabı benim vermemi istiyor gibiydi.
- Bizde Anadolu Lisesi'ndeyiz.Peki kaçıncı sınıfsınız? diyerek küçük bir tebessüm etti.
Bu sefer Masal'dan önce davranıp ''11'' dedim. Burak bizde ''12 ' yiz. '' dedi.
İlk defa arkadaşım oldu yaa. Of çok mutluyum .
Uzun bir sessizlikten sonra mert :
-Bara gidelim mi? dedi. Masal olabilir derken tedirgin bir yüz ifadesi ile Mert'e bakıyordu. Gözler yine bana çevrildi. Ahh o gözler yok mu. Gece kulübü mü ? Babama daha sormadan hayır der. Ya acaba tek problem benim babamda mı ? Babam sanki bir buz parçası gibi her şeye ''hayır ''.
Kafamın içinden bunları geçirirken gözlerin üzerimde olduğu tekrar dikkatimi çekti.-Iııı şeyy şoför burada yani eve gitmeliyim. Zaten geç oldu, dedim. Biraz utanmıştım.
- Neden her yere şoförünle gitmek zorundasın ? diye atladı Burak.
- Şey ben burada yeni olduğum için babam kaybolmamı istemiyor, diye ekledim.
-Nerden geldin buraya ? Biz Burak ile konuşurken Mert ve Masal'da kaynaşmaya başladılar.
-Bursa'dan geldim 1 hafta önce.
-Ben de çok sık gidiyorum Bursa'ya ,dedi. Artık Burak'a daha çok ısınmıştım. İyi birisiydi. O da bana ısınmış gibiydi.
Burak küçük bir tebessüm ile :
-Neden geldiniz buraya ? diye sordu.
-Babamın işi gereğince sık sık şehir değiştiririz ama bu sefer kalıcıyız.
-Buna sevindim. Bu arada hala numaranı vermedin dedi Burak. Fark ettim de sanki göz bebekleri gülüyordu ben konuşurken. İlginçti.
Burak cebindeki telefonu çıkartıp uzattı. Telefonu hızla elime alıp numaramı kaydettim ve telefonu tekrar ona uzattım. Hep beraber biraz daha vakit geçirdikten sonra ben Masal2la eve gittim. Masal bana bugün kalıp kalamayacağını sorduğunda gözlerimi pörtlettim. İlk defa birisi bende kalmak istiyor.Arabadan inmeden önce hızlıca babama mesaj attım. O da şaşırmış olacak ki sadece tamam dedi. Ben aynı anda korku,mutluluk,heyecan hislerini yaşarken Masal'la eve girdik. İçeri girdiğimizde babamı Masal ile tanıştırdım. Babam neler yaptığımızı sorduğunda ona '' hiç sadece Buraklarla kafede birşeyler içip sohbet ettik'' demedim.Babama gerekli açıklamaları yaptıktan sonra Masal ile odama çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMAŞIK İLİŞKİLER
Teen Fiction-Benimle çıkacaksın yoksa o çok sevdiğin Görkem'in ölür . -Ya-yapamazsın . Sen bir insanı öldüremezsin . derken bunu yapabileceğini adım gibi biliyordum . -İstersen deneyelim . Mesela şuan gidip Görkem'i arabayla ezebilirim . Ne dersin , deneyelim...