Mereu am încercat să fiu fratele bun, mereu am vrut sa nu inspir teamă oamenilor din jurul meu, mereu am vrut sa-i ajut pe cei care sunt importanți pentru mine. Așa se întâmplă și cu Anna care, deși a plecat fără vreo explicație din viața mea, pentru mine e la fel de importanta deși m-a mințit și mi-a ascuns multe lucruri.
Spre marea ei uimire, în clipa asta asta, mă aflu în fața ușii ei din insula Creta. Șocul ei e atât de vizibil, nu-i vine să creadă că mă aflu la ușa ei.
— Ivan...?
— În carne și oase!
— Ce cauți aici ? Cum m-ai găsit ?– întreabă ușor panicată.
— Anna, doar ma știi, eu mereu găsesc ceea ce caut !
— Dar....cum..ai reu..
— Cine e la ușă? – întreabă un copil venind în viteză spre Anna ca apoi să-i sară în brațe.
E al ei ? Dacă e copilul meu ? O, Doamne !— E copilul tău ? – întreb șocat.
— Ea e mătușa mea, mami e în grădină ! – răspunde cel mic în locul ei.
Răsuflu ușurat auzind vorbele celui mic. Îmi doresc copii dar vreau să fie cu femeia pe care o iubesc, vreau să fie cu Arisha.
— Isay, du-te la mami, vin și eu imediat ! – reușește să articuleze Anna într-un final.
Cel mic imediat execută. Se pare că e foarte ascultător și atașat de Anna.
— Zi-mi o dată ce vrei și pleacă Ivan, nu te mai vreau în viața mea !
— Vreau să-mi povestești de prietena aia a ta din acel depozit, știu că încă trăiește, totul a fost o înscenare. Și, sunt sigur că știi asta !
— Katya a murit, s-a sinucis din cauza nenorocitului ăla ! Nu știu de ce insiști pe tema asta!
— Deci nu vrei să recunoști ! Foarte bine ! Ai grijă ce faci de acum ! Eu aflu mereu ceea ce vreau !
— Nu am ce să recunosc, plus că nu înțeleg de ce te interesează ceva ce s-a întâmplat acum 7 ani !
— Mă interesează pentru că nenorocitul care i-a făcut asta prietenei tale e fratele meu mai mare !
În momentul în care aude mărturisirea mea, i se schimbă mimica. E terifiată. Nu pot să o condamn, îl știe pe Makar, știe că e Lucifer în persoană.
— A mințit-o până și cu numele lui ! Cât de nenorocit e ! Și-a bătut joc de ea, a distrus-o !
— Eu nu aveam idee de planul lui, am aflat foarte târziu, l-aș fi împiedicat să-i facă rău !
— Nu mai știu dacă să te cred!
— Anna, tu mă cunoști ! Cum să te îndoiește de mine?
— Mă îndoiesc până și de umbra mea, Ivan ! Nu încerca să mă aburești cu vorbele tale, nu mai reușești ! Acum, am să te rog să pleci ! – îmi cere și apoi îmi închide ușa în fața.
— Asta nu va rămâne așa!
CITEȘTI
Rotten Heart
Romance~ Lui Makar Volkov nimeni nu-i zice "nu". Un mafiot şi un om de afaceri de succes în ochii oamenilor din Koroliov. Considerat un demon distructiv și ambițios care mereu obține ceea ce vrea cu orice preţ. Inclusiv pe ea. Punctul sensibil al omului c...