Bizim Okul Tam Bir Psikopat!

180 9 4
                                    

Selam arkadaşlar. Yeni bölüm biraz geç geldi ama sınavlar ancak bitti. Artık daha sık yazacağım. Bölümü uzun yazmaya çalıştım. Umarım güzel olmuştur. Yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum.



Evren'in Ağzından Devam



Planımız : Ece'nin evinden yan eve geçmek ve yan evin bahçe kapısından da dışarı çıkmak. Çünkü Ecelerin evinin  arka kapısı yoktu.


Yan bahçeye girmemizle köpek sesi duymamız bir oldu. Bir köpek bize doğru dönmüş havlıyordu. Sussana ya cici köpek of bana ''buradan kurtulursam işiniz bitti '' gibi bakıyordu. Bunu nasıl yapıyor köpek nasıl öyle bakış atar diye sormayın bende bilmiyorum. Üçümüz hızla arka kapıya koştuk ve kendimizi dışarı attık. Hemen ilk gördüğümüz taksiye bindik. İşte planın ikinci kısmıda bitti. Üçüncü kısmı sağ salim eve dönmek.Ece ve Masal nereye gideceklerini tartışırken ben sadece onları izliyordum.

-Bence Ateş'in mekanına gidelim.Çok süper olur.

-Saçmalama  Ece orası tehlikeli. derken ben söze girdim.

-Ateş kim ,onun barı mı var? Her zaman ki gibi Ece lafa atladı.

-Ateş kim mi Tabi sen bilmiyorsun.Ateş CANYAKAN bizim oklun futbol takım kaptanı. Çok yakışıklı ama biraz gizemli. Yani kimse onunla ilgili bir şey bilmiyor. Okuldaki kızlarla hiç takılmaz , kısaca ona bulaşırsan bittin demektir.

Ece'nin  sözlerini hayretle dinledim. Bizim okul gerçekten problemli. Tartışma sonucu Ateş'in barına gitmeye karar  verdik. Bu arada bu çocuk benim  yaşımda ama barı var. Vay be ne insanlar var. Ben babamdan gizlice bara gitme planları yapıyorum . Millet kendine bar alıyor.

Taksiden indiğimizde  aklımda tek bir soru vardı. Ben 17 yaşındaydım ve bara nasıl giricektim derken Ece korumaya bir şeyler söylemiş ve koruma geçmemize izin vermişti. Bizde içeriye geçmek için hareketlendik.

İçeri girdiğimizde yüksek ses müzik, yoğun içki kokusu, yanıp sönen ışıklar, ayak üstü sevişip yiyişenler, öpüşmeleri saymıyorum bile. Ben gözlerimi iri iri açmış etrafımı izlerken Masal ve Ece de  yer tutup oturmuşlardı. Yanlarına gidip oturduğumda bana ne içtiğimi sordular. onlara ''anladım'' dedim.Ece'de

-Yani içki ne içiyosun dedi.

-İçki içecek miyiz? derken gözlerimi pörtlettim. Daha önce hiç içki içmedim fakat bunu onlara söyleyemem. Ece'ye dönüp

-Sizinkinden olsun dedim ve onlar gibi beklemeye başladım.

Bir dakika sonra  içkiler geldi. Masal ve Ece tek dikişte içtiler. Onlara uyarak bende tek dikişte içtim. İçmemle yüzümü buruşturmam bir oldu. İğrenç tadı vardı. Fakat onlara uyarak  2 kadeh daha içtim. Ben babama mesaj atarken Masal gözlerini bir yere dikmiş  öylece bakıyordu. Sonunda bize dönüp ''kalkın gidiyoruz.'' dedi.

Ben daha ne olduğunu anlayamadan Masal'ın gözlerini takip ederek Baktığı yöne baktım. Fakat bakmamla kalp atışım hızlandı. Görkem ve arkadaşları burdaydı ve çok yakışıklı. Ece Masal'ı anlamış olacak ki tamam dedi. İkiside ayaklanıp ceketlerini giydiler.Ben de kalkmak için hamle yaptığımda  birden kalktığım yere geri oturdum. Noluyor ya. Kalkamıyorum, başım dönüyor ve herkesi çift çift görmeye başladım. Ayrıca  kendimi heyecanlı ve kıpır kıpır hissediyorum. Sanırım sarhoş oldum. Masal ve Ece'de gitti. Ben şimdi buradan nasıl çıkacağım  diye düşünürken belimde bir ağırlık hissettim.

KARMAŞIK İLİŞKİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin