8. Bölüm

2.7K 113 40
                                    

Hazırlandı Jungkook. Bugün 3 haftalık bir aradan sonra ilk gidişiydi evden. Taehyung, babacığı siyah kombinini siyah bir gömlekle tamamlarken karın kaslarına bakıyordu. Sırıtıyordu da bunu yaparken. "Bayılıyorsun değil mi bana? Hahaha!" Demişti Jungkook. Taehyung'da kafasını aşağı yukarı sallayarak onayladı onu.

Jungkook koluna önceden geçirdiği siyah saatine bakmıştı. "Artık çıkmam gerek bebeğim." Demişti yüzü asık bir şekilde. "İşte" diye düşündü Taehyung "En istemediğim zaman geldi" ikisininde yüzü asıktı. Jungkook bebeğini kucağına aldı ve yüzünün her yerini öpmeye başladı kapıya ilerlerken. Bebeği üzülmesin istiyordu. Aklına gelen şeyle Taehyung'un son olarak dudaklarını öpmüş ve geri çekilmişti.

"Bebeğim bir sıkıntı olursa yada canın isterse Lisa'ya söyle, seni anaokuluna getirsin. Bugün anaokuluna gideceğim ve bir şey olmazsa da akşam 8'e kadar oradayım. Yani, yanıma gelmen için Lisa'ya söylemen yeterli. Tamam mı bebeğim?" Demişti. Taehyung onayladı babacığını. Jungkook Taehyung'u son bir kez öpüp Lisa'ya uzattı. Lisa Taehyung'u kucağına aldı ve biraz geri çekildi. Jungkook ayakkabılarını giydi. Ardından siyah takımını ve saçını düzeltti. Kapıyı açmadan önce Taehyung'a yaklaşmış ve bir kez daha öpüp el sallamıştı ona. Kapıyı açmış ve çıktığı gibi yüzüne sert bir ifade yerleştirmişti. Nede olsa o bir mafyaydı. Dışarıda bam başka bir kişiliğe bürünüyordu.

Siyah Range Rover'ına binmiş ve arabayı anaokuluna sürmeye başlamıştı.

*

Lisa Taehyung'la birlikte mutfağa gitti. Mamasını yapmaya başlarken konuştu Lisa. "Bugün altını ben değiştireceğim Taehyung. Umarım sorun olmaz?" Taehyung kafasını olumsuz anlamda sallamış ve "Olmaz.. ımm.." Demişti. Lisa kıkırdamış ve konuşmak için ağzını açmıştı. "Noona diyebilirsin." Taehyung mırıldanarak 'noona' demişti. Lisa kıkırdayarak önüne dönmüş ve mamayı yapmaya devam etmişti.

Bittiğinde mama kabıyla birlikte bir kaşıkla Taehyung'a yaklaşmıştı. Taehyung'un çileği çok sevdiğini biliyordu. Onun için kendisi mama hazırladığı zaman hep çilekli yapardı. Taehyung, Noona'sının bu yaptığını çok severdi.

Lisa kaşığı Taehyung'a uzatmıştı. Taehyung'da büyük bir açlıkla kaşığı ağzına almıştı. "Bugün ufak bir kaçamak yapacağız tatlım." Taehyung meraklanmıştı. Ne yapacağız acaba diye geçirdi içinden.

Yemeği bittiğinde Lisa kaseyi ve kaşığı lavaboya bırakıp geri Taehyung'un yanına geldi. Taehyung'u kucakladı ve salona ilerledi. Bugün Lisa'nın kız arkadaşı gelecekti.

O kızla ilk defa bu evde tanışmışlardı. O, bu evde temizlik yapıyordu. Lisa bu eve genel işçi olarak gelmişti ama temizliği her zaman o kız yapardı. Bu sayede tanışmış, kaynaşmış ve bir birlerine aşık olmuşlardı. Çok geçmeden Lisa dayanamamış ve bir anda kızı kendine çekip öpmüştü. Tabii kızda karşılık vermişti Lisa'ya.

O zamandan bu yana neredeyse 3 yıl geçmişti.

Lisa eline telefonunu aldı ve sevgilisini aradı. Bir kaç çalışta açıldı telefon. "Selam tatlım." Karşı taraf kıkırdamış ve cevap vermişti. Ardından Lisa derin bir nefes alıp tekrar konuşmaya başlamıştı. "Sana bir haberim var sevgilim."

"Ne oldu? İşten mi atıldın? Bak! Ben biliyordum böyle olacağını! Seni o işten çıkman için daha kaç kere uyarmam gerekiyordu!? Adam mafya! Kesin önemli bir şeydir ondan seni çıkarmıştır işten! Aldık başımıza belayı! Tanrım sen bizi koru!" Lisa ağzı açık bir şekilde dinlemişti sevgilisini.

"Tatlım sakin ol. İşten falan atılmadım. Ayrıca söyleyeceğim şeyde güzel bir şey." Karşı taraf derin bir nefes almıştı. Rahatlamış gibiydi. "Ne yani? İşten atılmadın yada kötü, siyah giyinimli mafyalar peşimize takılmadı mı?" Lisa kıkırdamış ve onaylanmıştı sevgilisini. "Evet bebeğim, kimse peşimizde değil. Ayrıca bir türlü söyletmedin! Hani şu bebek varya?"

AGEPLAY > TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin