7. Bölüm

2.9K 122 4
                                    

Bir süre sonra tekrar zil çalmıştı. Jungkook bebeğiyle birlikte ayağa kalkmış ve kapıya ilerlemişti. Normal hayatında telefona bağımlı değildi Taehyung. Çünkü iki tane yarı zamanlı işi vardı.

Sabah başlayıp öğlen biten işi bir kafeydi. Kafede kendini pek rahat hissetmiyordu. Ama ikinci işine bayılıyordu. Bir anaokulun da yardımcı öğretmenlik yapıyordu. Çocukları çok seviyordu Taehyung. Çocukların; bulundukları ortama uğur, güzel enerji ve neşe verdiğine inanıyordu. Çalıştığı anaokulu büyük bir yerdi. Patronunu hiç görmemişti okulun çoğunluğu. Kayıtlara ve iş tekliflerine müdür yardımcısı olan kadın bakıyordu.

Taehyung çok meraklıydı. Patronunu her zaman merak etmiş ve onu görmek için elinden gelen her şeyi yapmıştı. Bir türlü başaramamıştı. O işe gireli 2 ay olmuştu. Ona göre uzun bir zaman değildi. Etraftan duyduğu söylemlere göre siyah saçlı, uzun, kaslı ve tavşan dişliydi. Bir dakika.. ne!?

Taehyung her şeyi boş verip babacığına fazla meraklı gözlerle bakmaya başlamıştı. Jungkook bu bakışları fark etmiş ve daha sonra sorarım diyerek çalan kapıyı açmıştı. Jungkook'un hyungları gelmişti. Jungkook gülmüştü ve Taehyung bunu görmüştü. Elini hemen babacığının ağzına götürmüş ve kapatmıştı.

Jungkook soran bakışlarla Taehyung'a bakmıştı. Daha sonra Taehyung anlaması için babacığının hyunglarına dönüp gülümsemişti. Jungkook hemen Taehyung'un yaptığını yapmış ve elini Taehyung'un ağzına koymuştu. Taehyung bilmiş bakışlarını Jungkook'a çevirmiş ve ağzını oynatarak "işte bu yüzden" Demişti.

"Ayh sevgilim şunlara baksana ne kadar tatlılaar!!" Diye neredeyse bağırmıştı Seokjin. Namjoon kıkırdamış ve onaylamıştı sevgilisini. "Evet sevgilim. Öyleler." Bunun üzerine Jungkook ve Taehyung aynı anda bir birine bakarak kıkırdamış ve tekrar hyunglarına dönmüştü. "Ayh hadi yha! Sabaha kadar sizi mi bekleyeceğiz!?" Diye tekrar konuşmuştu Jin. Aynı zamanda Jungkook'u ittirmiş ve ayakkabılarını çıkararak eve girmişti.

"Hyunglarla çok iyi anlaşacağım babacığım! Onları çok sevdim!" Demişti Taehyung. Jungkook kıkırdamış ve bebeğine yaklaşıp konuşmuştu. "Çok mu sevdin bebeğim?" Taehyung kıkırdamış ve onaylamıştı babacığını. "Hmhm" Jungkook öptü bebeğini. Öyle güzel öptü ki Taehyung hiç ayrılmamak istedi o dudaklardan. Ama bu bir uyarı gibiydi. 'Benden çok sevme'.

Taehyung mesajı almıştı. Daha sonra aklına daha deminki soru geldi ve merakı yeniden baş gösterdi. Tekrar baktı babacığına. Jungkook bebeğine dönmüş ve yanağını, yanağına yaslamıştı. Kulağına fısıltı şeklinde konuştu. "Ne oldu bebeğim? Niye sürekli bana gözlerini pörtleterek bakıyorsun. Çok tatlı göründüğünün farkındasın umarım.?"

Taehyung kıkırdamış ve sorusunun cevabını vermişti. "Babacığım.. ımm.. acaba bir anaokulun var mı?" Jungkook şaşırmıştı. Nereden biliyordu bir anaokulu olduğunu? Daha önce bahsetmemişti. Suho'nun bahsetmiş olabileceğini düşündü. Ama daha sonra Suho'nun Taehyung'a anlattığı şeyleri tamamen Taehyung anlatmıştı kendisine. (Bu son 20 saniye beni çok yordu..)

"Ee.. şey.. sen beni almadan önce ben yarı zamanlı olarak bir anaokulunda çalışıyordum ve müdürü hiç bir zaman görmedik. Neredeyse hiç bir öğretmen görmemişti. Bildiğim kadarıyla sadece müdür yardımcısı onu görüyordu. Ben çok merak etmiştim. Araştırdım ve sonunda müdür yardımcısından bir kaç ipucu aldım. Bana demiştiki 'Siyah saçlı, uzun, kaslı ve tavşan dişli' Ve şuan bakıyorumda benim tanıdığım böyle tek bir insan var. O da sensin babacığım!"

Jungkook şaşırmıştı. Bu kadar ayrıntılı bir cevap beklemiyordu. Gözleri hâla far görmüş tavşan gibi açıkken Jin seslenmişti içeriden. "Hadi artık be! Ben bebişlerle oynamak istiyoruum!" Bu bağırışla üst katta olan YoonMin çifti aşağı inmiş ve salona geçmişlerdi. Taehyung ve Jungkook'ta salona geçmişlerdi.

Yoongi ve Jungkook, Taehyung ve Jimin'i Jin'in önüne bırakmışlardı. Jin hemen bebeklerin önüne atlamış ve oynamaya başlamıştı onlarla. Jungkook kıkırdamış ve Yoongi her zamanki soğukluğunu atıp hafif sırıtmıştı.

Taehyung aynı meraklı gözlerle babacığına baktığında Jungkook ağzını oynatarak cevaplamıştı. "Sanırım senin patronunum bebeğim." Taehyung gülmüş ve Jin hyung'a geri dönmüştü.

Bebeklerle Jin ilgilendiği için Namjoon, Yoongi ve Jungkook mutfağa geçmişlerdi. İş konuşucaklardı. Jungkook ve Yoongi uzun zamandır yapıyorlardı işlerini. Namjoon en başlarda idare edebiliyordu ama son zamanlarda zorlanmaya başlamıştı. Jungkook ve Yoongi'nin uğramadığını duyan bütün düşmanlar üşüşmüşlerdi Namjoon'un başına.

Sevkiyat yapmak isteyenlerin işleri bir süre ileri alınınca çıldırmışlardı. Tabii şuan hepsi kimsenin bulamayacağı yerdelerdi. "Artık işe dönmelisiniz çocuklar. En başta idare edebiliyorum fakat son zamanlarda zorlanmaya başladım. Şuan da zaten yerime Emrys bakıyor. Onunda işi başından aşkın." Namjoon'un cümlesi biter bitmez Taehyung'un ağlama sesleri yükselmişti. Jungkook koşarak salona gitmiş ve bebeğine bakmıştı.

Taehyung'un alnında diş izleri vardı ve izlerin olduğu yer kızarmıştı. "Babacığım Jin hyung beni ısırıyor!!" Diye cırlamıştı Taehyung. Jungkook hemen bebeğinin yanına gitmiş ve kucağına almıştı. "Tek bırakmaya da gelmiyor.." Diye söylenmişti kendi kendine Jungkook. Tabii ki bunu Taehyung duymuştu. "Sevmiyorsan bırak o zaman!!" Diye bağırmış ve hüngür hüngür ağlamaya başlamıştı.

Jungkook duvar saatine bakmıştı. Taehyung'un uyku saati gelmişti. Muhtemelen bu yüzden böyle Diye düşünmüş ve üst katta ki Taehyung'un odasına ilerlemeye başlamıştı. "Hayır bebeğim. Olur mu öyle şey? Ben Jin hyunga söylendim bebeğim. Ayrıca seni sevmemek mümkün mü sanıyorsun?" Demiş ve eklemişti. "Dünyanın en güzel insanısın bebeğim. Senden başka kimseyi sevemem ben. Sensiz yaşayamam ben Taehyung.." Taehyung kafasını babacığının göğsünden kaldırmış ve dudaklarına saldırmıştı.

Duygulu ve masum bir öpücüktü bu. İkisininde aşkını paylaşma şekliydi. Ne cinsel bir istek vardı ne de bir şey için çağırış. Ayrıldıklarında Taehyung burnunu çekmişti. "Seni çok seviyorum babacığım."

*****

Bu cümleyle bitirmek o kadar istedim ki kısa bölüm olması dickimde bile değil. Ki ben kızım. Ama interseksuel olmadığımı nerden bileceksiniz? Ama değilim. HENDOSJSN neyse

Yanlışım varsa üzgünüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yanlışım varsa üzgünüm

Sizi seviyoree <31

AGEPLAY &gt; TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin