12. Bölüm

2.1K 95 15
                                    

Taehyung's pov:

Sabah kalktığımda evde bir kargaşa vardı. Odada bir kaç tane adam babacığımla konuşuyordu ve odada bir kaç tane koli vardı. Ben kargaşadan ve kalabalıktan nefret ederdim. Beni korkuturdu.

Tanrım! Gözlerim şuanda mı doldu, gerçekten!?

Gözlerim aşırı dolunca dayanamamış ve ağzımdan bir hıçkırık çıkmıştı. Jungkook ve diğer adamların gözünün bana dönmesiyle babacığım konuşmuştu. "Tamam, siz bunları alıp götürün ve oraya yerleştirin. Ekstra ücret alacaksınız." Demiş ve adamları odadan itelemeşti. Hızlı adımlarla bana yaklaşmış ve beni kucağına almıştı. Kafasını direkt boynuma gömmüş ve kokumu ciğerlerine doldurmuştu. Yüzümde ufak bir tebessüm oluşmuş ve gözyaşlarım eşliğinde babacığımın boynuna sarmıştım incecik kollarımı.

Bir kaç dakika sonra göz yaşlarım akmayı kesince kafasını boynumdan kaldırmış ve gülümsemişti. Ani bir hareketle babacığımın yüzüne yaklaşmış ve sevimli tavşan dişlerinden öpmüştüm onu.

Author pov:

Jungkook, bebeğinin ne kadar mükemmel olduğunu düşündü, sanki 4 aydır hiç düşünmemiş gibi. Her hareketi Jungkook için bir ölümdü. Kareyi andıran gülüşü, yaptığı tatlı mı tatlı hareketler, ve -sevmesede- ağlayışı ve ağlayınca kızaran gözleri ve burnu.. Jungkook düşündü, Taehyung hiç hayatıma girmeseydi ne olurdu acaba?

Kapı çaldı birden. Taehyung yerinde zıpladı ama Jungkook bütün soğuk kanlılığıyla kucağındaki bebeğiyle kapıya ilerlemiş ve açmıştı. Lisa üzgün birazda korku içeren bakışlarıyla Jungkook'a bakıyor ve elindeki kahvaltı tepsisini, binlerce kez özür dileyerek Jungkook'a uzatıyordu. Jungkook hafif aşağılayıcı bir sesle "Artık özür dileme Lisa. Başım şişti. Dün gece sana söyledim, seninle birazdan konuşacağım." Demiş ve Lisa'nın elindeki tepsiyi alır almaz kapıyı çarpacak iken bebeği korkmasın diye yavaşça ittirip kapatmıştı Jungkook.

Taehyung biraz üzgündü. Babacığnın Lisa Noona'sına böyle davranması ona çok kaba geliyordu. Ama kendini Jungkook'un yerine koyunca böyle yapmasının nedenini çok iyi anlıyordu Taehyung. Umuyordu ki' babacığı Lisa Noona'sına fazla kızmasın, fazla bağırmasın. İstemezdi etrafındakilerin üzülmesini. Etrafında üzgün biri gördümü hemen kendi moduda düşer, üzgün olan kişi mutlu olmadığı sürece somurturdu bütün gün. (Yazar olsam yazarmışım ha)

Aynı anda hem bebeğini tutmak hemde tepsiyi tutmak zorlamıştı Jungkook'u. İyi ki' dedi Jungkook, İyi ki Taehyung'u yanıma almadan önce gerekli eğitimleri almışım. Tepsiyi yatağın üzerine koydu. Taehyung kucağındayken yatağa oturdu ve tepsiyi bebeğinin dizlerinin üstüne koydu. Uzun ve kemikli elini tatlı kaşığına uzatmış ve çorbayı karıştırmaya başlamıştı, aynı anda üflerken. Yeterince soğuduğuna emin olduğunda elinde olan kaşığı dikkatlice çorbanın içinden çıkartıp Taehyung'un ağzına götürmüştü. Taehyung sabah kahvaltısında çorba içtiği için pek istekli değildi. Ağzını açmış ve kaşığı ağzına almıştı.

Çorbanın tadını sevmiş, gözleri büyümüş ve hevesle hareketlenmişti. Jungkook'un, Taehyung'un donmasını sağlayacak uyarısından sonra dona kalmıştı Taehyung. "Eğer biraz daha hareket edersen uyanan tek şey sen olmayacaksın bebeğim."

Taehyung kaskatı bir şekilde ağzına dayanılan kaşığı ağzına alıyor ve çorbayı içiyordu. Çok utanmıştı. Ve tuvaletinin gelmesi onu dahada çok utandırıyordu. Rezil olmak istemiyordu. Babacığının kucağında böyle bir şey yapmak istemiyordu Taehyung.

Jungkook, Taehyung'un davranışlarını fark etmiş ve hemen bir bahane bulmuştu. "Burada bekle bebeğim, aşağıdan bez alıp geleceğim." Taehyung rahatlamıştı. Jungkook dikkatlice Taehyung'u yatağa bıraktı ve tepsiyi alıp odadan çıktı. Arkasından kapıyı kapattı. Bebeğinin 'rezil oldum' düşüncesine kapılmasını istemiyordu. Bu onun şuanki psikolojisini daha kötü etkileyebilirdi.

AGEPLAY > TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin