"Neden gülümsüyorsun babacığım?"
Dediğinde dudağından öptüm.
"Hiç bebeğim. Çok güzelsin."
Yanakları kızardığı için boynuma saklandı. Gülümsedim ve saçlarından öpüp derin derin kokusunu içime çektim.
"Banyo yapmak ister misin bebeğim?"
Diye sorduğumda t-shirtünü kokladı.
"Kötü mü kokuyorum, babacığım?"
Gülümseyip onaylamazca salladım başımı.
"Hayır tabi ki bebeğim. Cennet gibi kokuyorsun. Yarın için planlarım var, bütün günümü sana ayıracağım; onun için söyledim. Kendini belki kötü hissedersin diye. Biliyorum, gezmeye çıkmadan önce temiz olmayı seviyorsun."
Dediğimde kafasıyla onayladı ama durmam için bir işaret yaptı.
"Şey sen suyu ayarlayana kadar ben burda kalsam olur mu babacığım?"
Kafamla onayladım.
"Tabi ki bebeğim. Ama dikkat et, koltuktan düşme."
Dedim, alnından öptüm ve yukarıda ki küvet olan banyoya çıktım. Suyun ısınması zaman alıyordu. Suyu sıcağa ayarlayarak açtım ve suyun küvete akışını izledim.
Taehyung'un tuvaleti vardı, bu yüzden orda beklemek istedi. Onu tanıyordum ve bu halleri acayip tatlıydı. O her zaman tatlıydı...
"Babacığım!"
Diye aşağıdan tatlı mı tatlı bir ses yükselince hızla aşağıya indim. Kollarını bana uzatmış bekleyen bir bebek vardı. Hemen yanına gittim ve kucağıma aldım. Dikkatle merdivenlerden çıkıp banyoya girdim ve Taehyung'un üstünü çıkardım. Bezini çıkarırken hâlâ biraz utanıyordu. O tamamen çıplaktı, onu küvetin yanında ki küçük sandalyeye koydum ve kendi üstümü de çıkardım.
"O zaman ilk önce seni yıkayıp Lisa'ya vereyim sonra kendim yıkanayım. Olur mu?"
Kafasını olumsuz anlamda sallamıştı.
"Aynı anda yıkansak olur mu babacığım, birlikte yıkansak?"
Dediğinde gülümsedim ve kafamla onaylayıp Taehyung'u kucağıma aldım. Yavaş ve dikkatli bir şekilde oturdum, sırtımı arkaya yasladım ve Taehyung'u ikimizin de daha rahat edebileceği bir konuma getirdim. Sırtı göğsüme değiyordu. Kalp atışlarını hissediyordum. Kollarımı belinden geçirip karnında birleştirdim. Bir elimi kendi eliyle birleştirdi ve kafasını omzuma yaslayıp boynumdan yayılan kokuyu doyasıya içine çekiyordu.
"Planını merak ediyorum babacığım."
Demişti uyuşuklukla. Kafamı omzuma çevirip bebeğimin yumuşak dudaklarından tutkulu bir öpücük almıştım. Gülümseyerek bana yaklaşıp tekrar öpmüştü. Karşılık veriyordum ve bu işin sonu biraz tahminimden farklıydı. Kendimi istemesem de geri çektim.
"Bunu mu hesaplıyordun bebeğim? "Aynı anda yıkansak olur mu?""
Demiştim onu taklit ederek. Dudaklarımdan bir an olsun bakışlarını çekmemiş ve cümlem bittiği gibi tekrar öpmeye başlamıştı. İlk öpücüğümüz oldukça sakin ve masumdu ancak giderek değişiyordu.
Taehyung şuan oldukça mayışıktı onun için kendini sıkma gereği duymadan zevk dolu inlemelerini bırakıyordu banyoya. Kendini bana sürtüyor, deli gibi inliyor ve kelimeler sayıklıyordu.
"Edepsiz bir bebek oluyorsun Taehyung."
Dedim kendimi inlememek için sıkarak. Öne doğru eğildi ve aletimin üstüne kendini yavaş yavaş bıraktı. Yavaş yavaş tamamen aletimi içine alırken tiz inlemelerine daha fazla dayanamadım ve ellerimi belinin iki yanına atıp aletimi tamamen içine almasını bekledim. Tamamen içine aldıktan sonra bir süre alışması için bekledim ve ardından yavaş yavaş onu kaldırıp indirmeye başladım. Giderek hızlandım, hızlandıkça Taehyung'un inlemeleri arttı. Biraz daha hızlandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AGEPLAY > TAEKOOK
Teen FictionTaehyung, kalkıp yarı zamanlı işine gitti. Olacaklardan habersiz bir şekilde... ♤♡◇♧ • b×b kurgudur • Argo ve madde kullanımı • rahatsız olacaklar okumasın ♧♡♡♤ Smut yazarmıyım hiç bilmiyorum ama benim işim belli olmaz