Uneori mă întreb de ce am avut ghinionul de a fi atât de chinuită de soartă.
Uneori mă întreb dacă tot ce am trăit, cu adevărat, e ceea ce pot duce, ceea ce m-a întărit.
Iar de cele mai multe ori, mă întreb ce s-ar fi ales de viața mea dacă Makar nu ar fi existat în ea.
Unul dintre acele momente, e acum. Pentru că domnul Makar e în fața ușii mele din nou, doar că acum e împreună cu frățiorii lui, iar eu nu am cum să scap. Igor e plecat cu afaceri din oraș, iar eu mereu am refuzat să învăț să trag cu pistolul. Ce fraieră, nu ? Acum mi-aș fi omorât și ultima amintire a trecutului meu, la propriu.
— Ai stat ascunsă cam mult timp, nu crezi, KATY ? – mă întreabă Makar sarcastic. Atitudinea lui reușește să activeze o furie incontrolabilă în mine, mă face să-mi aduc aminte de tot ce mi-a făcut, dar nu-i voi da satisfacție.
— Ce pot spune, am fost inteligentă, ceea ce nu pot spune și despre tine !– îi arunc o replică tăioasă– M-ai avut în fața ochilor și nu ai fost capabil să mă recunoști, noroc cu Ivan, sunt sigură ! El mereu te salvează!
Pe chipul lui se formează un zâmbet diabolic în colțul gurii. Ceva nu e în regulă.
— Of, Katya, ai impresia că o replică de genul, prin care vrei să mă destabilizezi emoțional aducându-mi fratele în prim plan , o să meargă vreodată ? Au încercat mulți să joace o carte de genul și au eșuat lamentabil ! Nimic nu poate interveni între noi! Dar acum gata cu pălăvrăgeala, fă-ți bagajul, mergem acasă cu fiul nostru !
Aud dar mintea mea e prea șocată pentru a putea riposta. Ce dracu' are el impresia că face?
— Nu mă face să râd, MAKY ! – reușesc să articulez câteva cuvinte– Noi nu mergem cu tine nicăieri, așa că ia-ți frații și dispari dracului ! NU AI NICIUN DREPT SĂ TE AMESTECI ÎN VIAȚA MEA SAU A LUI ISAY !– îi strig disperată.
— Tu nu înțelegi că vreau ca Isay să fie fericit, să aibă o familie?
— Cu tine ca tată nu va fi vreodată fericit ! Nu a avut nevoie de tine și nici nu va avea, d-aia sunt eu aici, d-aia trăiesc, ca să-i fie lui bine!
— Tu nu înțelegi ceva, păpușă ! Vrei, nu vrei , vei face ce spun eu, pentru că Isay va avea familia pe care și-a dorit-o mereu ! Mi se rupe că nu mă suporți, e reciproc, stai liniștită !
— Ușor că ți se umflă vena ! Calmează-te, respiră profund și apoi fă stânga împrejur că noi nu mergem cu tine !
— Katya! – mârâie Makar printre dinți.
— Ai spus ceva Măgar, Maky , Makar sau cum te cheamă ? Nu am auzit !
— Știi ceva, Katya ! Nu am nevoie să fii de acord pentru ca lucrurile să se desfășoare așa cum vreau eu! – spune arogant iar un fior mi se instalează în trup– Fraților, știți ce aveți de făcut ! Iar tu Katya, o singură răzvrătire iar unchiul și mătușa ta o pățesc!
— Nu mă amenința, Makar! – strig nervoasă.
— Atunci nu mă provoca și adu-l pe cel mic, vreau să-și cunoască tatăl adevărat ci nu corcitura aia !
Nu e nevoie să-l strig pe Isay pentru că deja în clipa următoare coboară scările. E atât de inocent.
Când îl vede pe Makar îi sare în brațe. Nu pot să cred că deja s-a atașat de el. Aparent sângele apă nu se face iar Makar îi confirmă bănuiala că îi e tată.
— Să mergem acasă, puștiule!
— Acasă? – întreabă Isay confuz.
— Da, noua ta casă, unde vom locui noi trei : tu, eu și mami, ca o familie !
— Ca o familie? – întreabă Isay cu ochii plini de speranță. Nu pot să-i tai chiar eu aripile. Oricât de nenorocit ar fi Makar, se vede că îi pasă de Isay.
— Da, e momentul să petrecem niște timp tată-fiu !
Ah, idiotul! Îl bulversează pe Isay. Ce o fi în mintea lui ? Câți tați am ? Care e tatăl meu?
— Abia aștept ! – șoptește cel mic și apoi îl strânge în brațe pe Makar– Să mergem, mami ! – îmi zice și apoi mă trage după el.
— Știam că vei ceda, iubire !
Aud ceea ce-mi spune dar îmi impun să nu mă afecteze, nu vreau să-mi amintesc de cum mă striga când eram împreună, nu vreau.
Much love, girls ❤❤❤
CITEȘTI
Rotten Heart
Romance~ Lui Makar Volkov nimeni nu-i zice "nu". Un mafiot şi un om de afaceri de succes în ochii oamenilor din Koroliov. Considerat un demon distructiv și ambițios care mereu obține ceea ce vrea cu orice preţ. Inclusiv pe ea. Punctul sensibil al omului c...