Merhaba arkadaşlar.Ben Beyza. İlk defa kitap yazıyorum.Biraz heyecanlıyım.Kitabım umarım güzel oluyodur.Yazım yanlışları için kusura bakmayın.İlk bölümü umarım beğenmişsinizdir.Yorum ve votelerinizi bekliyorum.Kitabımı okuyanlara sonsuz teşekkürler. :)
EVREN'İN AĞIZINDAN
Arkamı döndüm.Burak bana anlamsızca bakarken '' Numaranı verir misin ? Sonra tekrar buluşabiliriz. ''dedi.Ben bi dondum.Burak benden cevap gelmeyeceğini anladığında beklemediğim bir hamle daha yaptı ve elimde olan telefon artık onun elindeydi. '' Numaramı kaydettim.Aramanı beklicem tatlı kız.'' diyerek arkasını dönüp gitti.
Ben hala hayran hayran ona bakıyordum.Of çok havalıydı ya. Hemen kendime gelip AVM'den çıktım. Geldiğim yollara bakarak tekrar arabaya ulaştım ve hemen arabaya bindim. Yolda sürekli ''bana tatlı kız dedi''diye sevinç çığlıkları attım içimden.
Ben böyle kendimden geçerken birden kapı açıldı.Kapının açılmasıyla geldiğimizi anladım.Arabadan indim ve hemen eve girdim.Odama çıkıp kendimi yatağa açttım.Sonra giysilerin ve kitapaların hala yerleştirilmediğini fark edip kendime acıdım.Derin bir iç çektikten sonra yattığım yerden kalktım , kitaplarımı yerleştirmeye başladım.
Kitap okumayı ve yazmayı çok seviyorum.Uzun bir uğraştan sonra kitaplar bitti ve nihayet giysilere geçtim.
Valizimi açtığımda odanın kapısından ses geldi. Kapıya doğru baktığımda babam odaya girdi.
-Napıyosun Evren ?Uyumadın mı hala yarın okula gideceksin. dedi.
Saate baktığımda 12'yi geçiyordu ve bir hayli uykum gelmişti.
-Giysilerimi yerleştiricem baba.İşim bitince uyurum.dedim ve valizden bir elbise alıp astım.
-Yarın gelince halledersin kızım.Ha bu arada yarın seni şoför bırakacak ve o alıcak.dedi. Tam da .çıkacakken.
-Baba yarın kendim gitsem okula.Ben artık büyüdüm.
-Evren bu konuyu tekrar tartışmıcaz seninle.dedi ve birşey söylememe fırsat vermeden odadan çıktı.
Of bu adamın şoför takıntısı beni öldürüyor.Daha fazla ayakta kalamayacağımı anladığımda üzerimi değiştirip yatağa yattım. Kendimi uykunun tatlı kollarına bıraktım.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sabah sabah bu alarm gerçekten de çekilmiyor. Başlasın okul maratonu.Başlasın alarm sesleri.Güçlükle gözlerimi açıp yataktan kalktım ve banyoya ilerledim.Sabah sabah su da ayrı soğuk ya.Elimi yüzümü yıkayıp formamı giydim.Saçımı rahat şekilde bağladım ve babetten nike yazılı ayakkabılarımı bulup ayağıma geçirdim.Siyah deri ceketim ve çantamı da alıp odadan çıktım.Sabah kahvaltısı için aşağı indiğimde masa hazırdı bir tek babam eksikti.Babam. Babam bensiz asla kahvaltı yapmazdı. Anlaşılan bu evdeki kurallarda değişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMAŞIK İLİŞKİLER
Teen Fiction-Benimle çıkacaksın yoksa o çok sevdiğin Görkem'in ölür . -Ya-yapamazsın . Sen bir insanı öldüremezsin . derken bunu yapabileceğini adım gibi biliyordum . -İstersen deneyelim . Mesela şuan gidip Görkem'i arabayla ezebilirim . Ne dersin , deneyelim...