E târziu în noapte iar cineva bate în disperare la ușă. Mai are puțin și o dărâmă. Oare cine o fi ? Și-a uitat Makar cheile acasă ? Nu cred.
Mă grăbesc să cobor scările și să verific dacă există un pericol. Mă uit pe vizor și o văd pe cea care m-a crescut. Deschid ușa cu un zâmbet imens iar când să o stâng în brațe, observ că nu e singură. Igor e lângă și are un pistol îndreptat spre ea. Îi pot citi panica pe față. E terifiată.
— Las-o în pace, Igor ! Nu ai de ce să o implici în toată povestea asta ! Vei regreta dacă o vei răni, ți-a fost ca o a doua mamă ! – rostesc cu un nod în gât , dar cu speranța că îl voi convinge să-mi elibereze mătușa.
— Dar ce nepoliticoasă ești, Katy ! Nu ne inviți să intrăm, nici măcar nu ne-ai salutat! Dai dovadă de o lipsă de educație ! Dar nu e o problemă, eu tot te voi iubi!
Tot mă va iubi? Despre ce vorbește?
— Igor, nu mai minți, dacă mă iubeai ca un frate mai mare, așa cum te-ai dat de când unchiul a ajuns în comă, nu ai fi făcut toate cacaturile! Isay nu ar mai suferit în perioada în care Aleksei a fost în comă! Ești un criminal !– îi reproșez. Simțeam cum se instalau nervii și în acel moment dacă aș fi știut cum și dacă aș fi putut l-aș fi bătut de mama focului.
— Dar tu chiar ești naivă! – spune în timp ce-și lipește palma de frunte de frustrare – Eu nu te-am văzut nici măcar o clipă ca o soră! Te credeam mai isteață! D-aia îl urăsc pe Makar atât de tare, d-aia am vrut să am tot ce el iubește !
Nu pot să cred una ca asta. Parcă am apăsat butonul "dezamăgește persoana din fața ta". Tot ce a făcut, a făcut din invidie...
— Ești un gunoi, ai preferat să faci rău, în loc să-i faci cinste omului care a avut grijă de tine, omului care ți-a insuflat niște valori, ai preferat să te gândești la tine, la ego-ul tău imens ! Ce o să zică unchiul când va afla ce ai făcut? Vei rămâne singur ! Așa că îți ofer șansa să remediezi ce ești pe punctul de a face: pleacă în clipa asta, iar eu și mătușa vom da uitării cele întâmplate!
— Nu mă face să râd, Katya ! Cine crezi că ți-a adus unchiul în starea aia ? Eu, doar că m-a ajutat cineva ! Trebuie să apară și el, nu-ți face griji, îl cunoști deja, doar ți-a dat viață!
— Ești un nemernic.....
Doar atât reușesc să spun. Îl lovesc cu vază în cap, îl împing cu toată puterea mea și o trag pe mătușa în casă. Baricadăm ușa și încercăm să sunăm după ajutor. Incerc să-l sun pe Makar dar nu reușesc, se pare că Igor a distrus toate antenele. Știa că o să fac asta, știa că o să încerc să scap de el.
— Katya, ce facem ? Ne va omorî!
O văd cum îi tremură tot corpul, mai are puțin și un atac de panică va pune stăpânire pe ea. O iau de mâini. O privesc în ochi și îi spun stăpână pe mine:
— O scoatem la capăt, ai încredere în mine ! Avem avantajul terenului, știu casa asta și curtea mai bine ca el ! Nu va ajunge la noi ! Acum mi-e teamă pentru Makar când va veni acasă.....
Și atunci îmi pică fisa. Ăsta era de fapt planul. Pe Makar vrea să-l elimine iar eu sunt momeala. Nu am cum să îl avertizez, dar îl voi apăra.
CITEȘTI
Rotten Heart
Romance~ Lui Makar Volkov nimeni nu-i zice "nu". Un mafiot şi un om de afaceri de succes în ochii oamenilor din Koroliov. Considerat un demon distructiv și ambițios care mereu obține ceea ce vrea cu orice preţ. Inclusiv pe ea. Punctul sensibil al omului c...