— Deci ai făcut întocmai cum am vorbit, da ? – îmi întreb fratele mai mic, în timp ce verific un dosar adus tot de el.
— DA pentru a doua oară, DA ! Calmează-te, frate, o să pice în capcană!
— Aleksei, Katya s-a transformat extrem de tare, nu mai e atât de emotivă, e extrem de sigură pe ea....
— Oprește-te puțin, privirea aia.....Nu o faci doar pentru copil, așa-i ? O vrei înapoi!
— Nu exagera, Aleksei.....
— Tocmai, nu o fac ! Te cunosc, frățioare, așa cum și tu mă cunoști și sunt sigur că ai sentimente pentru ea, sau cel puțin începi să le ai !
Ăsta e fratele meu mai mic, un ghimpe în coasta mea când vine vorba de latura mea umană, așa cum și eu sunt pentru el, de altfel.
Reacția lui când i-am povestit ce s-a întâmplat acum 7 ani, a fost un pumn în stomac. Nu m-a ajutat să mă ridic, ba chiar când aproape reușisem să mă pun pe picioare, m-a împins. Replica pe care mi-a dat-o nu cred că o voi uita vreodată: "Cum să te legi de fiica lui? Nu te-ai gândit nici măcar secundă la tata când ai făcut asta, ai vrut doar să arăți că ești capabil să inspiri teamă ! Dar lasă-mă să îți spun ceva, teama în lumea noastră nu o instaurezi, umilind o femeie nevinovată, idiotule! Singurul lucru pe care l-ai demonstart e că nu ești bărbat adevărat "
— Din nou, privirea ta....– rostește Aleksei, trezindu-mă din amintiri.
— Nu știu, frate....e totul atât de confuz....
— Ți-e teamă, Makar ! Până și lui Lucifer îi era teamă de ceva ! Nu face aceeași prostie, iubește pentru că ești capabil să simți asta!
— Vreau să simt iubire, o altfel de iubire, dar nu vreau să risc să o pierd, n-aș putea suporta !
— Makar, ai un copil, ai promis ceva ! AȘA CĂ NU-ȚI MAI CAUTA SCUZE ! MIȘCĂ-ȚI FUNDUL ȘI SPUNE-I LUI KATYA CĂ ACUM 7 ANI NU DOAR EA S-A ÎNDRĂGOSTIT! NU MAI FI DOBITOC, DOBITOCULE !
Și din nou are dreptate. Katya nu mi-a fost indiferentă, din clipa în care am văzut-o mi s-a părut superbă iar apoi când am cunoscut-o cu adevărat, am început să mă schimb în bine în preajma ei. Era ancora mea în lumea în care trăiam și trăiesc.
— Ai dreptate ! Vreau să o recuperez pentru că ea a fost singura care a reușit să-mi facă inima să bată pentru iubire!
— În sfârșit, mă pregăteam să-l sun pe Ivan să mă ajute, deja nu mai îți dădeam șanse!
— Ce nenorocit! Lasă că vezi tu când te ÎNDRĂGOSTEȘTI !
— Departe de mine asta ! Daria a reușit să mă afunde în prăpastia în care eram deja, iar acum nu mai vreau să simt iubire pentru că pentru mine iubirea e egală cu durerea !
— Aleksei....
— Niciun Aleksei, avem treabă ! Să-ți pregătim ziua de naștere și să încrucișăm degetele cu speranța că nu voi fi urât de cumnata mea din cauza unui plan conceput de fratele meu !
— Nu te urăște pe tine ci pe mine! – îi spun trist. Dar de ce mă simt așa când spun asta cu voce tare ? Nu e ok !
— Tu chiar ești prost! Mă duc să-l iau pe Isay și să îi povestesc că vine ziua ta, o să conteze ! Cu plăcere, frate !
— Mersi, frățioare!
Aleksei ridică mâna în semn de pa iar apoi iese din birou. Abia aștept să văd ce se va întâmpla.
CITEȘTI
Rotten Heart
Romansa~ Lui Makar Volkov nimeni nu-i zice "nu". Un mafiot şi un om de afaceri de succes în ochii oamenilor din Koroliov. Considerat un demon distructiv și ambițios care mereu obține ceea ce vrea cu orice preţ. Inclusiv pe ea. Punctul sensibil al omului c...