Regăsirea cu persoana care mi-a fost in fiecare clipa alături, a fost plină de emoții. Am plâns una in brațele celeilalte. Nu credeam ca o voi mai vedea vreodată. Mătușa e cea mai importantă pentru mine, a fost singura care m-a înțeles și susținut deși am greșit.
— Nu credeam ca o sa te mai văd...– rostesc printre suspine in timp ce o strâng în brațe.
— As fi răscolit toată Rusia pentru a te găsi ! Nu te-aș fi abandonat nici după moarte! Te iubesc, Katya! – răspunde in timp ce ma mângâie pe păr si incearca sa-si stăpânească lacrimile.
— Mi-e teama....
— De ce ti-e teama ? Mătușa e aici si nu te va lasa la mana destinului !
— Mi-e teama sa nu te dezamăgesc și pe tine...ca pe tata...
— Asculta-mă cu atentie, Katya ! Ceea ce s-a întâmplat nu m-a dezamăgit pentru ca stiu ca nu vrei sa renunți la copil ! Daca făceai asta poate mă dezamageai !
Vorbele ei reușesc să-mi scoată un zâmbet. Nu am mai zâmbit de ceva timp si pot sa zic, cu mana pe inima, ca mi-era tare dor.
— Mătușa....mai tii minte ca ziceai că-mi vei povesti ceva...?– o intreb cu o ușoară reținere, nu vreau sa o incomodez.
— Știu... Si cred ca asta e momentul potrivit sa aflii tot adevărul !
O privesc cu atenție si aștept sa înceapă să-mi povestească. Trage aer în piept apoi își șterge ultimele lacrimi si ma privește in ochi.
— Acum 7 ani l-am cunoscut pe Sasha, unchiul Annei. M-am îndrăgostit de el cum ma îndrăgosteam in adolescență, ca o nebună. Adriel a aflat de relație la vreo doi ani, doar ca nu știa cu ce se ocupa Sasha, iar când a aflat că e mafiot s-a opus total. A vrut sa ne despartă iar Sasha, când a aflat asta, s-a dus sa-i reproșeze, ajungându-se la o ceartă de zile mari. Perioada următoare, mai bine de un an cred, nu am vorbit. Intre timp, eu m-am căsătorit cu dragostea vieții mele iar Adriel nu a mai putut face nimic, a acceptat într-o oarecare măsură relația !
Sunt șocata, nu ma așteptam ca soțul mătușii sa fie mafiot. De fapt, nici nu stiam ca s-au căsătorit. Ciudat, dar ma bucur ca a luptat pentru ea, merita cu desăvârșire.
— Katya...– ma striga mătușa– ești in regula ?
— Da....– reușesc să rostesc pierdută prin gânduri.
— Sigur ?
— Da – răspund apăsat– ma bucur sa știu ca iubirea a învins !
Răspunsul meu ii scoate un zâmbet mătușii. O îmbrățișez si o sărut pe frunte.
— Cred ca a venit momentul să-ți fac cunoștință cu cineva !
— Si daca nu ma va accepta ?
— Cum sa nu te accepte ?! El avea grija uneori de tine când erai mică, ii erai tare dragă, iar când a aflat ce s-a întâmplat cu Adriel, cu greu am reușit sa-l împiedic să nu îi facă o vizita fratelui meu si sa-l bage in spital pentru o perioadă nedeterminată !
— Avea grija de mine?! Nu-mi aduc aminte !
— Erai mică, aveai 6-7 ani și în plus, era mai mult in umbră, nu voia să afle Adriel si sa ma separe de tine !
— Drăguț din partea lui, se vede ca te iubește !
— Si eu îl iubesc nespus !
— Mă bucur să aud asta ! – răspunde o voce.
Ma întorc si vad un bărbat înalt și puternic. Chipul lui, deși mi-l imaginam ca fiind unul dur, în realitate nu este așa. Are un zâmbet larg pe chip si o privire care emană dragoste. Multa dragoste.
— Sasha, ea e Katya ! Katya, el e Sasha, unchiul tau ! – ne face cunoștință mătușa zâmbind.
— Îmi pare bine !– spun si întind mâna spre noul meu unchi.
— Lasă formalismul asta, copilă! Vino si ia-ți unchiul in brațe!
Vorbele lui îmi confirma ca mătușa nu a înflorit cele de mai devreme, iar asta mă bucură. Cu pași timizi ma apropii de el si-l strâng în brațe. Mă simt acasă după mult timp.
— Katy, sa știi ca Sasha vrea să te întrebe ceva...
— Sigur ! Despre ce e vorba ? – întreb privindu-l atentă.
— Știi...voiam să te întreb dacă vrei sa-mi porți numele...sa devii fiica mea si legal ? Știu ca pare ceva pripit, dar mi-ar face mare plăcere!
La asta nu ma așteptam. Sunt șocată din nou.
— Da ! Vreau ! -răspund impulsiv- Nu vreau sa mai aud de Adriel Aslanov ! E mort pentru mine așa cum si eu sunt pentru el ! E momentul noului început ! Dar poți face asta, sa iau numele tau?
— Mă bucur să aud că accepți ! Cat despre faptul daca pot face asta – spune zâmbind– nu-ți face griji, ma ocup eu, câteva telefoane vor rezolva totul !
— Copilul meu....poate avea același nume...?– întreb rușinată.
— Doamne ! Dar așa ceva nu se întreabă! NORMAL CA-L VA PURTA !
— Mulțumesc! – adaug recunoscătoare.
— Nu e nevoie să-mi mulțumești, e plăcerea mea ! Si, in plus, mereu mi-am dorit un copil, iar acum voi avea si un nepot !
— Mătușa, dar tu de ce .... ?
— Nu pot sa am copii Katy...
— Îmi pare rău... Mereu ma ia gura pe dinainte !
— E in regula, scumpo, nu aveai de unde sa știi!
Ah, ce proasta ! Am întristat-o !
— Hei, dar ce e asta? – intervine Sasha– Fără tristețe !
Ne trage pe amândouă spre el si ne strânge în brațe, apoi ne sărută pe creștetul capului.
Oficial prima îmbrățișare ca o familie.
CITEȘTI
Rotten Heart
Lãng mạn~ Lui Makar Volkov nimeni nu-i zice "nu". Un mafiot şi un om de afaceri de succes în ochii oamenilor din Koroliov. Considerat un demon distructiv și ambițios care mereu obține ceea ce vrea cu orice preţ. Inclusiv pe ea. Punctul sensibil al omului c...