- Derin derin ne düşünüyorsun böyle?
Onun ağzından çıkan her kelime de kalbim heyecanlanıyor. Neden mi ? Bende bilmiyorum. Sorduğu soruya cevap alamayınca yanıma oturdu. O bana bu kadar yakınken düşüncelerimi toparlayamıyorum. Artık bir cevap vermem gerektiğini kendime hatırlatarak vücudumu ona çevirdim.
-Hiç dışarıyı izliyordum.
-Dünkü yeni bir başlangıç fikrine ne diyorsun Evren ?
Diye sorduğunda ani hareket ile ayağa kalktım. Görkem kafamı karıştırıyordu. Bir yanım o tehlike Masal'ın dediklerini hatırla ve uzaklaş buradan derken diğer yanım ise okuldasın sana hiç bir şey yapamaz hem onunla arkadaş olup onun nasıl birisi olduğunu öğrenmeyi sende istiyorsun diyor. Of ben beyin hücrelerim yandı düşünmekten. İçimi bir telaş kapladı birden ve ağzımdan istemsizce döküldü kelimeler.
-Şey ben Masal. Masal beni bekliyordu aşağıda unutmuşum gitsem iyi olur. Çekilir misin ?
Son sözümün üzerine Görkem sıraya iyice yayıldı ve masayı bize doğru iyice çekti. Ayakta olduğum için sıra ve masa arasına sıkışmıştım. Elimdeki tek çare oturmaktı ve bende kalktığım gibi oturdum sıraya. Kaçacak hiç bir yer yoktu bir cevap vermeliyim ama ne ?
Şansıma sınıfa hiç kimsede gelmiyor. Ama bir öpüşme sahnesi olsaydı eğer bakın bakalım burası bu kadar boş olur muydu. Hep böyle olur zaten oğlan kızı sıkıştırdığında etrafta kimse olmaz ama bir öpüşme sahnesi olduğunda gelen gelene. Şansıma herkesin dışarı çıkacağı tuttu . Yine saçmalamaya başladım. En iyisi hiç bir şey düşünmemek. Aslında bunu derken bile düşünüyordum ama of çok mu konuştum ne.
-Hadi ama benden mi kaçıyorsun?
Ah yine bir soru daha . Sen neden hep soru soruyorsun ya. Bu sefer kekelemek yok. Sakin sakin cevap vereceğim. Hem şimdi arkadaş olalım dediğimde illa arkadaş olacak değiliz ki.
-Hayır senden kaçmıyorum. Sadece düşünüyordum.
-Çok fazla düşünüyorsun. Düşünülecek pek bir şey yok seni yemeyeceğim. Hadi ama cidden o geceye mi takıldın. Biliyorsun sarhoştum.
-Imm şey tamam arkadaş olarak başlayabiliriz, dediğimde kendimi hem tebrik ettim çünkü kekelemedim. Hem de olacaklar için kendimi hazırlamam gerektiğini hatırlattım.
Konuşmasına fırsat vermeden
-Şimdi çıkabilir miyim Masal bekliyor, dediğimde oturduğu yerden kalkarak geçmem için yer verdi.
Hızla sınıftan çıktığımda Yiğit ile karşılaştım. Kafasıyla bana selam verip bizim sınıfa gitti. Sanırım Görkem'in yanına gidiyordu. Neyse Acaba şimdi Masal ve Ece nerde?
Okuldan çıkıp Bahçeye yöneldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMAŞIK İLİŞKİLER
Roman pour Adolescents-Benimle çıkacaksın yoksa o çok sevdiğin Görkem'in ölür . -Ya-yapamazsın . Sen bir insanı öldüremezsin . derken bunu yapabileceğini adım gibi biliyordum . -İstersen deneyelim . Mesela şuan gidip Görkem'i arabayla ezebilirim . Ne dersin , deneyelim...